Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Sophietje67: Is deze route realistisch? SLC-LV-YS
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis Sophietje67: Is deze route realistisch? SLC-LV-YS
Hallo USATraveller,
Toevallig dat we in dezelfde tijd reizen. Ik heb even op je weblog gespiekt en zag dat jullie een aantal dezelfde campings zullen aandoen als wij (Devils Garden, Gouldings, Wahweap, Mather). Ik heb dit weekend nog Dead Horse Point campsite in Canyonlands geboekt. Ook gaan wij de Fiery Furnace wandeling doen. En in Zion staat zeker de Narrows op het programma. Angels landing willen de pubers zeker doen, maar ik ben zelf nog niet overtuigd of ik het laatste stuk zal durven...
En New York! Wij logeren daar bij familie.
En de voorpret alleen al is zooo leuk!
groetjes
Sophietje
Toevallig dat we in dezelfde tijd reizen. Ik heb even op je weblog gespiekt en zag dat jullie een aantal dezelfde campings zullen aandoen als wij (Devils Garden, Gouldings, Wahweap, Mather). Ik heb dit weekend nog Dead Horse Point campsite in Canyonlands geboekt. Ook gaan wij de Fiery Furnace wandeling doen. En in Zion staat zeker de Narrows op het programma. Angels landing willen de pubers zeker doen, maar ik ben zelf nog niet overtuigd of ik het laatste stuk zal durven...
En New York! Wij logeren daar bij familie.
En de voorpret alleen al is zooo leuk!
groetjes
Sophietje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2833 Weergaves
-