Nee joh, heel aardig van je dat je zo belangstellend bent, maar ik vind het wel weer genoeg zo, ik ben uitgepraat
Laat Julian nu maar weer aan het woord
julianjor22 schreef:Dit is een forum geen officieel zakelijks?
Wil je dat ik als Officieel ga schrijven is mijn stijl heel anders.
Ik verwacht dat je altijd je best doet om correct Nederlands te schrijven. Maar blijkbaar is de huidige generatie daar te lui voor. En dan ben ik er ook klaar mee.
Ik heb ook zo'n Cambridge certificaat gehaald toen ik op de academie zat. Ging heel raar, we konden ons ervoor opgeven, kregen een datum en een locatie door, geen voorbereiding oid, en toen hebben een berg studiegenoten en ik dat examen gemaakt. Ik heb het gehaald, maar weet niet meer wat voor cijfer (krijg je dat überhaupt?) of welke toets het precies was. Heb er een leuk stukje papier aan over gehouden...
Heel volwassen vana, eerst alles van mij eisen en nu wil je niks zeggen. Waarschijnlijk ken je dit onderdeel niet en moet je het navragen.
Ja RC, ik moest het toen hebben voor een aantal accountancy vakken ivm engelstalige boeken, vakken en tentamens. Overigens probeert elke leraar Engels leerlingen over te halen om zo'n cambridge papiertje te halen. Tenminste zo lijkt want iedereen die ik ken heeft wel zo’n papiertje liggen: financeel, juridisch( deden heel veel mensen bij een juridische opleiding als keuzevak ivm snel studiepunten halen), advanced ( ja vana echt waar).
DejaVu schreef:Overigens probeert elke leraar Engels leerlingen over te halen om zo'n cambridge papiertje te halen.
Ik word oud. IK had er zelfs nog nooit van gehoord en ook mijn middelbare school leraar Engels heeft het er nooit over gehad. Wel heeft hij het gehad over mijn te Amerikaanse uitspraak, dat dan weer wel.
Ik had vroeger een wiskundeleraar die altijd wilde dat mensen meededen aan een europese wedstrijd ofzo...een natuurkundeleraar met ook zoiets...elk vak heeft wel wat
bazinga schreef:Then the Americans need to make there own test if they are approved for English.
Het is: their own test...................
Dat weet ik zit op telefoon en dit is geen excuse het is auto correct[/quote]
Beetje een dom excuus.There en their is een vaak voorkomende fout. Daarbij moet je weten dat een engelse zin niet met then begint. dat is al helemaal verkeert Engels. Ook je Nederlands hapert nogal, zeker op het gebied van d en dt. Leren ze het kofschip niet meer op school?
Dan weet ik niet wat u op school heeft gehad maar mijn gemiddelde NL/EN zit op havo/vwo .
Kofschip gebruil je voor V.T niet voor T.T want wij praten hier in T.T.
Inderdaad sluit hem maar want voordat je het weet krijgen we nog meer moeders die gekke certificaten verdedigen.
Cambridge English: Financial is a high-level exam for those who need to prove their English language ability in the context of finance and accounting.
Cambridge English: Legal, also known as International Legal English Certificate (ILEC), will help you show you have the language skills for a successful career in international law. It is a high-level qualification.
The demand for high-level English language skills is increasing all around the world. Passing Cambridge English: Advanced (CAE) shows that you are a high achiever.
DejaVu schreef:Inderdaad sluit hem maar want voordat je het weet krijgen we nog meer moeders die gekke certificaten verdedigen.
Goh, Dejavu, heel volwassen.
Ik had de discussie allang gestopt en je blijft maar doorgaan met katten. Van mij mag hier echt een slotje op vooral omdat TS er ook om vraagt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.