wendy1 schreef:Maar dat esmerald nummer heb je niet direct als je geen US inwoner bent. Ik moet eerst een formulier invullen (als ik via vorige topics goed begrepen heb, en op dat formulier staat dat het 28 dgn kan duren..).
Wendy, laat je niet afremmen door aannames en veronderstellingen.
Lees "even" het emerald club item en je weet veel meer.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
brampo schreef:Een vriend van me getipt en hij heeft ook met succes geboekt.
Ik heb dan wel een hekel aan aannames Brampo.
Maar ik mag in jouw geval toch wel aannemen dat je je vriend op het E.C, spoor hebt gezet?
Stuur mij een PB !
Daarjuist via Alamo.com -> selcectie land : belgium een auto geboekt voor maar 310 euro voor periode 04/07 tem 05/08 voor een Standard SUV met alle nodige verzekeringen.
Patmanzzz schreef:kan je er de link eens bijzetten die je gebruikt want ik heb die keuze niet van choose country als ik alamo.com intik en ik heb wel de normale prijzen
moet je even vinkje uitetten voor "Resident of United States" (onder pick-up location)
KimDaanUSA schreef:Ik zit mezelf hier echt op te vreten dat ik 23 ben...
Ik zit mezelf wel eens echt op te vreten dat ik dat allang niet meer ben, terwijl het lijkt alsof het nog maar zo kort geleden is.
Stuur mij een PB !
Njit schreef:Expedia kan hier overigens gewoon onderuit. Het lijkt mij een duidelijke fout. Ik zou iig niet te snel bestaande boekingen annuleren..
4.2. Prijzen
De prijs van de Diensten is die zoals genoteerd op de Website, behalve in het geval dat er duidelijk sprake is van een fout. Prijzen kunnen op elk moment worden gewijzigd, maar die wijzigingen hebben geen invloed op boekingen die al zijn geaccepteerd, behalve zoals vermeld in punt 3.5.2 hierboven. Ondanks het feit dat Expedia Inc. zijn uiterste best doet, kunnen sommige Diensten die zijn vermeld op de Website onjuist zijn geprijsd, en Expedia Inc. is niet verplicht om Diensten te verlenen aan een Klant tegen een onjuiste (lagere) prijs, zelfs niet nadat de Klanten de bevestiging van hun boeking is toegestuurd.
Zal ik even advocaat van de duivel spelen?
Alleen auto zouden ze zich hierop kunnen beroepen. Maar stel dat je vlucht+auto neemt en in totaal is het 700(voorbeeldje) euro naar LAX. Wij weten dat een ticket zelf 700 euro alleen al zou kunnen kosten maar een normale consument niet. Stel dat de combinatie met Dollar 900 kost. Dan denk je als consument "ey een goede aanbieding"
Ook ons zou het €500,- schelen.. wat is het annuleringsbeleid bij National?
We hebben nu ook een boeking lopen van Usareisen.de, die kunnen we 24 uur van tevoren nog annuleren.
MOET je lid zijn van Emerald Club als je deze auto ophaalt?
En je betaald gewoon het gehele bedrag bij het ophalen van de auto?
Kan bijna niet waar zijn dit..
Laatst gewijzigd door Jaydee. op 27 mei 2013, 14:19, 3 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.