Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis SenT: Texas + zuidoosten van New Mexico: haalbaarheid?
Re: Reis SenT: Texas + zuidoosten van New Mexico: haalbaarhe
Bedankt Liz,
Gristmill en Gruene Hall staan al op onze te do list.
Groetjes Edcar.
Gristmill en Gruene Hall staan al op onze te do list.
Groetjes Edcar.
SenT,
leuk jullie verslag te lezen,
water gardens ziet er echt leuk uit, heb hem in mijn boekje gezet maar of we er aan toe komen ?
Veel plezier nog en we blijven jullie volgen want New Mexico staat voor onze volgende reis op het verlanglijstje.
Groetjes Edcar.
leuk jullie verslag te lezen,
water gardens ziet er echt leuk uit, heb hem in mijn boekje gezet maar of we er aan toe komen ?
Veel plezier nog en we blijven jullie volgen want New Mexico staat voor onze volgende reis op het verlanglijstje.
Groetjes Edcar.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
In San Antonio is de Riverwalk leuk om te doen. Ook de Tower of the Americas, omdat je dan mooi uitzicht hebt over de hele stad.
Hier is een pagina met kortingscoupons voor San Antonio.
Ik vind zelf de Natural Bridge Caverns heel mooi, maar misschien valt dat in het niet bij Carlsbad. Ook de Buckhorn Saloon is leuk om te bezoeken.
Veel plezier nog. Ik ben erg benieuwd naar jullie verslag over Carlsbad, want daar willen wij ook nog een keer naartoe. Misschien dat het er deze zomer van komt.
Hier is een pagina met kortingscoupons voor San Antonio.
Ik vind zelf de Natural Bridge Caverns heel mooi, maar misschien valt dat in het niet bij Carlsbad. Ook de Buckhorn Saloon is leuk om te bezoeken.
Veel plezier nog. Ik ben erg benieuwd naar jullie verslag over Carlsbad, want daar willen wij ook nog een keer naartoe. Misschien dat het er deze zomer van komt.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Nog even voor Corpus Christi. Wij hebben weken in die omgeving doorgebracht maar hebben altijd gelogeerd in Port Aransas. PA is een aardig old fashioned vissersplaatsje maar wel met een groot aantal condo gebouwen. Deze staan echter behoorlijk ver uit elkaar waardoor je geen lange rij hoogbouw naast elkaar hebt. In Corpus hebben we wel langs de promenade gewandeld, net als Liz naar de Lexington geweest en verder wat rondgelopen, wat gewinkeld etc. Maar de stranden en de golfslag in Corpus zijn niets bizonders dus voor een paar dagen relaxen zou ik naar Port Aransas gaan. Als je van vis houdt: In Aransas Pass tenover de supermarkt is een prima vismarkt en er is ook een goede viswinkel in PA zelf. Sandcastle Condo zou ik aanbevelen voor enkele dagen strand. Het pontje tussen Aransas Pass en Port Aransas is gratis.
Yeehaw
Yeehaw
Ondertussen is onze reis al aardig opgeschoten, we zijn terug op Texaanse bodem na een ommetje via New Mexico.
De volgende dagen verblijven we in Big Bend, waar er geen TV, geen telefoon en dus ook geen internet is. Het reisverslag van deze dagen houden jullie met enige vertraging nog tegoed.
De volgende dagen verblijven we in Big Bend, waar er geen TV, geen telefoon en dus ook geen internet is. Het reisverslag van deze dagen houden jullie met enige vertraging nog tegoed.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk verslag en foto's guys. Het kan inderdaad vreselijk regenen. Bij Houston kwam het verkeer op de interstate zelfs geheel tot stilstand. Je zag geen hand voor ogen meer....
Ha, Big Bend is ook toegetreden tot de moderne wereld: er is wel wifi en nog een goede zelfs!
We logeren momenteel midden in het park (Chisos Mountain Lodge) en het is hier hemels !!
We logeren momenteel midden in het park (Chisos Mountain Lodge) en het is hier hemels !!
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Big Bend.........Mooi hè ?
Fijn dat het Buffalo Butt biertje in Fort Worth Stockyards jullie gesmaakt heeft
Fijn dat het Buffalo Butt biertje in Fort Worth Stockyards jullie gesmaakt heeft

16x USA / 30 staten
Jaaaaa! Big Bend. Een hidden gem en geheel onterecht een van de minst bezochte NPs in de USA. Houden zo!!!! Gaan jullie nog naar Judge Roy Bean in Langtry na Big Bend? Doen hoor, ik ben donateur daar dus maak maar een beetje reclame 

@ houstonwehaveaproblem : bedankt voor de tips,
@ liz: ja het heeft gesmaakt!
@ Yeehaw: we trekken na Big Bend naar San Antonio. Ik had het graag gedaan, maar we zijn helaas beperkt in tijd. Is het een grote omweg?
@ Edcar: de watergardens kan je ook ' s avonds bezoeken, tot 23 uur. Na zes uur 's avonds kan je in de nabije opgeving gratsi parkeren ( het is een kantoorbuurt) en 's avonds zijn de fonteinen blijkbaar ook nog eens verlicht.
@ liz: ja het heeft gesmaakt!
@ Yeehaw: we trekken na Big Bend naar San Antonio. Ik had het graag gedaan, maar we zijn helaas beperkt in tijd. Is het een grote omweg?
@ Edcar: de watergardens kan je ook ' s avonds bezoeken, tot 23 uur. Na zes uur 's avonds kan je in de nabije opgeving gratsi parkeren ( het is een kantoorbuurt) en 's avonds zijn de fonteinen blijkbaar ook nog eens verlicht.
Dat valt wel mee maar wel wat ver als je in een dag van BB naar SA wil rijden.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik ben ondertussen nog benieuwd naar het vervolg van het reisverslag, want er missen nog een paar dagen en ik ben heeeeeeeeeeel nieuwsgierig
Hill country en San Antonio ook aanraders?

Hill country en San Antonio ook aanraders?
Ja, er ontbreken nog enkele dagen. Ginder begon ik echt wel vermoeid te geraken en heb ik het er bij gelaten voor de laatste dagen. Ik ben van plan om ze zeker nog te schrijven, maar het is hectisch op het werk en ik heb nog een examen voor te bereiden... nog wat geduld dus voor diegenen die benieuwd zijn.
Wat ik wel al kan zeggen is Texas Hill Country en San Antonio zéér de moeite zijn.
In Texas Hill Country mag je Boerne, Fredericksburg, Luckenbach en Gruene niet missen. Bandera vonden wijzelf minder.
Voor ontspanning: Schlitterbahn in New Braunfels (en dan ken je gelijk ook naar Gruene) is leuk en biedt verkoeling op warme dagen (wel - volgens de locals - te mijden aan het begin van de Amerikaanse schoolvakantie
).
Sixflags vonden we iets minder, hoewel we wel pretparkadepten zijn.
San Antonio: ook super! Volg de Riverwalk eens verder van het toeristische stuk: heel leuk, rustig en wat schaduw.
Wat ik wel al kan zeggen is Texas Hill Country en San Antonio zéér de moeite zijn.
In Texas Hill Country mag je Boerne, Fredericksburg, Luckenbach en Gruene niet missen. Bandera vonden wijzelf minder.
Voor ontspanning: Schlitterbahn in New Braunfels (en dan ken je gelijk ook naar Gruene) is leuk en biedt verkoeling op warme dagen (wel - volgens de locals - te mijden aan het begin van de Amerikaanse schoolvakantie

Sixflags vonden we iets minder, hoewel we wel pretparkadepten zijn.
San Antonio: ook super! Volg de Riverwalk eens verder van het toeristische stuk: heel leuk, rustig en wat schaduw.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
klinkt goed!!!!
- jonker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Klinkt goed allemaal! Kan veel inspiratie opdoen in dit topic en jullie reisverslag voor onze reis eind augustus!
september-november 2004 - Ohio
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht