4.2. Prijzen
De prijs van de Diensten is die zoals genoteerd op de Website, behalve in het geval dat er duidelijk sprake is van een fout. Prijzen kunnen op elk moment worden gewijzigd, maar die wijzigingen hebben geen invloed op boekingen die al zijn geaccepteerd, behalve zoals vermeld in punt 3.5.2 hierboven. Ondanks het feit dat Expedia Inc. zijn uiterste best doet, kunnen sommige Diensten die zijn vermeld op de Website onjuist zijn geprijsd, en Expedia Inc. is niet verplicht om Diensten te verlenen aan een Klant tegen een onjuiste (lagere) prijs, zelfs niet nadat de Klanten de bevestiging van hun boeking is toegestuurd.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: National car Sale of foutje??
Expedia kan hier overigens gewoon onderuit. Het lijkt mij een duidelijke fout. Ik zou iig niet te snel bestaande boekingen annuleren..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Dit vind ik terug bij national
RESERVATIONS AND TRANSACTIONS
All reservations and transactions made through the Site are subject to National's acceptance, which is in our sole discretion. Without limitation, this means that National may refuse to accept or may cancel any reservation or transaction, whether or not the reservation or transaction has been confirmed, for any or no reason, in our sole discretion, and without liability to you or any third party.
All reservations and transactions made through the Site are subject to National's acceptance, which is in our sole discretion. Without limitation, this means that National may refuse to accept or may cancel any reservation or transaction, whether or not the reservation or transaction has been confirmed, for any or no reason, in our sole discretion, and without liability to you or any third party.
Groetjes,
Carine
Carine
Tja, vraag is hoelang moeten we wachten totdat we zeker gaan zijn ???sachasenne schreef:Dit vind ik terug bij national
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Tot de eerste boeker zijn auto opgehaald heeft 
Er zal wel een bepaalde redelijke termijn zijn vermoed ik. Trouwens, dit zal wel snel ontdekt worden. Afwachten wat ze er mee doen.

Er zal wel een bepaalde redelijke termijn zijn vermoed ik. Trouwens, dit zal wel snel ontdekt worden. Afwachten wat ze er mee doen.
Groetjes,
Carine
Carine
Dat zal ik wel zijnsachasenne schreef:Tot de eerste boeker zijn auto opgehaald heeft

Ik heb geen andere boeking staan, moeten ook redelijk onverwachts en niet voor ons plezier naar upstate New York.
Backup plan is om als het niet lukt via een europese broker een auto te huren, wifi genoeg op newark en er zijn brokers waarbij autohuur op dezelfde dag mogelijk is.
- bedeve
- Amerika-expert
Ik heb vanochtend Expedia gebeld.sachasenne schreef:Tot de eerste boeker zijn auto opgehaald heeft![]()
Met de vraag even met mij mee te kijken naar een boeking bij National
De reactie was dat dit tarief er al sinds vorige week is.
De eerste boeking iemand die dezelfde dag een SFAR wilde hebben om van New York naar Canada te reizen.
Die zeer terughoudend was over de juistheid van het tarief.
Wat ze bij Expedia ook hadden
Met die eerste klant is na afhalen auto telefonisch contact geweest.
Geen enkel probleem.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Als het wel een fout zou zijn in het reserveringssyteem van National (want dit is wel echt een koopje) en je ontvangt de komende weken geen mail van hun dat er inderdaad een fout is gemaakt kunnen ze dan alsnog bij de balie je reservering annuleren. Want uiteindelijk zul je toch je reeds bestaande (duurdere) reservering moeten annuleren.........
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Ik wil ook gaan boeken maar wat is het meest verstandig? Rechtstreeks bij National of via Expedia?
Ik heb ook nog een boeking staan bij e-autohuur dus mocht dit terug gedraaid worden dan moet ik zeker weten dat ik bij National of bij Expedia (kostenloos) kan annuleren. Kan dit bij beide partijen? Iemand bekend met de annulerings voorwaarden?
Ik heb ook nog een boeking staan bij e-autohuur dus mocht dit terug gedraaid worden dan moet ik zeker weten dat ik bij National of bij Expedia (kostenloos) kan annuleren. Kan dit bij beide partijen? Iemand bekend met de annulerings voorwaarden?
Wat doe je als je 's nachts niet slapen kunt? Juist, dan surf je maar weer eens op het AA-forum. Altijd wat te lezen, en met de vierde lange reis in het verschiet komen er zeker nuttige tips voorbij drijven. Zoals ook nu. Sale bij National, het zou toch niet waar zijn? Zo'n enorm prijsverschil!
Nou ja, om kort te gaan, ik heb vannacht ook geboekt. Voor de periode 8/7 tot 16/8 betalen we nu €345, in plaats van de €1195 bij eautohuur!
Maar ik vind het wel spannend, als het onverhoopt niet door gaat als we bij de balie staan hebben we niets en het is wel hoogseizoen. Mogelijk betalen we dan de hoofdprijs...Ik vind het ook vreemd dat je al geboekt schijnt te hebben door slechts je mailadres achter te laten en verder niets in te hoeven vullen. Wel kreeg ik direct een bevestiging per mail.
Ook ik wacht nu eerst maar eens de ervaringen af van forumleden die eerder gaan. Annuleren bij eautohuur kan nog tot een week van tevoren, zo uit mijn hoofd gezegd. Bij National kon ik daar niet veel over vinden, maar ik ga ervan uit dat dat ook kostenloos kan mits op tijd. Veel gegevens hebben ze sowieso niet van mij....
Het boeken ging overigens niet vanzelf. Ik moest eindeloos vaak opnieuw alles invoeren en kreeg af en toe de melding dat alles uitverkocht was. Vooral als ik de uitgebreide versie ingevuld had, met het nummer van Emerald Club enzo. Maar goed, uiteindelijk gelukt dus.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Saskia
Nou ja, om kort te gaan, ik heb vannacht ook geboekt. Voor de periode 8/7 tot 16/8 betalen we nu €345, in plaats van de €1195 bij eautohuur!
Maar ik vind het wel spannend, als het onverhoopt niet door gaat als we bij de balie staan hebben we niets en het is wel hoogseizoen. Mogelijk betalen we dan de hoofdprijs...Ik vind het ook vreemd dat je al geboekt schijnt te hebben door slechts je mailadres achter te laten en verder niets in te hoeven vullen. Wel kreeg ik direct een bevestiging per mail.
Ook ik wacht nu eerst maar eens de ervaringen af van forumleden die eerder gaan. Annuleren bij eautohuur kan nog tot een week van tevoren, zo uit mijn hoofd gezegd. Bij National kon ik daar niet veel over vinden, maar ik ga ervan uit dat dat ook kostenloos kan mits op tijd. Veel gegevens hebben ze sowieso niet van mij....
Het boeken ging overigens niet vanzelf. Ik moest eindeloos vaak opnieuw alles invoeren en kreeg af en toe de melding dat alles uitverkocht was. Vooral als ik de uitgebreide versie ingevuld had, met het nummer van Emerald Club enzo. Maar goed, uiteindelijk gelukt dus.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Saskia
- Bushmaster
- Amerika-expert
Is There a Cancellation Fee?Sluis schreef:Iemand bekend met de annulerings voorwaarden?
Guaranteed Reservations: Cancellations are accepted up to one calendar day before reservation date. If the reservation is not cancelled, a No Show Fee of $50.00 (plus applicable taxes, surcharges, and lessor fees) will be charged to the credit card on the Guaranteed Reservation.
"No show"Customers: If the reservation is not canceled within 24 hours of the booked arrival time, National will charge a fee on the renter's credit card for vehicles that are reserved but not rented.
- bedeve
- Amerika-expert
National UK is daar wat duidelijker in;Bij no show rekenen ze een fee met een maximum van GBP 50.Bushmaster schreef:Is There a Cancellation Fee?Sluis schreef:Iemand bekend met de annulerings voorwaarden?
National will charge a fee on the renter's credit card for vehicles that are reserved but not rented.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
sep schreef: Maar ik vind het wel spannend, als het onverhoopt niet door gaat als we bij de balie staan hebben we niets en het is wel hoogseizoen. Mogelijk betalen we dan de hoofdprijs...Ik vind het ook vreemd dat je al geboekt schijnt te hebben door slechts je mailadres achter te laten en verder niets in te hoeven vullen. Wel kreeg ik direct een bevestiging per mail.
Saskia
Ik heb even de annuleringsvoorwaarden van mijn alamo.de boeking erbij gepakt en als ik het goed begrijp (ben geen ster in Duits) betaal je max 70,00euro als je niet komt opdagen.
Dus als ik mijn alamo boeking zou aanhouden loop ik max. 70 euro risico en bespaar ik nog steeds ruim 300 euro
Nichterscheinen
Wenn Sie Ihr Fahrzeug nicht am spezifizierten Abholtermin abholen, behalten wir uns das Recht
vor Ihnen eine Nichterscheinungsgebühr in Höhe der Kosten der Reservierung oder bis zu
maximal €70,00, je nachdem welches der niedrigere Betrag ist anzurechnen. Im Falle eines
Nichterscheinens wird Ihnen Ihre Kreditkartenzahlung abzüglich der Nichterscheinungsgebühr rückerstattet.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 27 mei 2013, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar ja ze hebben je creditcard gegevens niet als je gewoon boekt via nationalcar.com.
Dat is wel raar.
Als je emerald member bent hebben ze dat natuurlijk wel, inclusief rijbewijs.
Dat is wel raar.
- bedeve
- Amerika-expert
Ik had hem zaterdag rechtstreeks bij National geboekt.Sluis schreef:Ik wil ook gaan boeken maar wat is het meest verstandig? Rechtstreeks bij National of via Expedia?
Daar geef je alleen je naam en emailadres op.
Betaling achteraf.
Tijdens mijn telefoongesprek met Expedia heb ik toch opnieuw bij hen geboekt.
Hier en nu compleet afgehandeld incl betaling.
Het is nu Expedia's zaak om ook te leveren.
Van dat gesprek heb ik hierboven kort verslag uitgebracht.
Heeft plm 30 minuten geduurd omdat bij hen intern ook vreemd tegen het tarief werd aangekeken.
Staande het gesprek werd een interne case aangemaakt om na te vragen , en werd nagekeken of er al praktijkervaring was opgedaan.
Zoals gemeld een iemand die heeft geboekt op de dag van ophalen.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- eddepet71
- Amerikakenner
Je hebt helemaal geen creditcard gegevens hoeven op te geven bij het boeken....kunnen ze ook niks inhouden.Bushmaster schreef:Is There a Cancellation Fee?Sluis schreef:Iemand bekend met de annulerings voorwaarden?
Guaranteed Reservations: Cancellations are accepted up to one calendar day before reservation date. If the reservation is not cancelled, a No Show Fee of $50.00 (plus applicable taxes, surcharges, and lessor fees) will be charged to the credit card on the Guaranteed Reservation.
"No show"Customers: If the reservation is not canceled within 24 hours of the booked arrival time, National will charge a fee on the renter's credit card for vehicles that are reserved but not rented.
- eddepet71
- Amerikakenner
Bij een kennelijke fout hoeft ook expedia niet te leveren dus die vlieger gaat niet helemaal op. Maar ik heb zelf ook wel het gevoel dat je sterker staat als je je voucher van expedia hebt ontvangen.bedeve schreef:Ik had hem zaterdag rechtstreeks bij National geboekt.Sluis schreef:Ik wil ook gaan boeken maar wat is het meest verstandig? Rechtstreeks bij National of via Expedia?
Daar geef je alleen je naam en emailadres op.
Betaling achteraf.
Tijdens mijn telefoongesprek met Expedia heb ik toch opnieuw bij hen geboekt.
Hier en nu compleet afgehandeld incl betaling.
Het is nu Expedia's zaak om ook te leveren.
- bedeve
- Amerika-expert
Het is mij niet gelukt vanuit Emerald club account.Hinko schreef:Maar ja ze hebben je creditcard gegevens niet als je gewoon boekt via nationalcar.com.
Dat is wel raar.
Maar zoals eerder gezegd ; dat maakt in de praktijk niet uit.
Denk er aan Hinko dat je achteraf ook je EC punten opvraagt !
Wie weet hou je er ook nog een gratis hotelkamer aan over .
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bert,
Niet gelukt?
Na inlog bij contract id 5005946 invullen. Dat moet werken Bert, tenminste bij mij wel.
Ik heb gisteren ook bij Expedia geboekt.
Bij Expedia kun je ook je Ec nummer invullen. Als ik in mijn profiel bij EC kijk zie ik nu twee boekingen.
Niet gelukt?
Na inlog bij contract id 5005946 invullen. Dat moet werken Bert, tenminste bij mij wel.
Ik heb gisteren ook bij Expedia geboekt.
Bij Expedia kun je ook je Ec nummer invullen. Als ik in mijn profiel bij EC kijk zie ik nu twee boekingen.

Laatst gewijzigd door Hinko op 27 mei 2013, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- bedeve
- Amerika-expert
Je hebt gelijk.eddepet71 schreef:
Bij een kennelijke fout hoeft ook expedia niet te leveren dus die vlieger gaat niet helemaal op. Maar ik heb zelf ook wel het gevoel dat je sterker staat als je je voucher van expedia hebt ontvangen.
Dit onderwerp ook besproken vanochtend.
Er wordt mij verteld dat Expedia levert.
Maar....ik heb nog steeds een hele mooie boeking met FlyingBlue tarief staan.
Die laat ik vooralsnog staan.
No Show GBP 50 . is €80
Risico beperkt.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
De boeking was zaterdag na Robben wel gelukt,maar niet vanuit E.C accountHinko schreef:
Niet gelukt?
Na inlog bij contract id 5005946 invullen.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1643 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-