Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rollercoasters!?
Rollercoasters!?
Binnenkort gaan we (o.a.) naar Orlando en we willen daar (natuurlijk!) pretparken gaan bezoeken. Het probleem is dat mijn vriend (helaas...) niet van achtbanen en andere wilde rides houdt. Weten jullie welke parken dan het leukst zijn? Waar kunnen we ons allebei en zoveel mogelijk samen vermaken, zonder dat we met alleen maar kinderattracties te maken krijgen?
Inderdaad, ook als je niet van wild rides houdt is er nog zoveel te zien.
Universal Studios - Sea World - Magic Kingdom etc. (het geijkte dus,
maar dat is niet voor niets).
Have fun
Universal Studios - Sea World - Magic Kingdom etc. (het geijkte dus,
maar dat is niet voor niets).
Have fun

Laatst gewijzigd door Emenem op 25 sep 2006, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Juist in Florida hebben alle pretparken juist heel veel familie-attracties (niet speciaal kinder-speelplaatsen), en niet alleen maar achtbanen. Je vind er wel achtbanen, ook hele mooie, maar er is ook genoeg anders te beleven.
Alle Disney parken kan ik je aanraden, natuurlijk ook Seaworld, en zelfs Universal Studios is super, zowel het originele park als Island of Adventure. Sla de achtbanen over, maar je vind er genoeg om je een hele dag te vermaken, of nog meer zelfs!
Alle Disney parken kan ik je aanraden, natuurlijk ook Seaworld, en zelfs Universal Studios is super, zowel het originele park als Island of Adventure. Sla de achtbanen over, maar je vind er genoeg om je een hele dag te vermaken, of nog meer zelfs!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!