Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Amerikaanse Tv-series
@ Jostravels: Modern Family misschien?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
ik sluit me aan bij Eve88 Modern family is en erg leuke serie!!
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Big Bang Theory vind ik werkelijk de beste sitcom na Friends. Modern Family is ook erg leuk en How I Met Your Mother. Ik vind Terms of Endearment ook een leuke show en The Middle.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Bandido
- Amerika-expert
Ik vind ook Modern Family erg leuk, maar mijn favoriete serie van dit moment is The Middle. De humor spreekt me erg aan.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dit is mijn lijstje dat ik momenteel volg, zijn allemaal simpel en luchtig om te volgen vind ik (suits is mss nog het 'moeilijkst' omdat dat echt meer verwijzingen heeft naar voorgaande stukken)
Suits
How I met your mother
Community
Castle
new girl
Suits
How I met your mother
Community
Castle
new girl
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dank jullie wel voor alle gips. Ik ga eerst eens Modern Family proberen!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn afgelopen weekend begonnen aan de tv serie John Adams, of misschien is het wel een mini-serie. Er is namelijk maar 1 seizoen met 7 afleveringen, die duren wel elk 1,5 uur. Voor de Amerika-liefhebbers is dit echt een aanrader, de serie gaat over het ontstaan van de Verenigde Staten van Amerika en wordt verteld vanuit de persoon van John Adams, de 2e President van de Verenigde Staten (hij was vice-president onder George Washington, de 1e president). Ik vind het een prachtig verhaal, we hebben nu 3 afleveringen gezien en ik geniet echt van de combinatie van geschiedenis en kostuumdrama.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino,
Al het einde van Revenge S2 gezien?
Al het einde van Revenge S2 gezien?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, we hebben afgelopen weekend de laatste 4 afleveringen gezien, maar ik moet eerlijk bekennen dat het mijn interesse begint te verliezen. Het wordt nu wel allemaal heel erg ongeloofwaardig allemaal...... Ik weet nog niet of wij weer paraat zijn bij het begin van seizoen 3. Jij?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Inderdaad! In plaats van een einde komen er steeds nieuwe elementen bij. Rond eerst eens een element af in de serie en begin dan pas aan een andere...in seizoen 1 deden ze dat goed want dan werden er allerlei mensen uitgeschakeld en daar hoorde je niks meer over. Nu komt die weer terug of Nolan wordt ineens weer gearresteerd of die hacker komt terug of Takeda heeft een andere agenda. Al die draaiingen erin is prima maar doe er niet 100 tegelijk in want dan maak je op het laatst niks meer af.
Ik vond het eerste seizoen van Revenge echt geweldig! Lees hier opmerkingen over seizoen 2; dat is toch nog niet op de Nl'se TV, of heb ik weer wat gemist???
Nee op de Nederlandse TV moet die nog komen. 
edit: Ik zal niks voor Ellen verklappen maar degene die aan het einde aanbelt bij Victoria is ook weer "een extra element in het verhaal".

edit: Ik zal niks voor Ellen verklappen maar degene die aan het einde aanbelt bij Victoria is ook weer "een extra element in het verhaal".
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies DeJaVu, het zijn gewoon teveel elementen die ze erbij slepen. Hoe ze aan het elkaar knopen weet ik niet, maar ik vind het wel erg vergezocht allemaal. Ik denk ook dat ze beter enkele elementen kunnen afronden voordat ze er nieuwe inbrengen. En het duurt te lang allemaal......
Winston Churchill
Winston Churchill
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik moet het ook nog zien , dus graag geen spoilers meer Dejavu 

Ik vind Game of Thrones best wel tegenvallen.. ten minste als je bekijkt dat we al bij episode 8 zijn.. over 2 afleveringen is dit seizoen alweer voorbij?
Ik heb het gevoel dat het nog moet beginnen en dit allemaal nog maar langzame opbouw is. Ook is het trager vanwege de vele verhaallijnen, misschien hadden ze daar wat in moeten skippen t.o.v. het boek.
Ik heb het gevoel dat het nog moet beginnen en dit allemaal nog maar langzame opbouw is. Ook is het trager vanwege de vele verhaallijnen, misschien hadden ze daar wat in moeten skippen t.o.v. het boek.
Sandy
- Myrte
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Kijkt er al iemand naar The Americans?
Ik vond het eerste seizoen echt ontzettend goed!
Ik vond het eerste seizoen echt ontzettend goed!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik volg het en vind het erg goed. De periode waarin het speelt is naar mijn mening erg goed weergegeven, met de paranoide van beide kanten voor elkaar. Een echte aanrader deze serie.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Heeft er iemand Homeland gevolgd? In B waren het maandag de laatste 2 afleveringen van het tweede seizoen. En wat voor afleveringen! Echt goed!
Nu nog lang wachten op het volgende seizoen.

Nu nog lang wachten op het volgende seizoen.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik volg de serie en vind hem erg goed. In Nederland moeten we nog twee afleveringen van seizoen 2 zien (dus geen spoilers a.u.b
)
Jammer dat we daarna een hele tijd moeten wachten op het vervolg (maar gelukkig komt er wel een vervolg)

Jammer dat we daarna een hele tijd moeten wachten op het vervolg (maar gelukkig komt er wel een vervolg)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties