Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Muziek in auto! Hoe?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
christophe 1983
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Muziek in auto! Hoe?

Bericht door christophe 1983 »

hallo,

Als ik hier muziek ( mp3 ) bestanden op een cd brandt,kan ik die cd dan afspelen in de huurwagens in Amerika?

Of heeft dat te maken met type, merk auto???

merci

Christophe
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Als je die nummers als een Audio-CD zal branden, dan zal hij die 100% zeker kunnen afspelen (want we gaan er vanuit dat er sowieso een cd-speler in zit). Het nadeel is wel dat er dan maar 80min ofzo op gaan, gemiddeld 15 à 20 nummers dus. Als je een Data-CD zal branden, waarbij je dus rechtstreeks de MP3's kopieert, dan gaat er 700MB op. Maar dan moet die cd-speler in de wagen de MP3 codec ondersteunen (dat zal in de meeste gevallen ook zo zijn). Dus ja ik zou ze gewoon als MP3-bestanden branden, 99% zeker zal je gewoon je muziek kunnen beluisteren, die overige 1% zal voor huurwagens zonder MP3-cd-speler zijn. Maar ik denk dat die er niet meer zijn, tenzij je bij Rent-A-Wreck gaat ofzo :lol:

Je kan voor de zekerheid ook nog gewoon een paar gewone Audio-CD's branden, dan ben je altijd zeker. Persoonlijk neem ik gewoon een 3.5mm jack-kabel mee, zodoende kan ik van mijn telefoon/iPod/MP3-speler via de AUX-ingang mijn muziek op de radio afspelen. Moest er geen AUX-ingang zijn, dan heb ik mijn FM-transmitter nog, die werkt op iedere radio.
Reisblog: thisisfraa.be
christophe 1983
Amerika-ontdekker

Bericht door christophe 1983 »

Hey Fraa,

Bedankt voor je raad. Daar kan ik wel wat mee.

Dus ook al zijn het gekopieerde cd's, dat kan volgens jou geen probleem zijn dan???

Ik heb net ook een mail naar usa-reisen gestuurd en zij bevestigen wel degelijk dat alle auto's een cd speler hebben.

merci

Christophe
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Dat maakt niets uit nee, een originele of gekopieerde audio cd, daar merkt die cd-speler niets van ;) Bovendien ondersteunen die cd-spelers meestal MP3's, dus dan moet je sowieso met gekopieerde cd's gaan werken :)

PS: Voor de zekerheid zou ik de cd's die je gaat gebruiken wel niet op een hoge snelheid branden, dan heb je iets minder kans dat ze gek gaan doen :)
Laatst gewijzigd door Fraa op 05 mei 2013, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisblog: thisisfraa.be
Jean-Paul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Jean-Paul »

Oeboemoe schreef:Ik luister altijd naar de radio. :mrgreen:
Ik OOK! Ik verheug me om The Hawk (St George) en The Mountain (Denver) weer te kunnen beluisteren in de auto.
wookie
Amerikafan

Bericht door wookie »

Wij nemen een usb stick mee vol met muziek, en als er geen usb ingang is dan word het radio, volgens mij zijn er wel radiozenders genoeg daar om aan ieders smaak te voldoen.
Afbeelding
Bqtje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Bqtje »

Reeds 2 maal hadden wij een radio met alle opties van usb , cd met mp3 , maar bij ons stond altijd de satellietradio aan . Even zoeken naar de radiozender met de minste reclame en "hop" , rijden maar :D
http://disneybelgskes.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid-West Amerika september 2013 http://mtenbqtjeopstap.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer