We hebben 4 weken geleden 3 nachten (woe-don en vrij) overnacht in Excalibur.
We hadden dit hotel gekozen omdat het op de strip lag (ook al is dat aan het einde) en het niet zo duur was. De prijzen van de kamers verschillen nogal. Zo betaalde wij voor de woe $47, voor de don $51 en voor de vrij $122 (dus een redelijke gemiddelde prijs). In eerste instantie hadden we een reservering die nog duurder was, maar toen we nog een keer naar de prijzen keken op internet en die prijzen lager waren hebben we gebeld en kregen we de goedkopere prijs. Hierbij kregen we ook nog een aantal tegoedbonnen. Oa een eetbon van $15 die we gebruikt hebben voor het dinerbuffet (was trouwens niet super, wel goed gegeten, maar bij het Luxor hebben we beter gegeten

Wat ik wel raar en vervelend vond is dat wij op vrijdag een voicemail boodschap hadden op de telefoon dat als we nog een nacht zouden bijboeken dat we dat dan konden doen voor $85 (en dat voor een zaterdag!!). Toen had ik wel even het gevoel dat we misschien beter de vrijdag nog niet hadden kunnen boeken en dat we daar dan misschien ook wel een goedkopere prijs voor zouden krijgen.
De kamer die wij hadden was netjes en groot en had twee queen bedden. Verder was de badkamer erg netjes met een wastafel, wc en een hele grote douchecabine. Geen bad dus. Op de kamer was geen koelkast of minibar aanwezig.
Bij het inchecken konden we nog aangeven hoe hoog we wilde zitten en ik heb toen meteen gevraagd of we ook een mooi uitzicht konden krijgen. We kregen toen een kamer op de 26e verdieping en uit het raam keken we zo de strip op richting NY NY, MGM en Paris.
We hebben een middag na 16.00 bij het zwembad gelegen. het zwembad is niet echt groot en niet echt bijzonder, wel een glijbaan. Ik heb niet gezwommen, maar denk wel dat je er lekker even kunt afkoelen. Je kunt gratis handdoeken krijgen en er is een (snack)bar aanwezig.
Kortom: wij vonden het een prima hotel, goed prijs kwaliteitsverhouding en helemaal niet zo heel erg onlogisch gelegen op de strip.
Succes met kiezen!
Groetjes Kaatje