Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Kaar: overnachting tussen Oakhurst en San Francisco.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Kaar
Amerika-ontdekker

Reis Kaar: overnachting tussen Oakhurst en San Francisco.

Bericht door Kaar »

In augustus gaan wij voor de eerste keer met ons gezin een rondreis maken , wij zijn echte nieuwelingen en ik heb al heel wat gewijzigd in onze oorspronkelijke route, door goede adviezen en tips van dit form, mijn dank hiervoor :thumbup: .
Nu zit ik nog met 1 dag in te plannen waar ik niet uitkom,14 augustus overnachten we in Mammoth Lakes, 15 en 16 augustus in Oakhurst, 17 augustus??????, en daarna San Francisco. De genoemde overnachtingen al in februari geboekt en heb wat geprobeerd wat te verzetten maar het is overvol in die periode dus lijkt het mij het slimst om het maar te laten staan. Eerst had ik een overnachting bij lake tahoe in de planning maar dat wordt me afgeraden waar ik het eigenlijk wel mee eens was. Zelf zit ik nu te denken om naar Three Rivers te gaan om het Sequia national park te bezoeken , maar ook dit is erg om. Heeft iemand nog tips voor me????

Alvast bedankt, Kaar.
Bono28
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 000

Re: Overnachting tussen Oakhurst en San Francisco.

Bericht door Bono28 »

Misschien kan je via Pinnacles NP gaan en dan overnachten in Salinas of Soledad?

Kun je misschien eens de volledige reis hier plaatsen, dan kunnen we gemakkelijker regaeren hierop.
Kaar
Amerika-ontdekker

Bericht door Kaar »

Hoi Bono,

Hier is mijn volledige reis: dag 1-Anaheim(aankomst)
dag 2- Anaheim
dag 3- Palm Springs
dag 4-Grand Canyon
dag 5-Kanab
dag 6-Hurricane
dag 7-Las Vegas
dag 8-Las Vegas
dag 9-Las Vegas
dag10- Mammoth Lakes
dag11- Oakhurst
dag12-Oakhurst
dag13-
dag14-San Francisco
dag15-San Francisco
dag16-San Francisco
dag17 -San Simeon
dag18- Los Angeles
dag19-Los Angeles
dag20-Los Angeles
dag21-Los Angeles
dag22- terug naar Nederland!!!!

Ook twijfel ik om dag 13 meteen naar San Francisco te gaan, dag 16 eraf te halen en een extra overnachting langs de kust te nemen???
Alvast bedankt voor het meedenken, Gr. Kaar.
Wouter62
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Wouter62 »

Zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 32#p819532

Pinnacles is inderdaad een goed idee. Wij vonden dat een leuk en rustig park.

Wouter

Edit: route is net geplaatst zie ik.
Foto's vakanties: http://womo.jalbum.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou een nacht Death Vallley toevoegen, en dan de rest een nacht opschuiven. Of een extra nacht Oakhurst of El Portal. Voor Yosemite kun je wel een week uittrekken.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer