Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

miami dolphins

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Bizze
Amerikafan

miami dolphins

Bericht door Bizze »

Tijdens onze rondrit gaan we naar de dolphins vs ravens kijken in het sun life stadium in miami. Zouden we daar naar toegaan met onze huurauto of toch ergens openbaar vervoer regelen?
Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben en ons eventueel wat tips kunnen geven? Vb hoe lang op voorhand aan het stadion?
Afbeelding
mtl
Amerika-expert

Re: miami dolphins

Bericht door mtl »

Mijn ervaring is dat bij elk football-stadion veel parkeerruimte is. Maar je moet ervoor betalen. Ik zou eens op de website van de Dolphins kijken. Hier staat vast meer informatie over parkeren en hoe er te komen met OV. Zelf zou ik een uur tot anderhalf uur voor de wedstrijd er zijn. Een beetje rondkijken om wat sfeer te proeven.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ik zou heel voorzichtig zijn met openbaar vervoer hier. Je hoort heel veel verhalen over geweld en andere problemen. Een kennis van ons die in de haven werkt gaat bijv. liever niet met de bus omdat hij al zo vaak gedonder heeft gehad.
tombourgui
Amerika-ontdekker

Bericht door tombourgui »

Wij zijn er een tweetal jaren geleden met onze huurauto heen gereden. Geen enkel probleem qua parking en organisatie (kan belgië nog wat van leren). Ik zou gewoon jullie huurauto nemen als ik jullie was (zie niet in waarom niet). Enige minpunt: Het was wel zeer prijzig om te parkeren (25$ als ik me niet vergis). Ik zou toch wel een uurtje of 2 op voorhand gaan, er is enorm veel te zien rondom het stadion en de sfeer alleen is al super.

Veel plezier !!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer