PSVwally schreef:
Liability Insurance (dit is hetzelfde als SLI)
Dit klopt niet hoor !!, de S staat voor supliment, dus aanvullende verzekering, en die heb je echt nodig, de basis liability is zeker niet voldoende voor ons en is een minimale verzekering.
Dit kun je in de "kleine " lettertjes ook lezen.
Cees A schreef:
Moet altijd erg lachen om dit soort "forumwijsheden" die door vrijwel iedereen, zonder controle, voor waar worden aangenomen.
Een simpele vergelijking toont namelijk gewoon het tegendeel aan.
+1
Ook onze ervaring is dat Hertz zeker niet de duurste is. En met een beetje zoeken op Google kom je er al snel achter dat je Gold Family Member kunt worden. Geeft je korting (je kunt dan geen andere coupon-codes meer gebruiken) en daarnaast vervalt het extra deel voor bestuurders onder de 25 jaar. En ook dat scheelt een berg geld, zoals wij 2x hebben ervaren.
PSVwally schreef:
Liability Insurance (dit is hetzelfde als SLI)
Dit klopt niet hoor !!, de S staat voor supliment, dus aanvullende verzekering, en die heb je echt nodig, de basis liability is zeker niet voldoende voor ons en is een minimale verzekering.
Dit kun je in de "kleine " lettertjes ook lezen.
Oeh eej, ik spreek mezelf ook tegen in een oude post, zal t even verwijderen
Welke verzekeringen moet je eigenlijk zeker hebben bij het boeken van een auto?
Willen bij drive usa (790)maar prijs bij uscarhire (645) is beter.
Maar dan weet ik het weer niet ivm verzekeringen.
Als ik daar een gold pakket neem dan zit erin: LDW/ CDW/ SLI/ UMP & tank.
Is dit voldoende? Is dit dan ook personal effects coverage? Want op de website van drive usa staat dat die personal effects coverage niet incl is voor alamo & national maar bij uscarhire staat dit niet...
Pff ik wil een goede verzekering en geen rekeningen achteraf. Heb zelf geen auto in BE dus van thuis uit geen extra verzekering.
Is road assistence ook nodig of zit dit al erbij?
Bedankt alvast voor de hulp!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.