Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Luxor of Excalibur???

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
kaatje
Amerika-ontdekker

Bericht door kaatje »

Hoi Noa,

We hebben 4 weken geleden 3 nachten (woe-don en vrij) overnacht in Excalibur.
We hadden dit hotel gekozen omdat het op de strip lag (ook al is dat aan het einde) en het niet zo duur was. De prijzen van de kamers verschillen nogal. Zo betaalde wij voor de woe $47, voor de don $51 en voor de vrij $122 (dus een redelijke gemiddelde prijs). In eerste instantie hadden we een reservering die nog duurder was, maar toen we nog een keer naar de prijzen keken op internet en die prijzen lager waren hebben we gebeld en kregen we de goedkopere prijs. Hierbij kregen we ook nog een aantal tegoedbonnen. Oa een eetbon van $15 die we gebruikt hebben voor het dinerbuffet (was trouwens niet super, wel goed gegeten, maar bij het Luxor hebben we beter gegeten :wink: ), wat gokbonnen en een gratis toegang tot de spa (heb ik niet gebruikt).

Wat ik wel raar en vervelend vond is dat wij op vrijdag een voicemail boodschap hadden op de telefoon dat als we nog een nacht zouden bijboeken dat we dat dan konden doen voor $85 (en dat voor een zaterdag!!). Toen had ik wel even het gevoel dat we misschien beter de vrijdag nog niet hadden kunnen boeken en dat we daar dan misschien ook wel een goedkopere prijs voor zouden krijgen.

De kamer die wij hadden was netjes en groot en had twee queen bedden. Verder was de badkamer erg netjes met een wastafel, wc en een hele grote douchecabine. Geen bad dus. Op de kamer was geen koelkast of minibar aanwezig.

Bij het inchecken konden we nog aangeven hoe hoog we wilde zitten en ik heb toen meteen gevraagd of we ook een mooi uitzicht konden krijgen. We kregen toen een kamer op de 26e verdieping en uit het raam keken we zo de strip op richting NY NY, MGM en Paris.

We hebben een middag na 16.00 bij het zwembad gelegen. het zwembad is niet echt groot en niet echt bijzonder, wel een glijbaan. Ik heb niet gezwommen, maar denk wel dat je er lekker even kunt afkoelen. Je kunt gratis handdoeken krijgen en er is een (snack)bar aanwezig.

Kortom: wij vonden het een prima hotel, goed prijs kwaliteitsverhouding en helemaal niet zo heel erg onlogisch gelegen op de strip.

Succes met kiezen!

Groetjes Kaatje
Afbeelding
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

@ Noa
oké, hartelijk bedankt voor deze uitleg! :D
Maar om toch even heel eigenwijs te zijn... Ook niet bij Vegas.com ? Ik heb namelijk vorige week via deze site bij Flamingo geboekt, terwijl andere sites aangaven dat er geen kamers beschikbaar waren (geven ze dit misschien ook niet aan als er nog niet geboekt kan worden via de betreffende site? Want anders was er wel al heel veel volgeboekt voor juni. Ik kreeg deze melding bij andere sites namelijk bij tenminste 75% van de hotels).
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Weet je wat het is Emenem. Ik heb geen zin om voor 6 mensen alles via internet te regelen. Ik heb daar echt de tijd niet voor. Daarom hebben we gekozen voor een reisbureau. Omdat ik er gewerkt heb, mag ik alles regelen jippie!!!. Ik ben wel bezig om de hele route uit te stippelen, maar de auto (voor 6 mensen) en de hotels laat ik liever door het reisbureau doen. Scheelt me een hoop werk. Liever boek ik zelf 2 vliegtickets en zie wel waar ik uitkom. Misschien is het wel een idee om het hotel in LV zelf te boeken. Bedankt in ieder geval voor de tip. Jij ook Kaatje voor je ervaringen. Als het niet te veel voor elkaar onderdoet in kwaliteit, dan gaan we voor het goedkoopste.De bedoeling van LV is toch niet de hele dag in je hotel blijven toch?? We zijn wel in Luxor als in Excalibur binnen geweest maar niet op de kamers.
Emenem ik ga kijken bij Vegas.com. Thanks
Fan of the U.S.A.
Stefandb
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stefandb »

via het reisbureau hotels en auto vastleggen komt inderdaad goedkoper uit dan via het internet.

Onze wagen kostte 400 euro via reisbureau. via de website 550.

Is wel iets om over na te denken

Groetjes!
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wij hebben afgelopen zomer aan het begin van de vakantie 3 nachten in het Flamingo gezeten. Ideaal gelegen op de strip, mooie zwembaden (wel heel druk), mooie tuin, grote kamers (niet luxe of zo).
Aan het eind van de vakantie hebben we 2 nachten in het Venetian gezeten. Een prachtige kamer (suite) en badkamer, maar daar betaal je ook wel voor. Ook hele mooie zwembaden, eentje waar je met ligstoel en al in kon.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer