Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kaar: 3 weken LA-LV-SF-LA
Reis Kaar: 3 weken LA-LV-SF-LA
Hallo allemaal,
in augustus ga ik 3 weken met mijn gezin naar Amerika.We huren een auto en willen in hotels/motels overnachten.Omdat we met vijf personen zijn( 4 volwassenen en 1 van 16) lijkt het ons verstandig om de hotels al vast te leggen. De jongelui hebben voorkeur voor de steden dus daar hebben we al ruim de tijd voor genomen ( denk ik) Ik ben zelfs een beetje bang dat 4 overnachtingen in Las Vegas best veel is alhoewel we ook van plan zijn om vanuit daar uitstapjes te maken. Ik hoop dat er mensen zijn die ons misschien nog wat tips kunnen geven. Want ik ben maar een leek en loop zelf maar wat te 'puzzelen'. We willen een hoop zien maar ook af en toe een dagje kunnen hebben om wat rustiger aan te doen. Ik zal hieronder ons(voorlopige) reisschema neerzetten.
Dag 1- aankomst en overnachten in Anaheim
Dag 2- overnachten in Anaheim
Dag 3-overnachten in Palm Springs
Dag 4- overnachten in Scottsdale
Dag 5- overnachten in Williams West ( Grand Canyon)
Dag 6- overnachten in Las Vegas
Dag 7- overnachten in Las Vegas
Dag 8- overnachten in Las Vegas
Dag 9- overnachten in Las Vegas
Dag10-overnachten in Mamoth Creek
Dag11-overnachten in Oakhurst
Dag12-overnachten in Oakhurst
Dag13-overnachten bij Lake Tahoe
Dag14- overnachten inSan Francisco
Dag15-overnachten in San Francisco
Dag16-overnachten in San Francisco
Dag17-overnachten in San Simeon
Dag18-overnachten in los Angeles
Dag19-overnachten in Los Angeles
Dag20-overnachten in Los Angeles
Dag21- overnachten inLos Angeles
Dag22- terug naar Nederland !!!!
Groetjes, Karin.
in augustus ga ik 3 weken met mijn gezin naar Amerika.We huren een auto en willen in hotels/motels overnachten.Omdat we met vijf personen zijn( 4 volwassenen en 1 van 16) lijkt het ons verstandig om de hotels al vast te leggen. De jongelui hebben voorkeur voor de steden dus daar hebben we al ruim de tijd voor genomen ( denk ik) Ik ben zelfs een beetje bang dat 4 overnachtingen in Las Vegas best veel is alhoewel we ook van plan zijn om vanuit daar uitstapjes te maken. Ik hoop dat er mensen zijn die ons misschien nog wat tips kunnen geven. Want ik ben maar een leek en loop zelf maar wat te 'puzzelen'. We willen een hoop zien maar ook af en toe een dagje kunnen hebben om wat rustiger aan te doen. Ik zal hieronder ons(voorlopige) reisschema neerzetten.
Dag 1- aankomst en overnachten in Anaheim
Dag 2- overnachten in Anaheim
Dag 3-overnachten in Palm Springs
Dag 4- overnachten in Scottsdale
Dag 5- overnachten in Williams West ( Grand Canyon)
Dag 6- overnachten in Las Vegas
Dag 7- overnachten in Las Vegas
Dag 8- overnachten in Las Vegas
Dag 9- overnachten in Las Vegas
Dag10-overnachten in Mamoth Creek
Dag11-overnachten in Oakhurst
Dag12-overnachten in Oakhurst
Dag13-overnachten bij Lake Tahoe
Dag14- overnachten inSan Francisco
Dag15-overnachten in San Francisco
Dag16-overnachten in San Francisco
Dag17-overnachten in San Simeon
Dag18-overnachten in los Angeles
Dag19-overnachten in Los Angeles
Dag20-overnachten in Los Angeles
Dag21- overnachten inLos Angeles
Dag22- terug naar Nederland !!!!
Groetjes, Karin.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 3 weken LA-LV-SF-LA
Hallo Karin,
De kinderen zullen zo inderdaad wel aan hun trekken komen, maar vinden jullie het zelf niet jammer om geen tijd voor de parken uit te trekken? De parken komen er wel zeer bekaaid af en daar waar jullie wel naar een park gaan hebben jullie er erg weinig tijd gepland. Ik zou Scottsdale laten vallen en voor de Grand Canyon wat dichter bij het park gaan zitten. Ook voor Yosemite is er weinig tijd. Vanuit Oakhurst is het 1,5 uur rijden naar Yosemite Village. En waarom nog die omweg naar Lake Tahoe? Ik zou zelf kiezen voor wat minder tijd in de steden en parken als Bryce en Zion meenemen in de route. Mamoth Creek ken ik niet, bedoel je Mammoth Lakes?
Marianne
De kinderen zullen zo inderdaad wel aan hun trekken komen, maar vinden jullie het zelf niet jammer om geen tijd voor de parken uit te trekken? De parken komen er wel zeer bekaaid af en daar waar jullie wel naar een park gaan hebben jullie er erg weinig tijd gepland. Ik zou Scottsdale laten vallen en voor de Grand Canyon wat dichter bij het park gaan zitten. Ook voor Yosemite is er weinig tijd. Vanuit Oakhurst is het 1,5 uur rijden naar Yosemite Village. En waarom nog die omweg naar Lake Tahoe? Ik zou zelf kiezen voor wat minder tijd in de steden en parken als Bryce en Zion meenemen in de route. Mamoth Creek ken ik niet, bedoel je Mammoth Lakes?
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: 3 weken LA-LV-SF-LA
Ik denk ga ervanuit dat je mammoth lakes bedoeld? Met 2 nachten oakhurst als je vanuit Mammoth Lakes komt vind ik persoonlijk weinig mis. Let inderdaad wel op dat je nu dus wel 3x hetzelfde stuk vanuit de zuidingang naar Oakhurst moet rijden. Dan heb je 1,5 dag Yosemite en een halve dag voor de Tioga Pass.
Ik zou echter ook kiezen om wat meer national parks in te plannen. Zo jammer als je er in de buurt bent om daar dan niet heen te gaan, terwijl het makkelijk zou kunnen. Ook een stop meer langs de kust is wel mooi.
Ga je naar Anaheim voor Disney? Dan is daar niets mis mee, maar dan zou ik zowieso een dag LA op het eind weghalen. Ook de stops in Palm Springs, Scottsbluff, één nacht Las Vegas minder en Lake Tahoe eruit.
Liggen de tickets al vast? Ik zou in jullie geval nl beginnen in Phoenix, dan heb je die 3 dagen om de afstand LA - GC te overbruggen ook niet nodig. Dan heb je maar 1 dag nodig. Dan zou je zelfs dag 2 Sedona nog mee kunnen pakken en dag 3 een volle dag GC. Dan alle dagen LA + Disney op het einde.
Ik zou echter ook kiezen om wat meer national parks in te plannen. Zo jammer als je er in de buurt bent om daar dan niet heen te gaan, terwijl het makkelijk zou kunnen. Ook een stop meer langs de kust is wel mooi.
Ga je naar Anaheim voor Disney? Dan is daar niets mis mee, maar dan zou ik zowieso een dag LA op het eind weghalen. Ook de stops in Palm Springs, Scottsbluff, één nacht Las Vegas minder en Lake Tahoe eruit.
Liggen de tickets al vast? Ik zou in jullie geval nl beginnen in Phoenix, dan heb je die 3 dagen om de afstand LA - GC te overbruggen ook niet nodig. Dan heb je maar 1 dag nodig. Dan zou je zelfs dag 2 Sedona nog mee kunnen pakken en dag 3 een volle dag GC. Dan alle dagen LA + Disney op het einde.
Re: Reis Kaar: 3 weken LA-LV-SF-LA
Dank je wel voor jullie reacties, het zijn nuttige tips!!! En ja het klopt dag 10 moet Mamomoth lakes zijn( het hotel heet Mammoth Creek
).
Ook blijven we dag 1 en 2 in Anaheim want mijn dochter en haar vriend willen heel graag naar Disney( stond eerst San Diego op het programma), En mijn man en zoon willen graag de Queen Mary zien en gaan dat die dag doen.
De vliegtickets zijn al geboekt daar is niets meer aan te veranderen.
Ook de hotels heb ik al een paar maanden geleden geboekt( begon in 1 keer erg te twijfelen vandaar mijn vraag om jullie advies), maar de meeste kan ik gratis annuleren.
Alleen de hotels in Mammoth Lakes en Oakhurst heb ik al moeten betalen,er was een paar maanden geleden al ( bijna ) niets meer te vinden.
Nu heb ik iets lopen verschuiven , graag weer jullie advies.
Dag 1- Anaheim
Dag 2- Anaheim
Dag 3- Palm Springs.( of Sedona,maar denk dat te ver is )
Dag 4- Grand Canyon
Dag 5 -Lake Powel
Dag 6-Bryce Canyon
Dag 7- Las Vegas
Dag 8- Las Vegas
Dag 9- Las Vegas
Dag10- Mammoth Lakes
Dag11-Oakhurst
Dag12-Oakhurst
Dag13-?????? Lake tahoe laat ik weg hebben jullie nog een goeie tip???
Dag14-San Francisco
Dag15-San Francisco
Dag16-San Francisco
Dag17-San Simeon ( of misschien toch een andere stop, omdat er een extra overnachting langs de kust bijkomt)
dag18-extra overnachting kust.
Dag19-los Angeles
Dag20-Los Angeles
Dag21-Los Angeles
Alvast bedankt weer, groetjes Karin.

Ook blijven we dag 1 en 2 in Anaheim want mijn dochter en haar vriend willen heel graag naar Disney( stond eerst San Diego op het programma), En mijn man en zoon willen graag de Queen Mary zien en gaan dat die dag doen.
De vliegtickets zijn al geboekt daar is niets meer aan te veranderen.
Ook de hotels heb ik al een paar maanden geleden geboekt( begon in 1 keer erg te twijfelen vandaar mijn vraag om jullie advies), maar de meeste kan ik gratis annuleren.
Alleen de hotels in Mammoth Lakes en Oakhurst heb ik al moeten betalen,er was een paar maanden geleden al ( bijna ) niets meer te vinden.
Nu heb ik iets lopen verschuiven , graag weer jullie advies.
Dag 1- Anaheim
Dag 2- Anaheim
Dag 3- Palm Springs.( of Sedona,maar denk dat te ver is )
Dag 4- Grand Canyon
Dag 5 -Lake Powel
Dag 6-Bryce Canyon
Dag 7- Las Vegas
Dag 8- Las Vegas
Dag 9- Las Vegas
Dag10- Mammoth Lakes
Dag11-Oakhurst
Dag12-Oakhurst
Dag13-?????? Lake tahoe laat ik weg hebben jullie nog een goeie tip???
Dag14-San Francisco
Dag15-San Francisco
Dag16-San Francisco
Dag17-San Simeon ( of misschien toch een andere stop, omdat er een extra overnachting langs de kust bijkomt)
dag18-extra overnachting kust.
Dag19-los Angeles
Dag20-Los Angeles
Dag21-Los Angeles
Alvast bedankt weer, groetjes Karin.
Los Angeles naar Sedona is 8 uur rijden bijna allemaal op interstates. Dat is wel te doen imo. Definitief Lake Tahoe skippen en ik zou een nacht in Zion toevoegen. Las Vegas naar Mammoth door Death Valley NP is nog een hele rit als je onderweg ook nog wat wil zien.
Advies over onze route.
Ik heb al een keer mijn route op dit forum neergezet en gevraagd om advies, hier heb ik veel aan gehad en ben toch maar wat gaan puzzelen en verzetten. Maar het is voor ons de eerste keer en wij zijn echte beginners, dus toch nog een paar vragen
Onze route is :
5 augustus aankomst in LA en naar Anaheim
6 augustus het Disney park bezoeken
7 augustus naar Palm Springs
8 augustus naar Tusayan
9 augustus naar Kanab
10augustus naar Hurricane
11augustus naar Las Vegas
12augustus in Las Vegas
13 augustus in Las Vegas
14 augustus naar Mammoth Lakes
15 augustusg naar Oakhurst
16 augustus in Oakhurst
17 augustus naar San Francisco
18 augustus in San Francicco
19 augustus in San Francisco
20 augustus naar Seaside
21 augustus naar San Simeon
22 aug naar Los Angeles waar we tot 26 augustus verblijven.
Nu hebben we 2 vragen over onze route:
1= we vinden het toch jammer dat Monument Valley niet op de route ligt ,en waar we in de Grand Canyon graag naar toe willen is de Skywalk, misschien hebben we toch de verkeerde overrnachtingsplaatsen tussen Anaheim en Las Vegas, graag jullie advies hierover.
De Hooverdam zijn we van plan om vanuit Las Vegas te bezoeken , de Skywalk lijkt me net te ver.
2= we hebben bewust gekozen om van Las Vegas in 1 dag naar Mammoth Lakes te rijden , weten dat we weinig van Death Valley zullen zien, toch nog tips voor een kleine stop om toch nog een indruk op te doen ?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Groetjes Karin.

Onze route is :
5 augustus aankomst in LA en naar Anaheim
6 augustus het Disney park bezoeken
7 augustus naar Palm Springs
8 augustus naar Tusayan
9 augustus naar Kanab
10augustus naar Hurricane
11augustus naar Las Vegas
12augustus in Las Vegas
13 augustus in Las Vegas
14 augustus naar Mammoth Lakes
15 augustusg naar Oakhurst
16 augustus in Oakhurst
17 augustus naar San Francisco
18 augustus in San Francicco
19 augustus in San Francisco
20 augustus naar Seaside
21 augustus naar San Simeon
22 aug naar Los Angeles waar we tot 26 augustus verblijven.
Nu hebben we 2 vragen over onze route:
1= we vinden het toch jammer dat Monument Valley niet op de route ligt ,en waar we in de Grand Canyon graag naar toe willen is de Skywalk, misschien hebben we toch de verkeerde overrnachtingsplaatsen tussen Anaheim en Las Vegas, graag jullie advies hierover.
De Hooverdam zijn we van plan om vanuit Las Vegas te bezoeken , de Skywalk lijkt me net te ver.
2= we hebben bewust gekozen om van Las Vegas in 1 dag naar Mammoth Lakes te rijden , weten dat we weinig van Death Valley zullen zien, toch nog tips voor een kleine stop om toch nog een indruk op te doen ?
Alvast bedankt voor het meedenken,
Groetjes Karin.
Laatst gewijzigd door markro op 02 jun 2013, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nou, palm springs - grand canyon is wel een flink deel van de dag rijden. Je hebt dus niet veel tijd voor de grand canyon. De skywalk is wel een tourist trap (als het dan nog open is). De skywalk ligt aan de westkant dus relatief dichter bij Las Vegas. Monument Valley moet je niet toevoegen, ligt compleet uit de richting en heb je echt geen tijd voor.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4515 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 9 Reacties