Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe streng is de douane op Schiphol bij vluchten vanuit NY?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hoe streng is de douane op Schiphol bij vluchten vanuit
Alhoewel ik ook al wel eens iets tussen de vuile was heb geduwd zonder het aan te geven, zou ik het vreemd vinden dat ze je vuile was gaan vermijden bij een controle. Immers, dat is toch de meest logische plaats om te zoeken? (idem voor je schoenen en je toiletzak)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Re: Hoe streng is de douane op Schiphol bij vluchten vanuit
Los niet, maar het was toevoeging op electronica en meer artikelen. Dus toen ik er zo 200 dollar 'afhaald'e zat ik goed.mtl schreef:Met 10 t-shirts van $20 ga je niet boven de toegestane waarde dus zal dat sowieso geen probleem zijn. Idem dito met een paar onderbroeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht