ja, strooi nog even wat zout in de wondekalaman schreef:Eerstdaags ga ik de foto's uploaden van ons bezoek aan The Wave van 1 april ll. Op die manier kan iedereen toch een beetje meegenieten van dit wondermooie gebied.

Ik heb dit proces twee keer gevolgd, de eerste keer voor ons zelf om nog een permit te bemachtigen (niet gelukt), de tweede keer om te zien hoe het de maand er op ging, zie een paar bladzijden terug zoals Stan al schreef. Beide keren waren er best veel dagen dat er nog permits vrij kwamen. Echter, ze gaan in recordtempo weg. Het is dus een kwestie van geluk hebben: a) dat er op jouw dag permits vrijkomen en b) dat jij net toevallig degene bent die ze bemachtigt. Je moet echt klaar zitten voor de vrijgave. Exact om 12 uur 's middags plaatselijke tijd, is hier om 8 uur 's avonds, komen ze vrij - in maart was dat in verband met verschil in zomertijd om 7 uur- , dan moet je direct drukken op de eventueel vrijgekomen permits. Als je door komt, dan kom je op de site met het videofilmpje terecht; niet gaan lezen maar direct drukken dat je het gezien hebt en als je dan geluk hebt, dan kom je op de site waarop je de boel kan vastleggen.Als je nog steeds geluk hebt, en ze zijn nog steeds vrij, dan kan je creditcard gegevens invullen e.d. Zorg er wel voor dat je creditcard gegevens dan wel bij de hand hebt, want de reservering komt pas op je naam te staan als dit proces succesvol is doorlopen. Ik heb wel eens een keer een bericht op een Duits forum gelezen van iemand die bezig was met het invullen van zijn creditcard gegevens en toen er alsnog uitgegooid werd.Patmanzzz schreef:ook niet uitgeloot - jammer :/
de niet geclaimde permits komen de 15e van de maand vrij om 20u 's avonds - klopt dit? (niet dat ik me illusies maak dat er mensen zouden zijn die ze niet zouden claimen in het hoogseizoen maar je weet maar nooit)
Kortom, de kans is klein maar niet geschoten is altijd mis. Succes ermee.
Martin