Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shopping outlets La-Sf-Lv-La
Re: Shopping outlets La-Sf-Lv-La
weet iemand hoeveel all stars converse schoenen daar ongeveer kosten?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zo'n $30 ongeveer, lag me zo bij. Ik weet het dus niet meer zeker 

Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Je moet er wel rekening mee houden dat op die "goedkope" prijzen wel nog een sales tax komt. Die varieert van staat tot staat, maar reken maar tussen de 6,5 en 10%.
Wat zijn goedkope prijzen? Die van de outlet?
Wij gaan voor het eerst nar Amerika en willen er spijkerbroeken van Levis kopen.
Wij gaan voor het eerst nar Amerika en willen er spijkerbroeken van Levis kopen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hadden Levis voor $12. Was wel een kindermaat, maar zeker niet duur dus.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Heb in 2011 twee Levi's broeken gekocht en de ene was 30 dollar en de andere betaalde ik 45 dollar voor.
Naar het schijnt zijn de levis broeken heel populair op dit forum, is toch beetje vergane glorie, toch?
Ik neem aan dat je er ook tegen mooie prijzen Tommy hilfiger broeken krijgt, diesel en g-star zal wel niet te koop zijn daar hè?
Ik neem aan dat je er ook tegen mooie prijzen Tommy hilfiger broeken krijgt, diesel en g-star zal wel niet te koop zijn daar hè?
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
You're kidding right? Levi's is altijd het top jeansmerk geweest, en zal dat ook blijven, beste kwaliteit en mooiste broeken, Hillfiger is prul (die van mij waren heel snel kapot, rommel), Diesel is ok maar te duur voor wat het is, en G-star zijn gewoon lelijk met teveel tralala en opdrukken erop!
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat de 'grote' merken speciaal voor outlets kleding maken:Jaydee. schreef:Ik moet wel zeggen dat ik de kleding van Tommy Hilfiger heel matig vond in de outlets. Alsof daar wat het 2e graads spul verkocht wordt. Ik ben nog het best geslaagd op 5th Avenue in NY, wel wat duurder dan in de outlets maar nog steeds stukken goedkoper dan in NL.
http://shine.yahoo.com/financially-fit/ ... 35354.html
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Nu moet ik wel zeggen... Levi's... Bij mij zes maanden, een jaar, en kapot aan de zakken en zo. Dik 80 à 100 euro kwijt. Koop mijn jeans nu bij C&A, en die gaan, jawel jààààààren mee... En dat voor max. 25 euro per stuk...
Maar Levi's is volgens mij zeker geen vergane glorie, al is de kwaliteit net zoals met alles niet meer wat het ooit geweest is vrees ik.
Maar Levi's is volgens mij zeker geen vergane glorie, al is de kwaliteit net zoals met alles niet meer wat het ooit geweest is vrees ik.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Als we van topjeans spreken zijn het wel andere merken dan Levi's behalve de Big E's
bv :
1. Citizens of Humanity
2. AG Goldschmiedt
3. J Brand
4. Paige
5.Hudson
6. 7 FAM
7. True Religion (vindt ik wel niets)
Dit zijn de toppers in de premium denims.
En voor de die hards moet je gaan voor Selvedge denim
Groeten
Kingair
bv :
1. Citizens of Humanity
2. AG Goldschmiedt
3. J Brand
4. Paige
5.Hudson
6. 7 FAM
Dit zijn de toppers in de premium denims.
En voor de die hards moet je gaan voor Selvedge denim
Groeten
Kingair
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Tja als je weet dat heel de collectie van RL uit China komtralfbosz schreef: Het schijnt inderdaad zo te zijn dat de 'grote' merken speciaal voor outlets kleding maken:
Ik vindt dit wel heel erg.
Enfin ik draag nooit iets anders dan RL maar toch zit het me niet makkelijk.
China en ik zijn niet de beste combo
Groeten,
Kingair
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Thx Kingair, een lijstje dat ik binnen vijf weken eens ter plekke ga gebruiken in een van die 12 malls op ons programma
(ja, moeder de vrouw gaat mee, hé, en ik heb mijn hikes in de NP's, zij de hikes in de malls
Voor ieder wat leute!)

Ik ken er maar 2 .... Maar eens ff op onderzoek, deze zijn hier niet te krijgen in winkels, eens wat anders ipv dat reen collega of je broer met hetzelfde broekje loopt van €140 gekocht bij de man@work1. Citizens of Humanity
2. AG Goldschmiedt
3. J Brand
4. Paige
5.Hudson
6. 7 FAM
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
Lee en Wrangler zijn bij mij ook heel hoog aangeprezen, de klassieke modellen van die merken, alsook Levi's blijven voor mij zoveel cooler dan al die moderne prul, met extra zakken, ritsen, knopen, naden, plooien.....een jeansbroek moet zo simpel mogelijk zijn, hoe simpeler, hoe meer klasse, al die tralala op die nieuwe broeken maakt het gewoon meestal marginaal! Wat kwaliteit betreft kan zijn dat het tegenwoordig minder is, zoals bijna alles vandaag de dag, maar toch, mijn Levi's broeken gaan al jaren mee, heb er ook al van c&a gehad vroeger, en die gaan idd ook heel lang mee.
Broeken van Levi's zitten manlief het lekkerste, dus gaan we hiervoor op pad. 

Maar er is een verschil tussen "China" & "China". Niet alleen het land is belangrijk, maar ook de stof die men gebruikt, en die schijnt dus minder te zijn bij deze collecties. Maar het blijft nog steeds mooi spul, zeker met een extra kortingsbon van de website...Kingair schreef:Tja als je weet dat heel de collectie van RL uit China komtralfbosz schreef: Het schijnt inderdaad zo te zijn dat de 'grote' merken speciaal voor outlets kleding maken:
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
@dexter.
Wat betreft prijzen: we betaalden onlangs in de outlet in Gilroy (ten zuiden van San Francisco) 35 dollar voor all-stars van converse en 50 dollar voor levi-spijkerbroek en 30 dollar voor de tweede. Komt inderdaad nog wat tax bij. Hoeveel precies kan ik zo gauw niet zien. Wij rekenden gemakshalve dezelfde prijs in dollars, inclusief tax als de prijs in euro's. De CC-afrekening moet uitwijzen of dit precies klopt maar veel zal het niet schelen en een eventueel verschil is dan in ons voordeel.
Wat betreft prijzen: we betaalden onlangs in de outlet in Gilroy (ten zuiden van San Francisco) 35 dollar voor all-stars van converse en 50 dollar voor levi-spijkerbroek en 30 dollar voor de tweede. Komt inderdaad nog wat tax bij. Hoeveel precies kan ik zo gauw niet zien. Wij rekenden gemakshalve dezelfde prijs in dollars, inclusief tax als de prijs in euro's. De CC-afrekening moet uitwijzen of dit precies klopt maar veel zal het niet schelen en een eventueel verschil is dan in ons voordeel.
Hoe zit het met merkzonnebrillen, bijvoorbeeld rayban?
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida