Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika wonen
Re: Amerika wonen
Dan zal ik dat hbo in 2 jaar ook maar vergeten als ik jou was.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beter gewoon het hele HBO vergeten, baan zoeken in Ned en dit onzin topic sluiten 

Het plaatje geeft heel beknopt de mogelijkheden weer van de dual intent visa. Het is een grafische representatie van een het lijstje wat ik in het begin van de discussie gaf. Elke keer dat jij info en/of tips vraagt kunnen we mijn lijstje of dat plaatje laten zien, maar daarmee blijven we in cirkeltjes ronddraaien. Daarom dus: wees heel concreet en heel specifiek qua vragen.
En daarmee ook, denk na voordat je hier iets neerkwakt. Niet elke gedachtescheet die je hebt hoeft direct geplaatst te worden, denk er eerst even over na en kijk of de informatie al niet ergens staat. Tenslotte, kijk jouw teksten nog even goed op taalgebruik na voordat je een bericht bevestigt (en dus plaatst). We hebben al de discussie gehad over de Friese School waarbij verschillende mensen het verschillend interpreteerden vanwege een wellicht afwezige komma.
En daarmee ook, denk na voordat je hier iets neerkwakt. Niet elke gedachtescheet die je hebt hoeft direct geplaatst te worden, denk er eerst even over na en kijk of de informatie al niet ergens staat. Tenslotte, kijk jouw teksten nog even goed op taalgebruik na voordat je een bericht bevestigt (en dus plaatst). We hebben al de discussie gehad over de Friese School waarbij verschillende mensen het verschillend interpreteerden vanwege een wellicht afwezige komma.
Op andere fora noemen ze dit een vrijdagmiddagtopic! Beetje vermaak kan geen kwaadned in MO schreef:Beter gewoon het hele HBO vergeten, baan zoeken in Ned en dit onzin topic sluiten

@allen, we hebben hier te maken met iemand van 15. Dat is nog gewoon een puber en dat is nu eenmaal niet de best luisterende groep. Dus laten we hem een kans geven.
Tegelijkertijd mag Julian wel tonen dat hij ook echt luistert en iets doet met de informatie.
Tegelijkertijd mag Julian wel tonen dat hij ook echt luistert en iets doet met de informatie.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Nee HBO wilde ik sowieso al doen en ik zal mijn droom ook doorzetten!ned in MO schreef:Beter gewoon het hele HBO vergeten, baan zoeken in Ned en dit onzin topic sluiten
-
- Amerikafan
Ik zal luisteren Puber is weinig van mij te merken.
Op school zeggen ze ook met een onderwerp onzin lul en niet luister maar dan zeg ik dat ik wat meer info wil en wat meer dieper op ingaan
Op school zeggen ze ook met een onderwerp onzin lul en niet luister maar dan zeg ik dat ik wat meer info wil en wat meer dieper op ingaan
-
- Amerikafan
Ja ik zal doorleren tot 25 en dan werk zoeken dat ik dan ook nog kan doorleren.DejaVu schreef:Dan zal ik dat hbo in 2 jaar ook maar vergeten als ik jou was.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja meesterHockey schreef: Tegelijkertijd mag Julian wel tonen dat hij ook echt luistert en iets doet met de informatie.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
julianjor22 schreef:Op school zeggen ze ook met een onderwerp onzin lul en niet luister maar dan zeg ik dat ik wat meer info wil en wat meer dieper op ingaan

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerikafan
Laat dat maar zittenkastelke schreef:julianjor22 schreef:Op school zeggen ze ook met een onderwerp onzin lul en niet luister maar dan zeg ik dat ik wat meer info wil en wat meer dieper op ingaan

Een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met niet elke gedachtescheet hier neerplempen en teksten eerst goed nakijken op taalgebruik voordat je iets post. Dit soort teksten achterwege laten zal betekenen dat je sneller serieus wordt genomen.julianjor22 schreef:Op school zeggen ze ook met een onderwerp onzin lul en niet luister maar dan zeg ik dat ik wat meer info wil en wat meer dieper op ingaan
-
- Amerikafan
Dat is wel waar maar het was een voorbeeld:
@Julianjor22 , ik denk dat heel veel mensen op het moment een HBO opleiding hebben en ze hier tegenwoordig toch wel om een Master degree vragen. Je zit nu op de MAVO, dan moet je nog HAVO,MBO dan HBO dan universiteit en dan ben je inmiddels : 27 of 28 jaar. Heb je misschien een leuk meisje ontmoet en een leuke baan in Nederland. Je mag best dromen maar ik zou eerst even wachten wat het leven je gaat brengen.
Hoeft niet, het kan sneller. Mavo-4 is dat 5e klas mavo, dus eindexamenklas of het hoogste niveau van de mavo?
Laten we zeggen dat Julian nu in de derde klas zit. Dan moet hij nog 1 jaar en is op zijn 16e klaar met de mavo, dan 4 jaar havo zodat hij daar op zijn 18e klaar is. Dan 1 jaar hbo, in een keer de propedeuse halen, en daarna overstappen naar de unversiteit, als het nog kan. Dan begint hij op zijn 19e met de unversiteit. Daar 3 jaar bachelor doen en 2 jaar master, dan kan hij op zijn 24e daarmee klaar zijn. Let wel: als hij nominaal blijft lopen.
Dus als hij 30 is kan hij al 5 jaar werkervaring hebben op masterniveau.
Laten we zeggen dat Julian nu in de derde klas zit. Dan moet hij nog 1 jaar en is op zijn 16e klaar met de mavo, dan 4 jaar havo zodat hij daar op zijn 18e klaar is. Dan 1 jaar hbo, in een keer de propedeuse halen, en daarna overstappen naar de unversiteit, als het nog kan. Dan begint hij op zijn 19e met de unversiteit. Daar 3 jaar bachelor doen en 2 jaar master, dan kan hij op zijn 24e daarmee klaar zijn. Let wel: als hij nominaal blijft lopen.
Dus als hij 30 is kan hij al 5 jaar werkervaring hebben op masterniveau.
-
- Amerikafan
Het is nog niet zeker maar misschien ga ik 4e jaar op havo doorbrengen:)
Maar de VS begint somber te worden.
Canada was ik ook geinterresseerd in het is rustig daar en veel werk lijkt me:)
Maar ik zie wel wat de toekomst brengt.
Maar de VS begint somber te worden.

Canada was ik ook geinterresseerd in het is rustig daar en veel werk lijkt me:)
Maar ik zie wel wat de toekomst brengt.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zei eerder al dat je daar makkelijker binnen zou geraken. Ik heb je toen gevraagd welk pad je dan wou volgen, maar daar heb je niet op geantwoord. Heb je er al enig idee van?julianjor22 schreef: Canada was ik ook geinterresseerd in het is rustig daar en veel werk lijkt me:)
Elke
4e jaar mavo. Laatste jaar.Hockey schreef:Hoeft niet, het kan sneller. Mavo-4 is dat 5e klas mavo, dus eindexamenklas of het hoogste niveau van de mavo?
-
- Amerikafan
Nog niet maar als ik naar CA zou gaan naar vancouver of anders.kastelke schreef:Je zei eerder al dat je daar makkelijker binnen zou geraken. Ik heb je toen gevraagd welk pad je dan wou volgen, maar daar heb je niet op geantwoord. Heb je er al enig idee van?julianjor22 schreef: Canada was ik ook geinterresseerd in het is rustig daar en veel werk lijkt me:)
En dan met IT
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Re: Emigreren VS
Jij hebt een goedkope gevonden . . .Hockey schreef: . . . . Ik ken een hele goede in LA, kost 400 dollar per uur, maar ze wil je graag helpen met allerlei algemene vragen die je hebt.

Prettig weekend
Kingair
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6631 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle