Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerika wonen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Amerika wonen

Bericht door vana »

DejaVu schreef:financieel van Cambridge.
Ach ja, nu begrijp ik je opmerking :lol: :wink:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Nou vertel...we hangen aan je lippen.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Nee joh, heel aardig van je dat je zo belangstellend bent, maar ik vind het wel weer genoeg zo, ik ben uitgepraat :D
Laat Julian nu maar weer aan het woord
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

julianjor22 schreef:Dit is een forum geen officieel zakelijks?

Wil je dat ik als Officieel ga schrijven is mijn stijl heel anders.
Ik verwacht dat je altijd je best doet om correct Nederlands te schrijven. Maar blijkbaar is de huidige generatie daar te lui voor. En dan ben ik er ook klaar mee.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik heb ook zo'n Cambridge certificaat gehaald toen ik op de academie zat. Ging heel raar, we konden ons ervoor opgeven, kregen een datum en een locatie door, geen voorbereiding oid, en toen hebben een berg studiegenoten en ik dat examen gemaakt. Ik heb het gehaald, maar weet niet meer wat voor cijfer (krijg je dat überhaupt?) of welke toets het precies was. Heb er een leuk stukje papier aan over gehouden... :lol:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Heel volwassen vana, eerst alles van mij eisen en nu wil je niks zeggen. Waarschijnlijk ken je dit onderdeel niet en moet je het navragen.

Ja RC, ik moest het toen hebben voor een aantal accountancy vakken ivm engelstalige boeken, vakken en tentamens. Overigens probeert elke leraar Engels leerlingen over te halen om zo'n cambridge papiertje te halen. Tenminste zo lijkt want iedereen die ik ken heeft wel zo’n papiertje liggen: financeel, juridisch( deden heel veel mensen bij een juridische opleiding als keuzevak ivm snel studiepunten halen), advanced ( ja vana echt waar).
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

DejaVu schreef:Overigens probeert elke leraar Engels leerlingen over te halen om zo'n cambridge papiertje te halen.
Ik word oud. IK had er zelfs nog nooit van gehoord en ook mijn middelbare school leraar Engels heeft het er nooit over gehad. Wel heeft hij het gehad over mijn te Amerikaanse uitspraak, dat dan weer wel.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik heb geen idee hoe oud het is...

Ik had vroeger een wiskundeleraar die altijd wilde dat mensen meededen aan een europese wedstrijd ofzo...een natuurkundeleraar met ook zoiets...elk vak heeft wel wat ;)
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ah, de wiskunde olympiade en de natuurkunde olympiade.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik heb het een keer gedaan...de beste man had haast geen aanmeldingen en wilde het een keer proberen. Was overigens geen succes :D
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

julianjor22 schreef:
bazinga schreef:Then the Americans need to make there own test if they are approved for English.

Het is: their own test...................
Dat weet ik zit op telefoon en dit is geen excuse het is auto correct[/quote]

Beetje een dom excuus.There en their is een vaak voorkomende fout. Daarbij moet je weten dat een engelse zin niet met then begint. dat is al helemaal verkeert Engels. Ook je Nederlands hapert nogal, zeker op het gebied van d en dt. Leren ze het kofschip niet meer op school?
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Verkeert, NedinMO? :)
julianjor22
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door julianjor22 »

Dan weet ik niet wat u op school heeft gehad maar mijn gemiddelde NL/EN zit op havo/vwo .
Kofschip gebruil je voor V.T niet voor T.T want wij praten hier in T.T.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Kunnen we net als bij Vraag123(4) afspreken dat we over 5-10 jaar een 'hoe is het nu met' doen?! Ik ben zo benieuwd!

Veel succes met het najagen van je dromen! Een beetje meer realiteitszin (vooral mbt opleiding en baankansen) zal daar alleen maar bij helpen!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

:offtopic:
Kan er een slotje op dit topic ?

Eén en al gehakketak..... werkelijk niets bijdragend aan het forum.
Ja, ja ik hoef het niet te lezen :shock: Iedereen moet kunnen zeggen en vragen wat hij wil :shock:

Persoonlijk vind ik het jammer dat dit o zo leuke forum ook z'n narrige kanten kent. :oops:

groetjes,
Monique
julianjor22
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door julianjor22 »

Ik heb al slotje aangevraagd sinds gisteren al ik heb mijn info en ben er klaar mee!!
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Inderdaad sluit hem maar want voordat je het weet krijgen we nog meer moeders die gekke certificaten verdedigen. :lol:
Cambridge English: Financial is a high-level exam for those who need to prove their English language ability in the context of finance and accounting.

Cambridge English: Legal, also known as International Legal English Certificate (ILEC), will help you show you have the language skills for a successful career in international law. It is a high-level qualification.

The demand for high-level English language skills is increasing all around the world. Passing Cambridge English: Advanced (CAE) shows that you are a high achiever.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

DejaVu schreef:Inderdaad sluit hem maar want voordat je het weet krijgen we nog meer moeders die gekke certificaten verdedigen. :lol:
Goh, Dejavu, heel volwassen.
Ik had de discussie allang gestopt en je blijft maar doorgaan met katten. Van mij mag hier echt een slotje op vooral omdat TS er ook om vraagt.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer