Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring met smartervegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
pacific
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Ervaring met smartervegas

Bericht door pacific »

Hallo,

We hebben totaal geen ervaring met Smartervegas, maar misschien kan iemand van het forum ons wijzer maken.
Op 16 juli willen wij overnachten in Las Vegas, Planet Hollywood, Fountain View Room.

Via Booking.com krijg ik een prijs van 119,43 euro (155 $), zonder tax of resortfee.

Op Smartervegas staan er momenteel 2 aanbiedingen :
- Family&Friends IMFNF : 144,48$ (taxes en resortfee inbegrepen)
- Pool Promotion IMPPO : 114,24$ (taxes en resortfee inbegrepen)

Nu snap ik niet goed het verschil tussen beide aanbiedingen. Volgens mij gaat het om dezelfde kamer, maar wel met een prijsverschil van 30$. Wat zie ik over het hoofd ?
http://www.smartervegas.com/hotels/plan ... codes.aspx

Groetjes
Ria
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaring met smartervegas

Bericht door Radarlove »

Identieke kamers van niveau maar eentje aan promoprijs, wil zeggen dat de promokamer doorgaans wat nadeel heeft tegenover dezelfde categorie kamer, zoals gehinderd uitzicht, vlak naast liften of technische ruimte gelegen, onder een bar of restaurant gelegen, whatever...
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, Radarlove, maar als het dezelfde type kamer is, dan zal je echt geen mindere kamer krijgen omdat je hem goedkoper hebt gekocht. Smartervegas is niets meer dan een doorverwijssite, de deals worden meestal door de hotels zelf aangeboden. De uiteindelijke prijs maakt niets uit: een klant is een klant.
leka6669
Amerika-ontdekker

Bericht door leka6669 »

heb via smartervegas 2 kamers newyork new york geboekt, 55 dollar per kamer per nacht, kregen er als dank 4 kaarten voor zarkana bij, plaatsen in het theater al besproken. dus niks dan lof voor smartervegas
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ik heb mijn 2 weken bij Signature @ MGM Grand geboekt via smartervegas, voor een super prijs, prima website!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer