Ik begrijp je vraag. Denk dat je het best even contact met Universal Studios hierover kan opnemen (via "Contact Us" onderaan op de site).lydiam1 schreef:Sorry voor de onduidelijkheid.
Het ging overigens om deze link.
Ik begrijp je vraag. Denk dat je het best even contact met Universal Studios hierover kan opnemen (via "Contact Us" onderaan op de site).lydiam1 schreef:Sorry voor de onduidelijkheid.
Geeft niets hoor, we lezen allemaal wel eens ergens overheen. En ...... we zijn hier toch om elkaar te helpen, niet waar?lydiam1 schreef:Inderdaad, dat staat er vrij duidelijk ja, had ik niet gezien, sorry!
Valckske schreef:Niemand een kortingscode voor bigbustours in SF?
Ik heb even voor je gezocht, maar heb helaas ook geen kortingscode gevonden voor bigbustours.com.Valckske schreef:Niemand een kortingscode voor bigbustours in SF?
Ben eens gaan kijken op die hun site. Doen volgens wat ik kan vinden toch een veel kleiner deel van de stad aan?? Of vergis ik mij?Margret schreef:Valckske schreef:Niemand een kortingscode voor bigbustours in SF?
Bij viewpon.TV kun je een hop on hop of kaartje kopen voor 14 dollar normaal 28 dollar.
Margret
Ik heb nu een aantal keer geprobeerd om dit ook te reserveren, maar dit lukt mij niet.meyem schreef:er zijn weer fietsgroupons for New York, en ik heb er meteen weer eentje ingeslagen:
http://www.groupon.com/deals/central-pa ... bfvJd3Nqv0
voor een halve dag, ga ik dit keer Upper East en de East River kade eens mee doen
Ja dat klopt en is de Downtown loop tour ( zag ik pas later toen ik gister geboekt had),Valckske schreef:Ben eens gaan kijken op die hun site. Doen volgens wat ik kan vinden toch een veel kleiner deel van de stad aan?? Of vergis ik mij?