Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Aarjan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: National car Sale of foutje??

Bericht door Aarjan »

Frasi schreef: Maar ik heb een back-up waardoor het nagenoeg zonder risico kan zijn:
Ik doe een klein rondje Florida en start eerst drie dagen in Key West. Mijn originele reservering (bij rentalcars.com) gaat in op mijn dag van vertrek uit Key West. Deze extra reservering bij National laat ik direct bij aankomst ingaan: áls het goed gaat, heb ik nog net 48u tijd om de rentalcars-reservering kosteloos te annuleren. Mocht het bij National toch niet werken, loop ik daar vrolijk weg en ga voor de andere reservering.
Geweldig!
Ik heb hetzelfde.
Wij zijn eerst 4 dagen in Chicago (zonder gereserveerde auto), maar heb nu bij Natioanal gereserveerd vanaf dag 1.
Mochten er problemen komen, dan lopen ook wij fluitend weg :lol:
En mocht we wegrijden, dan hebben we ruim tijd om de ebookers reservering te annuleren.
Kost 50 euri, maar die betaal ik graag in dit geval :D

Alleen jammer dat ze bij National geen convertible beschikbaar hebben, maarja dat scheelt weer zonnebrand!
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Tessah »

Ik zie dat als je via Expedia boekt, dat je direct het bedrag aan Expedia betaald en een voucher krijgt (neem ik aan). Het lijkt me dat je dan toch wel dat je reservering goed is en je bij de balie niet nog allemaal extra kosten krijgt, ook al zou dit goedkope bedrag een foutje zijn? Misschien dat dat dan een betere optie is dan rechtstreeks via National boeken?
Groeten, Tessah
richardbrand
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door richardbrand »

Bedankt voor de tip heb geboekt via expedia en voor 15 dagen vanaf Las Vegas voor een standaard SUV slechts 102.63 euro betaald.
Oke er komen wel nog $9,99 per dag pp (2x) aan extra bestuurders aan kosten bovenop en de tank bezine.
Maar had via Alamo geboekt en had daar 490 euro voor een mid-size betaald(all incl.).
Al met al dus zo'n 100 euro goedkoper.
Alleen moet ik mijn reservering nog wel annuleren bij Alamo, ik ben wel een beetje bang dat als ik gelijk annuleer dat ik dalijk een bericht krijg dat
er iets fout is gegaan en ze het voor deze prijs niet kunnen aanbieden en dat ik uiteindelijk veel duurder uit ben.
Wat lijkt jullie het verstandigst?
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Pascal »

sachasenne schreef:
Rates:
Time & distance 1 RENTAL @ $60.93 $60.93
Extra - time & distance 2 DAY @ $10.16 $20.32
Extra - time & distance 0 HOUR @ $3.57 $0.00
Extra - time & distance 1 WEEK @ $60.95 $60.95
Je hebt 1 week staan bij time & distance en dan nog één extra week en 2 extra dagen, dat is dus 16 in totaal
Pascal
Amerikakenner

Bericht door Pascal »

richardbrand schreef: Alleen moet ik mijn reservering nog wel annuleren bij Alamo, ik ben wel een beetje bang dat als ik gelijk annuleer dat ik dalijk een bericht krijg dat
er iets fout is gegaan en ze het voor deze prijs niet kunnen aanbieden en dat ik uiteindelijk veel duurder uit ben.
Wat lijkt jullie het verstandigst?
Als je kan, wacht ten minste 1 werkdag in de USA, vooraleer je je Alamo boeking annuleert.
Wat is je uiterste datum om je Alamo wagen te annuleren? Misschien kan je het doen zoals ze hierboven al schreven, pas helemaal op het laatst die boeking annuleren?

Nu, ik ga er wel vanuit mochten die prijzen mis zijn dat we daar morgen wel iets van zullen lezen in onze mailbox.
richardbrand
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door richardbrand »

Ik moet 8 dagen voor vertrek annuleren zonder extra kosten als ik het goed gelezen heb.
Maar ik ga nog even de annuleringsvoorwaarden nakijken van Alamo voor de zekerheid.
Heb nog een paar dagen daarvoor :thumbup:

Als ik nu gelijk zou annuleren heb ik bijna geen extra kosten en als ik opnieuw zou boeken ben ik alleen 7 pond bij alamo of 10 euro bij usareisen meer kwijt dan bij mijn oude reservering.
Ik wacht morgen nog even af en anders ga ik er van uit dat mijn reservering goed is :thumbup:
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Claire
Amerikafan

Bericht door Claire »

Hinko schreef:Yep hier ook september.

we zoeken nog testpersonen die eerder gaan. Wie? :mrgreen:

Ik heb net last minute ( vertrek 5 juni) een een midsize suv bij national via expedia geboekt voor 66,90.
We komen aan op Newark en leveren de auto vijf dagen later weer in.
Moeten nog wel benzine en extra bestuurder ( daar hebben we EC) voor.
Ik ga ervan uit dat als de boeking niet geannuleerd wordt er gewoon een auto klaarstaat.
Bedrag is al van de CC afgeschreven
Ik laat het wel even weten :D
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Claire schreef:

Ik heb net last minute ( vertrek 5 juni) een een midsize suv bij national via expedia geboekt voor 66,90.
We komen aan op Newark en leveren de auto vijf dagen later weer in.
Moeten nog wel benzine en extra bestuurder ( daar hebben we EC) voor.
Ik ga ervan uit dat als de boeking niet geannuleerd wordt er gewoon een auto klaarstaat.
Bedrag is al van de CC afgeschreven
Ik laat het wel even weten :D
Laten we het hopen. Maar ik ben er nog niet zo zeker van dat National sinterklaas wil spelen.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 26 mei 2013, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

@Claire, Gefeliciteerd! Je bent ons proefkonijn. :wink: :mrgreen:
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Heb het toch ook maar geboekt. Bevestiging meteen per mail binnen.

Ben benieuwd Claire / Frasi of jij hem meekrijgt zonder problemen.
Laatst gewijzigd door pumi1000 op 26 mei 2013, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Claire
Amerikafan

Bericht door Claire »

Hinko schreef:Gefeliciteerd! Je bent ons proefkonijn. :wink: :mrgreen:
Glad to be of service :mrgreen: :lol:
Heb overigens net expedia gemaild of ik nog een voucher tegemoet kan zien.
Ik heb wel een reisbevestiging gekregen waar ook het national bevestigingsnummer instaat.
Als ik wat weet dan post ik dat.
Pascal
Amerikakenner

Bericht door Pascal »

Via expedia betaal je meteen, via nationalcar.com niet.

Maar nog een verschil, die echt goedkope prijzen zijn er enkel via expedia.nl en niet via expedia.be

Maar in mijn geval is expedia.nl nog een paar euro goedkoper dan nationalcar.com maar dat kan gewoon aan een koersverschil liggen.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Bij expedia krijg je geen voucher, tenminste ik heb ze nooit gehad. Alleen een overzicht met bevestigingsnummers incl hotel en vlucht(als je die ook hebt)
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Ik heb nationalbevestigingsnummer via mail. Als we nu niets meer horen via mail van National zelf en je staat bij balie met je bevestiginsmail kunnen ze dan nog moeilijk doen?

Heb mijn oude reservering nog maar even laten staan.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

5 juni laten we ons konijn los, dan weten we het. Hopelijk tovert national niks uit een hoed.
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Beetje zuur dat we beide <25 zijn :sadcry: :sadcry: Nu scheelt 't ons wel 100 euro voor 2 weken met onze huidige boeking, maar vermoed een bug in de website van national, dus ik ga mijn huidige boeking niet veranderen...
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

KimDaanUSA schreef:Beetje zuur dat we beide <25 zijn :sadcry: :sadcry: Nu scheelt 't ons wel 100 euro voor 2 weken met onze huidige boeking, maar vermoed een bug in de website van national, dus ik ga mijn huidige boeking niet veranderen...
Ik heb ook net geboekt, scheelde mij ruim 200 euro en ik ben ook underage. (word 25 als ik terug kom, zuur!)
Heb mijn oude reservering al betaald en laat ik ook ff staan voorlopig, even kijken of National dit nog terugdraait of niet......

Tot hoelang vantevoren kun je nog cancellen?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Ik heb daarjuist een gekeken voor onze boeking 04/07 tem 05/08 maar blijkbaar gaat het niet voor een langere periode :?
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Heb ook geboekt, rechtstreeks op de site van National, verschil tegenover Expedia is maar enkele euro's en liever rechtstreeks dan via een tussenpersoon.
Voor 3 weken in september is het verschil met USAReisen enorm maar dat wordt grotendeels weggevaagd doordat de one-way fee erbij komt en deze bij USAReisen (Alamo) gratis is.
Totale besparing bedraagt nog 170 euro, even afwachten wat de ervaringen zijn vooraleer USAReisen te annuleren.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

ook geboekt, twee weken SUV (standard) + tank benzine + extra bestuurder totaal €287,78
(bij USAreisen €729,43), ik ben benieuwd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer