Dus aan mijn bel gaan ze niet moeten komen trekken of duwen

That's my religion

Prettig weekend,
Kingair
@ RiverCola ik ga nu eens luisteren naar Gonjasufi
Hoelang weet ik niet

Wij zijn een gezin met 1 kind en willen om een aantal redenen graag weg uit Nederland. Familie van mij woont in Muskegon Michigan en zijn "Born Again" Familie van mijn vrouw woont in San Diego, CA en zijn Jehova. We zijn bang om van de regen in de drup te komen. Vandaar mijn verzoek om onafahankelijke meningen op dit forum. Steeds meer Nederlanders vertrekken richting Duitse grens in Duitsland. EU, ruimte, goekopere huizen etc. Dit werd ons ook aangeraden. Wij willen ons eerst oriënteren vandaar. Mijn vrouw is Filipijnse. Filipijnen is een voormalige colony van USA. Daar zijn we vaak geweest en gesproken over emigratie. Vrijwel iedereen van kind tot bejaarde kan daar (Amerikaans) engels spreken. Mijn vrouw gebruikt altijd Fahrenheit, inches en pounds. In de Filipijnen hebben wij en onze dochter echter geen toekomst. Die mensen gaan massaal in buitenland werken.kastelke schreef:En wat heeft dit met je emigratiemotieven voor de US te maken? (het valt me op dat je een nieuw forumlid met 3 berichten bent, alle 3 deze berichten gaan over religie in Duitsland. Je hebt je niet voorgesteld dus ik weet niet wat je link met de US is)Therwijnen schreef:Wij zijn niet religieus en hebben niets met kerk, bijbel of zondagsrust. Waar ik hier in Nederland woon is dat geen probleem. Ik ben zo bang dat ik per sé een religie moet hebben om in de Verenigde Staten te kunnen leven. Dit is ook de reden waarom wij niet over de Nederlandse grens in Duitsland gaan wonen (gewaarschuwd door Duitsers die in Nederland zijn komen wonen)
Mijn schoonvader woont in North-Muskegon, Michigan en is atheistTherwijnen schreef: Familie van mij woont in Muskegon Michigan en zijn "Born Again"