Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oversized bagage
Oversized bagage
We vliegen met Delta en merken net dat max bagage 157 cm is (lengte + breedte + hoogte). We zitten met één koffer echter aan 165 cm. Gaan ze niks van zeggen of risico toch nemen en mogelijks 210 euro boete betalen, of neen: ze gaan daar zeker over vallen dus niet doen !!
Hoe zijn jullie ervaringen ?
Hoe zijn jullie ervaringen ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Oversized bagage
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de bagage gemeten wordt. Wel gewogen. Zorg dat je onder de 23 kg blijft.
Voor die 201 euro (en dat twee keer?) kun je wel een nieuwe koffer kopen natuurlijk, misschien wel zo rustig. Je hebt toch niet veel aan een grote koffer omdat je al snel boven de 23 kg zult zitten als je hem helemaal vol hebt.
Marianne
Voor die 201 euro (en dat twee keer?) kun je wel een nieuwe koffer kopen natuurlijk, misschien wel zo rustig. Je hebt toch niet veel aan een grote koffer omdat je al snel boven de 23 kg zult zitten als je hem helemaal vol hebt.
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lastig, ik zou jet zoveel te groot geloof ik geen risico nemen en een andere koffer meenemen.
Normaal kijken ze alleen naar gewicht, maar je zal inderdaad net die ene lastige treffen, zonde vanhet geld.
Normaal kijken ze alleen naar gewicht, maar je zal inderdaad net die ene lastige treffen, zonde vanhet geld.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ik weet niet of ze 8 cm gaan merken - gewicht daarentegen ...
ik heb vorig jaar meer schrik gehad met handbagage - zijnde mijn rugzaktas met al mijn fotomateriaal in (2 bodies met lenzen op - extra lenzen e.d.) - nooit problemen mee gehad (terwijl ik denk dat een en ander vlotjes boven toegelaten gewicht zat - laat staan toegelaten afmetingen)
ik heb vorig jaar meer schrik gehad met handbagage - zijnde mijn rugzaktas met al mijn fotomateriaal in (2 bodies met lenzen op - extra lenzen e.d.) - nooit problemen mee gehad (terwijl ik denk dat een en ander vlotjes boven toegelaten gewicht zat - laat staan toegelaten afmetingen)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3374 Weergaves
-
Laatste bericht door kevin123