Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika wonen
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Amerika wonen
Trol!!. Ik zou niet meer reageren. Het zelfde is nou wel 10 keer gezegd met een TS die gewoon advies blijft negeren en af en toe een blokje hout op het vuur gooit om het brandend te houden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Zelf weten ik vraag alleen wat info maarja sommige mensen die maken he moeilijk voor Anderen
-
- Amerikafan
Maar over een paar jaar zal ik in de VS zitten en dan kom ik hier wel op terug!
Ik weet niet wat nu de regels zijn. Zoek eens in het forum op dubbele nationaliteit, er is al behoorlijk wat over geschreven (op dit forum hier).julianjor22 schreef:Maar als je US citizen wilt worden na 5 jaar dan gaat je nederlandse ID toch weg?
-
- Amerikafan
Ik zal wel even een nieuw forum starten die Duidelijker is voor iedereen overzichtelijker
Een nieuw forum? Vind jij het forum van allesamerika.com dan niet duidelijk genoeg? Of bedoel je een nieuw topic? Een topic is gewoon een discussie zoals deze, een forum is alle topics hier bij elkaar.
-
- Amerikafan
Ja alleen hoe doe je dat?Max Kool schreef:Doen!
(en nu een slotje?)
-
- Amerikafan
Dat bedoel ik sorryHockey schreef:Een nieuw forum? Vind jij het forum van allesamerika.com dan niet duidelijk genoeg? Of bedoel je een nieuw topic? Een topic is gewoon een discussie zoals deze, een forum is alle topics hier bij elkaar.

-
- Amerikafan
Hoe is het als je naar Amerika gaat
Hallo mijn naam is Julian
Ik wil later over een paar jaar ook naar Amerika alleen hoe zit het met een H1-B visum en het werk dat ik daar graag wil doen (Politie of IT)
Kunnen jullie mij misschien helpen en mij wat voor bereiden?
Ik wil later over een paar jaar ook naar Amerika alleen hoe zit het met een H1-B visum en het werk dat ik daar graag wil doen (Politie of IT)
Kunnen jullie mij misschien helpen en mij wat voor bereiden?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Hoe is het als je naar Amerika gaat
Heb je nu serieus nog een topic aangemaakt voor het zelfde onderwerp, niet handig..
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
Eh, Julian, ik heb me net door 9 pagina's reakties door zitten worstelen op een bijna identieke vraag van jou. Of mis ik een nuance hier?
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Amerikaans staatsburger van het andere geslacht aan de haak slaan...
Met de instelling die je in je andere discussie hebt laten zien moet dat ook geen enkel probleem zijn, toch?
Met de instelling die je in je andere discussie hebt laten zien moet dat ook geen enkel probleem zijn, toch?
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent nu 15. Tegen de tijd dat jij voor H1b in aanmerking komt, bestaat het misschien al niet meer.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Succes Julian, kom maar terug als je concretere plannen hebt dan helpen we je wel weer verder!
Ik krijg de indruk dat hij denkt dat hij zelf een visum zelf regelen......
Dat kan dus niet. Een werkgever in Amerika zal dat voor jou moeten aanvragen. Je zult dus een Amerikaanse werkgever zo ver moeten krijgen om een visum voor jou aan te vragen. Dit kost veel geld en tijd, dus je zult heel speciaal moeten zijn. Je zult kwaliteiten moeten hebben die de werkgever in Amerika niet kan vinden.
Dat kan dus niet. Een werkgever in Amerika zal dat voor jou moeten aanvragen. Je zult dus een Amerikaanse werkgever zo ver moeten krijgen om een visum voor jou aan te vragen. Dit kost veel geld en tijd, dus je zult heel speciaal moeten zijn. Je zult kwaliteiten moeten hebben die de werkgever in Amerika niet kan vinden.
-
- Amerikafan
HMM
dat is waar maar misschien als het zover is over 5-6 jaar kan het misschien al compleet anders zijn maar ik zie dan wel

Beste Julian, er is al een ander onderwerp door jou aangemaakt over hetzelfde met genoeg tips en adviezen. Dit wordt een net zo'n rommelig onderwerp als het andere omdat jij niet weet wat je precies wilt studeren en van de hak op de tak springt.
Ga eerst dat uitzoeken en kom daarna terug is je al meerdere malen als advies gegeven.
Kan hier een slotje op mods?
Ga eerst dat uitzoeken en kom daarna terug is je al meerdere malen als advies gegeven.
Kan hier een slotje op mods?
-
- Amerikafan
Haal alle 2 onderwerpen maar weg graag:)
Topic gesloten op vraag van TS
Topic gesloten op vraag van TS
@julianjor22, hoe is jouw oom eigenlijk in de VS terechtgekomen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6626 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 8 Reacties