Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Francisco perfecte hotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
KayAmerika
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

San Francisco perfecte hotel

Bericht door KayAmerika »

hallo,
Kent een van jullie misschien een mooi hotel die niet al te duur is (voor drie nachten rond de $100 - $150).
Het liefst een hotel die heel dicht of niet al te ver van het centrum is.
alvast bedankt.
Groetjes,
Kay
mtl
Amerika-expert

Re: San Fransisco perfecte hotel

Bericht door mtl »

Zoek eens op tripadvisor.
woutervg
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door woutervg »

Wij zaten dit jaar in het renaissance Stanford Court. Dit was voor ons het perfecte hotel. Het ligt een paar blokken van Union Square, en op het kruispunt van de twee cable car lijnen. Het is wel iets duurder dan de 150 die je aangaf, maar misschien kun je een goede aanbieding vinden...
KayAmerika
Amerika-ontdekker

woow 600 euro voor 3 nachten :0
Groetjes,
Kay
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Wanneer wil je eigenlijk gaan? Hotels in downtown San Francisco zijn sowieso aan de prijzige kant. Helemaal als je een perfect hotel wilt.
eric&japke
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door eric&japke »

Wij kiezen voor een (goedkoper) hotel dicht bij een BART (snelle trein).
In 35 minuten ben je dan in SF centrum.
Bijvoorbeeld vanaf hotel The Dylan SFO.
Succes.
Eric
2008 - CA-NV-UT-AZ
2009 - OR-WA-BC-AB-MT-WY-ID
2010 - AZ-UT-NV
2012 - CO-SD-MT-WY
2013 - CA-NV-UT
2014 - FL
2018 - CO-UT-ID-WY-SD-NB
2019 - BC-WA-OR-MT-AB
2023 - NV-UT-ID-MT-WY-CA
2024 - CA-AZ-UT-CO-WY
2025 - NV-UT-CO-WY-NM-AZ-CA
Jorge
Amerika-ontdekker

Bericht door Jorge »

via booking.com heb ik gisteren http://www.mystichotel.com gereserveerd voor 123€/nacht (pal tegen union square) voor eind juli (incl ontbijt). SFA lijkt me een zeer dure stad!
KayAmerika
Amerika-ontdekker

ik ben daar van 14 juli tot 17 juli, dus redelijk in het duurste seizoen. het hotel hoeft niet perfect te zijn maar gewoon een beetje centraal (tenminste niet verder dan 20 - 30 minuten van het centrum) hij hoeft er niet prachtig uit te zien.
Groetjes,
Kay
KayAmerika
Amerika-ontdekker

ik heb nu het Encore Express Hotel gevonden, iemand ervaring mee?
Groetjes,
Kay
nillens
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nillens »

Hallo,

Wij verblijven in juni in "the stratford hotel", basic maar vlak bij union square en powell street, verhuurbedrijf "blazin saddles" (fietsen) ligt om de hoek.

Will
Proost07
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Proost07 »

Wij hebben een (3-persoons)kamer gereserveerd in het HI downtown. HI staat voor Hostelling International. Een hostel dus, je deelt de badkamer maar we hoeven de kamer met niemand anders te delen. Ik weet niet hoe oud je bent, en of er uberhaupt een leeftijdrestrictie aan verbonden is..
Voor ons het perfecte hotel, voor ongeveer 85 euro per nacht per kamer. :thumbup:
marsjeeh
Amerika-ontdekker

Bericht door marsjeeh »

Wij verblijven komende zomer 3 nachten in Hotel Astoria voor 65 dollar per nacht! Het hotel schijnt niet heel goed te zijn en lang niet alle reacties zijn even positief, maar ach, we zjn er alleen maar om te slapen en het hotel is heel centraal gelegen aan de rand van Chinatown, dus ik ben heel benieuwd hoe wij het komende zomer gaan ervaren!
Rodg
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: San Francisco perfecte hotel

Bericht door Rodg »

Perfectie is voor iedereen anders. Onze vakantie begint in San Francisco en ik wil daar goed kunnen slapen, lekker in het centrum zitten met veel dingen op loopafstand. Wij hebben dan ook gekozen voor Hotel Zetta, heeft iemand daar al ervaringen mee?

Ik moet er niet aan denken om mn badkamer met anderen te delen, ik ben op vakantie en dan ga ik niet met minder genoegen nemen dan wat ik thuis heb. Maar dat is voor iedereen anders.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Na een lange vliegreis wil ik een goed hotel en ik ben bereid daar goed voor te betalen. Het liefst een suitehotel. Bad delen met anderen is geen optie voor mij. Overigens heeft Hotel Zetta over het algemeen goede recensies op tripadvisor.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

marsjeeh schreef:Wij verblijven komende zomer 3 nachten in Hotel Astoria voor 65 dollar per nacht! Het hotel schijnt niet heel goed te zijn en lang niet alle reacties zijn even positief, maar ach, we zjn er alleen maar om te slapen en het hotel is heel centraal gelegen aan de rand van Chinatown, dus ik ben heel benieuwd hoe wij het komende zomer gaan ervaren!
Ik heb afgelopen september ook 2 nachten in hotel Astoria geslapen. Erg eenvoudig, maar voldoende voor wat ik nodig had: een schone kamer midden in de stad met eigen badkamer.
De kamers zijn klein, maar als alleenreizende voor mij geen probleem. De ligging is echt ideaal!
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Er staan ook behoorlijk wat reviews op deze site!

Hier zaten wij http://beoordelingen.allesamerika.com/4 ... Wyndham%29

Op en top midden SF!! (via priceline gewonnen :lol: )
tetouani
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tetouani »

Ik zit aankomend maand in het Radisson Fisherman's Wharf hotel voor 2 nachten. Locatie is goed maar de prijs is duur.

Update: Oh laat maar, op jouw datum is die wel heel duur.
marsjeeh
Amerika-ontdekker

Bericht door marsjeeh »

Frasi schreef:
marsjeeh schreef:Wij verblijven komende zomer 3 nachten in Hotel Astoria voor 65 dollar per nacht! Het hotel schijnt niet heel goed te zijn en lang niet alle reacties zijn even positief, maar ach, we zjn er alleen maar om te slapen en het hotel is heel centraal gelegen aan de rand van Chinatown, dus ik ben heel benieuwd hoe wij het komende zomer gaan ervaren!
Ik heb afgelopen september ook 2 nachten in hotel Astoria geslapen. Erg eenvoudig, maar voldoende voor wat ik nodig had: een schone kamer midden in de stad met eigen badkamer.
De kamers zijn klein, maar als alleenreizende voor mij geen probleem. De ligging is echt ideaal!
Klinkt goed! Wij vonden de ligging ook erg belangrijk en de rest van de hotels in het centrum van SF vinden wij zo duur. En ach, ik ga er vanuit dat je alleen maar in je kamer bent om te slapen en je even op te frissen enzo, dus het maakt ons niet zoveel uit als de kamer niet zo groot is. Na SF gaan we door naar Yosemite en daar slapen we in een tent die nog veel kleiner is :lol:
HaraldV
Amerika-ontdekker

Bericht door HaraldV »

Ook ik heb redelijke tijd zitten zoeken naar geschikte hotels die centraal liggen. Wanneer je bij de fishermans wharf wil zitten, betaal je inderdaad meer dan bijvoorbeeld in Chinatown/ union square. Ik lees op meerdere sites dat fishermans wharf wel heel erg toeristisch is en dat het ook nog wel eens wat tegenvalt. Een hotel bij union square is dan vaak beter betaalbaar. Daarnaast hebben veel van de wat godkopere hotels een gedeelde badkamer wat ook niet altijd wenselijk is. Wijzelf zijn uitgekomen bij een hotel in de buurt van Chinatown (Halcyon hotel) dit is 25 minuutjes lopen naar fishermans wharf dus valt ook wel mee. Wij waren ook op zoek naar een hotel waar we goedkoop auto konden plaatsen en bij dit hotel is dit maar 20 dollar per nacht. Bij andere hotels soms wel 45 dollar per nacht! Ook eigen badkamer aanwezig. We hebben nu via booking 125 dollar per nacht, dus met parkeren 145 dollar per nacht incl belastingen
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Kijk eens naar de "Red Coach Motor Lodge", vlak bij het openbaar vervoer en parkeren is er gratis.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer