Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto San Francisco
Auto San Francisco
Wie heeft er ervaring met Alamo in San Francisco? Ik heb daar in juli met reisbureau uit Nederland een Full Size SUV (Chevrolet Tahoe) vastgelegd. We gaan met 5 personen, dus hebben wel wat plaats nodig, maar krijgen we dan ook zeker zo een ruime auto ? 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Auto San Francisco
Je hebt recht op een auto uit die categorie. Dat hoeft niet de Chevrolet Tahoe te zijn. Haal je de auto op bij SFO of in de stad?
Marianne
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou sowieso op het vliegveld afhalen dan, de keuze is daar meestal ruimer dan in de stad.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Je kan ter plaatse altijd kijken wat voor auto men voor je in petto had (in elke categorie zitten meerdere modellen).
Zelf hadden we eens een IDAR bij verhuurbedrijf Dollar besteld, maar ter plaatse bleek het niet mogelijk 2 grote koffers in de achterbak te leggen, wat wel zo wenselijk is.
Je gaat toch onderweg ergens stoppen en dan is het handig dat je bagage van buitenaf niet zichtbaar is.
Ik geloof dat we toen iets van 100 dollar bijbetaalden voor een klasse hoger voor 2 weken huur.
Zelf hadden we eens een IDAR bij verhuurbedrijf Dollar besteld, maar ter plaatse bleek het niet mogelijk 2 grote koffers in de achterbak te leggen, wat wel zo wenselijk is.
Je gaat toch onderweg ergens stoppen en dan is het handig dat je bagage van buitenaf niet zichtbaar is.
Ik geloof dat we toen iets van 100 dollar bijbetaalden voor een klasse hoger voor 2 weken huur.
Haal hem op bij SFO en welke merken zijn dan het alternatief ?Martin & Marianne schreef:Je hebt recht op een auto uit die categorie. Dat hoeft niet de Chevrolet Tahoe te zijn. Haal je de auto op bij SFO of in de stad?
Marianne
1 ) zijn met 5 personen en nemen 3 koffers mee en 2 tassen
2) Volgens info is een FUlL Size SUV voorzien van 7 zitplaatsen is dat ook zo?
3) wie heeft ervaring hier mee
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgenms de informatie op de site van usareisen.de bij Alamo heeft de Full Size SUV 5 zitplaatsen en ruimte voor 6 koffers. Zonder koffers heb je wellicht meer zitplaatsen, dat weet ik niet. Je zou eens in het topic bovenin bij de stickies (welke auto gehuurd en welke kreeg je mee) kunnen kijken om te zien welke auto men zoals meegekregen heeft.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
wij hebben met ons vijfjes en 5 koffers in een dogde minivan gereden. Prima te doen. volgens USAreisen goed voor 7 personen met een beetje bagage en goed voor 5 personen met ieder een koffer
Op SF airport bij Alamo probeerden ze toch nog een upgrade te willen doen omdat het niet zou passen.
Kwamen met de smoes dat de achterbank niet afklapbaar zou zijn en dat de koffers er niet in zouden passen. Tjakka €450 meer bij betalen voor een grote SUV.
Niet gedaan en wat bleek toen we de auto gingen halen. Bank was afklapbaar en het paste allemaal prima. Ze proberen het toch om een upgrade te doen.
Op SF airport bij Alamo probeerden ze toch nog een upgrade te willen doen omdat het niet zou passen.
Kwamen met de smoes dat de achterbank niet afklapbaar zou zijn en dat de koffers er niet in zouden passen. Tjakka €450 meer bij betalen voor een grote SUV.
Niet gedaan en wat bleek toen we de auto gingen halen. Bank was afklapbaar en het paste allemaal prima. Ze proberen het toch om een upgrade te doen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
geachte,
Ik ben een paar weken geleden op SFO geweest, ik had een full-size auto gehuurd. De auto die ik graag wilde hebben reed net weg.
Dat was de Dodge Charger. Er stonden alleen japanse of koreaanse auto's maar rijd liever Amerikaan in USA.Toen ik naar de dame van Alamo ging om te zeggen dat er niets van mijn gading bij zat wees ze me nog steeds op de rij dat ik daar maar uit moest kiezen, dus niet veel service.
Er werd toen door een schoonmaker een andere japanse auto gebracht, ik sprak de schoonmaker aan om te vragen of er niet misschien weer een Dodge Charger aan kwam.
Hij zei wacht maar tien minuten, na 2 minuten kwam hij terug met een Charger met nog geen 100 MILES, ik blij.
Dus zeker op grote vliegvelden kan je misschien beter ff wachten en wat navragen.
IK had in Houston twee weken daarvoor, het geregeld met een briefje van $20, ik kreeg een premium auto terwijl er genoeg auto's bij de full-size afdeling stonden.
Boven bij de balie probeerden ze mij een premium aan te smeren voor $200 per week, maar ik had ooit eens een tip gelezen " geef de medewerker bij de auto's een aardig fooitje".
Dus had voor $20 een goede upgrade en een fantastische auto. Dodge Challenger!!
Ik ben een paar weken geleden op SFO geweest, ik had een full-size auto gehuurd. De auto die ik graag wilde hebben reed net weg.
Dat was de Dodge Charger. Er stonden alleen japanse of koreaanse auto's maar rijd liever Amerikaan in USA.Toen ik naar de dame van Alamo ging om te zeggen dat er niets van mijn gading bij zat wees ze me nog steeds op de rij dat ik daar maar uit moest kiezen, dus niet veel service.
Er werd toen door een schoonmaker een andere japanse auto gebracht, ik sprak de schoonmaker aan om te vragen of er niet misschien weer een Dodge Charger aan kwam.
Hij zei wacht maar tien minuten, na 2 minuten kwam hij terug met een Charger met nog geen 100 MILES, ik blij.
Dus zeker op grote vliegvelden kan je misschien beter ff wachten en wat navragen.
IK had in Houston twee weken daarvoor, het geregeld met een briefje van $20, ik kreeg een premium auto terwijl er genoeg auto's bij de full-size afdeling stonden.
Boven bij de balie probeerden ze mij een premium aan te smeren voor $200 per week, maar ik had ooit eens een tip gelezen " geef de medewerker bij de auto's een aardig fooitje".
Dus had voor $20 een goede upgrade en een fantastische auto. Dodge Challenger!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 786 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 16 Reacties