Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met smartervegas
Ervaring met smartervegas
Hallo,
We hebben totaal geen ervaring met Smartervegas, maar misschien kan iemand van het forum ons wijzer maken.
Op 16 juli willen wij overnachten in Las Vegas, Planet Hollywood, Fountain View Room.
Via Booking.com krijg ik een prijs van 119,43 euro (155 $), zonder tax of resortfee.
Op Smartervegas staan er momenteel 2 aanbiedingen :
- Family&Friends IMFNF : 144,48$ (taxes en resortfee inbegrepen)
- Pool Promotion IMPPO : 114,24$ (taxes en resortfee inbegrepen)
Nu snap ik niet goed het verschil tussen beide aanbiedingen. Volgens mij gaat het om dezelfde kamer, maar wel met een prijsverschil van 30$. Wat zie ik over het hoofd ?
http://www.smartervegas.com/hotels/plan ... codes.aspx
Groetjes
Ria
We hebben totaal geen ervaring met Smartervegas, maar misschien kan iemand van het forum ons wijzer maken.
Op 16 juli willen wij overnachten in Las Vegas, Planet Hollywood, Fountain View Room.
Via Booking.com krijg ik een prijs van 119,43 euro (155 $), zonder tax of resortfee.
Op Smartervegas staan er momenteel 2 aanbiedingen :
- Family&Friends IMFNF : 144,48$ (taxes en resortfee inbegrepen)
- Pool Promotion IMPPO : 114,24$ (taxes en resortfee inbegrepen)
Nu snap ik niet goed het verschil tussen beide aanbiedingen. Volgens mij gaat het om dezelfde kamer, maar wel met een prijsverschil van 30$. Wat zie ik over het hoofd ?
http://www.smartervegas.com/hotels/plan ... codes.aspx
Groetjes
Ria
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Ervaring met smartervegas
Identieke kamers van niveau maar eentje aan promoprijs, wil zeggen dat de promokamer doorgaans wat nadeel heeft tegenover dezelfde categorie kamer, zoals gehinderd uitzicht, vlak naast liften of technische ruimte gelegen, onder een bar of restaurant gelegen, whatever...
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, Radarlove, maar als het dezelfde type kamer is, dan zal je echt geen mindere kamer krijgen omdat je hem goedkoper hebt gekocht. Smartervegas is niets meer dan een doorverwijssite, de deals worden meestal door de hotels zelf aangeboden. De uiteindelijke prijs maakt niets uit: een klant is een klant.
heb via smartervegas 2 kamers newyork new york geboekt, 55 dollar per kamer per nacht, kregen er als dank 4 kaarten voor zarkana bij, plaatsen in het theater al besproken. dus niks dan lof voor smartervegas
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb mijn 2 weken bij Signature @ MGM Grand geboekt via smartervegas, voor een super prijs, prima website!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2516 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 4 Reacties