Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Shalesha: reis GreatLakes Travel
Reis Shalesha: reis GreatLakes Travel
Hallo mensen!
Wij zijn van plan om in de zomer van 2014 met z'n tweeën een rondreis door Amerika te gaan maken. Nu hebben wij op http://www.greatlakes-travel.nl een naar onze mening gave reis gezien van Seattle naar Los Angeles. In de eerste dagen maak je dan ook nog een uitstap naar Canada. Dit lijkt ons een gave combinatie met Amerika. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die deze reis of eenzelfde soort reis gemaakt hebben en wat zij ervan vonden! Hebben jullie tips wat we onderweg zeker moeten gaan bekijken? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het boeken van een reis bij greatlakes travel?
Graag hoor ik van jullie!
Wij zijn van plan om in de zomer van 2014 met z'n tweeën een rondreis door Amerika te gaan maken. Nu hebben wij op http://www.greatlakes-travel.nl een naar onze mening gave reis gezien van Seattle naar Los Angeles. In de eerste dagen maak je dan ook nog een uitstap naar Canada. Dit lijkt ons een gave combinatie met Amerika. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die deze reis of eenzelfde soort reis gemaakt hebben en wat zij ervan vonden! Hebben jullie tips wat we onderweg zeker moeten gaan bekijken? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het boeken van een reis bij greatlakes travel?
Graag hoor ik van jullie!
Re: Reis greatlakes travel
Werk jij toevallig niet voor deze reisburo 

TS doelt op deze reis. Typische reisbureau reis. Veel rijden en te weinig tijd voor de mooie zaken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 000
Toen ik de combinatie Seattle - LA - reisbureau zag, dacht ik al : Ai, dit komt niet goed!
En als daar dan nog eens Canada bijkomt ...
Cru gezegd, vergeet het maar! Vééél te druk!
En als daar dan nog eens Canada bijkomt ...
Cru gezegd, vergeet het maar! Vééél te druk!
Zo! Hier schrikken we best een beetje van. Aangezien het reisbureau een gemiddelde van 200 km per dag bij de reis aangeeft gingen wij er vanuit dat het best kon. Wij zijn zo geschrokken dat we deze reis niet meer willen boeken maar eigenlijk wel graag de westkust willen afgaan. Maar bedoelen jullie hiermee dat om alle mooie dingen onderweg te zien, de reis van Seattle naar LA in drie weken niet te doen is? Wat raden jullie aan? Wij zijn namelijk erg benieuwd naar de groene bosrijke omgeving van Oregon maar bijvoorbeeld ook naar LA en San Fransisco! Graag jullie reactie!
Het reisbureau is niet helemaal eerlijk, want regelmatig laten ze als te rijden afstand 0 kilometer zien, terwijl je wel degelijk moet rijden.
Mijn tip zou zijn om de reis van het reisbureau hier eens uit te schrijven, van dag tot dag, in een van - naar vorm. En dan op Google maps alle afstanden erbij te zoeken en hier te plaatsen. Dan hebben wij een idee wat de planning van het reisbureau is en kunnen we beter advies geven. Veel mensen zullen niet de site van het reisbureau gaan afspeuren om dan hier advies te geven.
Het zal er dan zo uitzien:
1) Amsterdam - Seattle
2) Seattle - ....
3) ... - North Cascades National Park.
Het reisbureau laat je mooie dingen zien, maar je krijg te weinig tijd voor alles. Een reis die met gemak tweemaal zo lang kan en moet zijn proppen zij in 20 dagen.
Mijn tip zou zijn om de reis van het reisbureau hier eens uit te schrijven, van dag tot dag, in een van - naar vorm. En dan op Google maps alle afstanden erbij te zoeken en hier te plaatsen. Dan hebben wij een idee wat de planning van het reisbureau is en kunnen we beter advies geven. Veel mensen zullen niet de site van het reisbureau gaan afspeuren om dan hier advies te geven.
Het zal er dan zo uitzien:
1) Amsterdam - Seattle
2) Seattle - ....
3) ... - North Cascades National Park.
Het reisbureau laat je mooie dingen zien, maar je krijg te weinig tijd voor alles. Een reis die met gemak tweemaal zo lang kan en moet zijn proppen zij in 20 dagen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 7672 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens
-
- 11 Reacties