Tja, ook wij hopen dat de pas snel open gaat.
Wij gaan 13 mei naar yosemite vanuit Death Valley.
Alternatief onderlangs zullen we zolang mogelijk open laten en pas op 11 mei in Las Vegas hopelijk annuleren.
Sonora, of de 88. Hoeveel tijd heb je? Als je iets van Sequoia wilt zien moet je wel de tijd hebben, anders is het niet de moeite waard om daarvoor onderlangs te rijden.
Martin & Marianne schreef:Sonora, of de 88. Hoeveel tijd heb je? Als je iets van Sequoia wilt zien moet je wel de tijd hebben, anders is het niet de moeite waard om daarvoor onderlangs te rijden.
Marianne
Hmm, we verblijven 3 nachten in Oakhurst voor bezoek Yosemite etc..
Eens even puzzelen dan ...
Wij durven het nog niet aan om nu al een overnachting te boeken in Mammoth Lakes,zul je zien dat er weer sneeuw valt ondertussen Is het wel verstandig om daar 17 Mei ter plekke iets te reserveren in ML als de tioga echt open is?Of is de kans groot dat het allemaal vol geboekt is?Wij overwegen om dan te overnachten in Motel 6.
Waarom zou je dat niet aandurven? Je kunt iets boeken, en eventueel annuleren mocht dat nodig zijn. Dat kan normaal gesproken gratis tot de dag voor aankomst.
Je kunt ook zo nu en dan eens kijken hoeveel er nog vrij is en boeken als je denkt dat het vol raakt. Op dit moment is er nog voldoende vrij, maar je weet het maar nooit.
Ja annuleren kan 24 uur vantevoren.Alleen nemen wij waarschijnlijk geen laptop of iets dergelijks mee.Nou weet je wat ik ga het gewoon boeken en mocht de pass als nog dicht zijn dan ga ik wel ergens heen waar je voor een paar dollar op het internet kunt.
Het is ruim 4 uur rijden, dus met meerdere korte stops goed te doen. Maar wij hebben er ook wel eens een hele dag over gedaan om van Mammoth Lakes naar de vallei te rijden (zie ons 2004- en 2006-verslag).
Net even 2006 gelezen. Wij vertrekken van de zomer ook op zaterdag, maar dan vanaf de valley naar....Lee vining als we daar dan nog iets kunnen vinden(hotel/camping)dus zullen dan ook wel rekening moeten houden met de drukte, ook begin juni op een zaterdag vanaf Oakhurst over de TP.... Heb je misschien nog een tip voor een camping bij Lee Vining?
Ik heb zelf geen ervaring met campgrounds daar, maar ik weet dat je bij Lee Vining Mono Lake RV Park hebt. Ik heb ook wel eens enthousiaste verhalen gelezen over Silver Lake CG bij June Lake.
Het is waarschijnlijk te vroeg voor Tuolumne Meadows? Wanneeer zit je er precies?
Met de tent pas in augustus hoor Maar Tuolumne meadows heeft dacht ik geen enkele faciliteit, ook geen flush toilet? Ik zal eens op de site kijken, we hebben daarvoor 3 nachten op Lone Pines gekampeerd en dacht om zaterdagochtend te gaan kanovaren op Monolake, ik las dat ze in de zomermaanden guided kano tours organiseren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.