Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen overstappen bínnen USA & Amtrak

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
caatje85
Amerikafan

Ervaringen overstappen bínnen USA & Amtrak

Bericht door caatje85 »

Hallo.

In juni gaan we met z'n 2en een reis maken naar amerika die er alsvolgt uit zal komen te zien.
We zitten een beetje met de overstaptijd. Aangezien beide vluchten binnen Amerika zijn, en dus niet linearecta naar Amsterdam terug gaan of vandaan komen, zijn we benieuwd of t overstappen dan sneller gaat, dan wanneer je terug gaat naar Amsterdam.

We verblijven 2 & 3 juni in Boston, waarna we in de avond vna 3 juni het vliegtuig pakken naar Vegas. We stappen dan over op Denver en hebben dan precies 1 uur de tijd. Gaan we dit zonder vertraging, redden? Ik neem aan dat je bagage automatisch verplaatst wordt? Hoeven we dan niet meer door Immigrations? Omdat we van Boston naar Vegas gaan?

Op 14 juni reizen we vanuit Las Vegas, richting New York, met als overstap Los Angeles. Echter hebben we daar maar 3 kwartier overstaptijd. We zijn ons er van bewust, en ook weten we dat mocht het niet lukken, we een nieuwe vlucht toegewezen krijgen, maar ik neem aan dat we dan ook geen uren in de rij staan voor Immigrations?

Wat betreft de Amtrak. Wij zitten t/m 19 juni in New York en willen daarna graag nog een paar dagen naar Washington. Klopt het dat het reizen met Amtrak dan een goede optie is? Ik heb daar al voor gekeken, maar hoor verschillende verhalen. Over dat ze niet op tijd reizen etc. Wat is jullie ervaring hiermee?

Alvast bedankt!
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Ervaringen overstappen bínnen USA & Amtrak

Bericht door Harry »

Immigrations kom je op binnenlandse vluchten niet tegen, als je met dezelfde maatschappij vliegt blijf je ook bijna altijd in dezelfde terminal en hoef je ook niet door security bij je overstap.
We gingen in december van Tampa naar Las Vegas via Houston en hadden daar 40 minuten voor de overstap, dat was ruim voldoende.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Als die vluchten op 1 ticket geboekt zijn dan hoef je je weinig zorgen te maken. Bagage wordt doorgezonden en veel overstaptijd heb je vaak niet nodig op binnenlandse vluchten. Misschien toch handig om uit te zoeken op welke gate ja landt en van welke gate je weer vertrekt. Wat Amtrak betreft: lange vertragingen komen vooral voor op de lange afstands treinen. New York-Washington is over het algemeen betrouwbaar.
bartdierckx
Amerikafan

Bericht door bartdierckx »

Om geen nieuw topic te starten stel ik hier even mijn vraag.

Ook wij willen met de Amtrak van NYC naar Washington DC.

Nu ben ik naar de vertrektijden aan het zien en quasi overal staat bij dat je geen checked bagage mee mag nemen. Dus alleen handbagage en geen grote koffers.

Kan iemand dit bevestigen of is het toch mogelijk om grotere koffers mee te nemen? We zouden namelijk vanuit washington onze vlucht terug willen nemen.

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt :)
Afbeelding
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Tessah »

Het is gewoon mogelijk om een grote koffer mee te nemen. Je zal je koffer alleen zelf naar binnen moeten tillen en dat vond ik persoonlijk nog wel een uitdaging: hoge en redelijk smalle instap.
Groeten, Tessah
bartdierckx
Amerikafan

Bericht door bartdierckx »

OK dan, bedankt voor de bevestiging :) Dan zijn we gerust en zal het wel lukken :)
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer