Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: National car Sale of foutje??
Soms heb je van die tarieven.
Het is me hier ook al eens overkomen. Is ook prima afgelopen...
Het is me hier ook al eens overkomen. Is ook prima afgelopen...
Hoi Wendy,
Nee je kunt aan je bestaande boeking niet je ec nummer koppelen.
wel na afloop vna je huur om je punten ed toe te kennen.
meer uitleg http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 91#p824591
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@jaydee
Volgens mij 24 uur van te voren bij National. Je krijgt bevestigingsnummer in de mail en daarmee kun je je reservering online zien (ook wijzigen en annuleren)
Voor ons scheelt het ook zeker 500 euro.......alleen met boeken heb je dus geen CC gegevens in hoeven voeren, alleen naam en email. Heb jij die geboekt? Waar lees je dat dat je member moet zijn van emerald.....volgens mij niet . Je hebt alleen als je wel lid bent een gratis extra bestuurder anders is dat 10 dollar per dag.
Van usareisen heb ik ook vandaag de voucher ontvangen, die laat ik nog voorlopig staan (is overigens nu ook 50 euro goedkoper maar dan moet ik die annuleren en opnieuw boeken)
Blijft vreemd dit.
Volgens mij 24 uur van te voren bij National. Je krijgt bevestigingsnummer in de mail en daarmee kun je je reservering online zien (ook wijzigen en annuleren)
Voor ons scheelt het ook zeker 500 euro.......alleen met boeken heb je dus geen CC gegevens in hoeven voeren, alleen naam en email. Heb jij die geboekt? Waar lees je dat dat je member moet zijn van emerald.....volgens mij niet . Je hebt alleen als je wel lid bent een gratis extra bestuurder anders is dat 10 dollar per dag.
Van usareisen heb ik ook vandaag de voucher ontvangen, die laat ik nog voorlopig staan (is overigens nu ook 50 euro goedkoper maar dan moet ik die annuleren en opnieuw boeken)
Blijft vreemd dit.
Laatst gewijzigd door pumi1000 op 27 mei 2013, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Oke, dan wordt het nog spannend. Want stel je voor als het wél een fout is en je dus 24 uur vantevoren moet kiezen welke je gaat annuleren.pumi1000 schreef:@jaydee
Voor ons scheelt het ook zxeker 500 euro.......alleen met boeken heb je dus geen CC gegevens in hoeven voeren, alleen naam en email.
Van usareisen heb ik ook vandaag de voucher ontvangen, die laat ik nog voorlopig staan.
Blijft vreemd dit.
Ga je voor 'zeker' en haal je de auto op die je geboekt hebt via usareisen en annuleer je National of neem je de gok en haal je hem bij National op en annuleer je usareisen met kans dat het een fout is en je alsnog de hoofdprijs moet gaan betalen voor je autohuur.
Wie was het proefkonijn ook alweer?

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@jaydee
Tja dat is moelijk......want ik weet niet wat je uiteindelijk zou moeten betalen als men niet akkoord gaat.
Er is dus al iemand die hem mee heeft gekregen zei Bederve hierboven ergens en komende week gaat er iemand vanuit Newark en nog iemand die over 2 weken gaat. Ik heb nog tot 29 juni om na te denken.......maar als het een fout ik vind ik dat National wel eerder iets kan laten weten toch? Of zelf bellen van te voren.
Tja dat is moelijk......want ik weet niet wat je uiteindelijk zou moeten betalen als men niet akkoord gaat.
Er is dus al iemand die hem mee heeft gekregen zei Bederve hierboven ergens en komende week gaat er iemand vanuit Newark en nog iemand die over 2 weken gaat. Ik heb nog tot 29 juni om na te denken.......maar als het een fout ik vind ik dat National wel eerder iets kan laten weten toch? Of zelf bellen van te voren.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
Wij gaan volgende week donderdag..
Originele boeking was via alamo.co.uk/brits, ook daar geen creditcardgegevens moeten geven bij het reserveren dus misschien laat ik die reservering wel gewoon staan voor de zekerheid.. wordt spannend inderdaad
Originele boeking was via alamo.co.uk/brits, ook daar geen creditcardgegevens moeten geven bij het reserveren dus misschien laat ik die reservering wel gewoon staan voor de zekerheid.. wordt spannend inderdaad

Zijn wij nu de enige die dit is opgevallen?? Zouden er nog andere forums aandacht aanbesteden... ?
- bedeve
- Amerika-expert
Jij hebt volstrekt gelijk.Njit schreef:Expedia kan hier overigens gewoon onderuit. Het lijkt mij een duidelijke fout. Ik zou iig niet te snel bestaande boekingen annuleren..
Reden voor mij om niet online te boeken.
Heb Expedia gebeld.
Er is door hen intern hierover een case aangemaakt.
Het tarief is mij gegarandeerd.
Vorige week heeft de eerste klant met dit tarief een auto in New York opgehaald.
Vanuit Expedia is met deze klant na ophalen telefonisch contact geweest.
Expedia heeft op basis daarvan alle voorbehoudens los gelaten
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Je zou toch denken dat er ondertussen bij enterprise al iemand zijn euro gevallen is...
Groetjes,
Carine
Carine
- bedeve
- Amerika-expert
Hinko heeft dit uitgedokterd (net als het Flying Blue tarief trouwens)MR.B schreef:Zijn wij nu de enige die dit is opgevallen?? Zouden er nog andere forums aandacht aanbesteden... ?
Die heeft helemaal geen tijd voor andere forums.

the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
net geboekt via alamo.com
21 dagen Phoenix ophalen - SFO afzetten
met volle tank vertrekken
11$ per dag voor extra chauffeur (was gratis via usareisen - dacht zelfs dat het in principe sowieso gratis was bij Alamo)
en de verzekering er bijgenomen (want ik had superinklusiv plus bij usareisen)
ongeveer 578€ - wat nog steeds 230€ goedkoper is dan via usareisen (ook bij Alamo)
verder betaalde ik onmiddellijk bij USAreisen en hier zelfs geen creditkaart gegevens moeten opgeven
bij het opgeven van mijn rijbewijs vragen ze een vervaldatum wat er in België in ieder geval niet opstaat (onbeperkt geldig - dikwijls te merken op onze wegen
)
11$ per dag voor extra chauffeur (was gratis via usareisen - dacht zelfs dat het in principe sowieso gratis was bij Alamo)
ongeveer 578€ - wat nog steeds 230€ goedkoper is dan via usareisen (ook bij Alamo)
verder betaalde ik onmiddellijk bij USAreisen en hier zelfs geen creditkaart gegevens moeten opgeven
bij het opgeven van mijn rijbewijs vragen ze een vervaldatum wat er in België in ieder geval niet opstaat (onbeperkt geldig - dikwijls te merken op onze wegen

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Florida Forum loopt er ook een topic over: http://www.floridaforum.nl/showthread.p ... 013/page38MR.B schreef:Zijn wij nu de enige die dit is opgevallen?? Zouden er nog andere forums aandacht aanbesteden... ?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Als je gratis lid wordt van alamo insider is je 2e bestuurder ook gratis volgens mjj.Patmanzzz schreef:net geboekt via alamo.com
bij het opgeven van mijn rijbewijs vragen ze een vervaldatum wat er in België in ieder geval niet opstaat (onbeperkt geldig - dikwijls te merken op onze wegen)
Ik heb het formulier maar kan geen e-mailadres en telefoonnummer vindenHinko schreef:Hoi Wendy,

Dit was idd een aantal jaren geleden het geval, maar nu kan ik daar niks over terugvinden.eddepet71 schreef:Als je gratis lid wordt van alamo insider is je 2e bestuurder ook gratis volgens mjj.Patmanzzz schreef:net geboekt via alamo.com
bij het opgeven van mijn rijbewijs vragen ze een vervaldatum wat er in België in ieder geval niet opstaat (onbeperkt geldig - dikwijls te merken op onze wegen)
Meester Praktijk Bedeve legt uit:wendy1 schreef:Ik heb het formulier maar kan geen e-mailadres en telefoonnummer vindenHinko schreef:Hoi Wendy,
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 71#p691964
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Lid worden van National Emerald club; tweede bestuurder gratis.
Laatst gewijzigd door Maarten-Annique op 27 mei 2013, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
bedeve schreef:Hinko heeft dit uitgedokterd (net als het Flying Blue tarief trouwens)MR.B schreef:Zijn wij nu de enige die dit is opgevallen?? Zouden er nog andere forums aandacht aanbesteden... ?
Die heeft helemaal geen tijd voor andere forums.![]()
Erelid?
Lid van het jaar?

Ik las op het Floridaforum dat ze, nadat je geboekt hebt, er na 7 dagen niet meer op terug mogen komen?
-
- Amerikafan
Ik heb ook via Alamo.com / Belgium geboekt voor 24 dagen Denver Full size SUV voor $505/€388. Ik had al via een foutje bij Alamo Brits een goede prijs van €837,-. Iemand wel eens geboekt als Nederlander en dan Belgium ingevuld?
Saskia
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1691 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-
- 4 Reacties