Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: National car Sale of foutje??
Als je gratis lid wordt van alamo insider is je 2e bestuurder ook gratis volgens mjj.[/quote]
Dit was idd een aantal jaren geleden het geval, maar nu kan ik daar niks over terugvinden.[/quote]
Zie punt c2 (weetniet zeker of dit de nieuwste voorwaarden zijn....)
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/ ... modal.html
Dit was idd een aantal jaren geleden het geval, maar nu kan ik daar niks over terugvinden.[/quote]
Zie punt c2 (weetniet zeker of dit de nieuwste voorwaarden zijn....)
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/ ... modal.html
Re: National car Sale of foutje??
Ja ik heb geboekt via nationalcar.compumi1000 schreef:@jaydee
Volgens mij 24 uur van te voren bij National. Je krijgt bevestigingsnummer in de mail en daarmee kun je je reservering online zien (ook wijzigen en annuleren)
Voor ons scheelt het ook zeker 500 euro.......alleen met boeken heb je dus geen CC gegevens in hoeven voeren, alleen naam en email. Heb jij die geboekt? Waar lees je dat dat je member moet zijn van emerald.....volgens mij niet . Je hebt alleen als je wel lid bent een gratis extra bestuurder anders is dat 10 dollar per dag.
Van usareisen heb ik ook vandaag de voucher ontvangen, die laat ik nog voorlopig staan (is overigens nu ook 50 euro goedkoper maar dan moet ik die annuleren en opnieuw boeken)
Blijft vreemd dit.
Ik heb alleen m'n naam en Email moeten invullen, dat vind ik raar want iedere gek kan dus van alles gaan boeken bij hun zonder eerst een deposit over te maken.
Je betaald dus bij het ophalen van je auto neem ik aan.
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Dit kan ook de bedoeling zijn van National ipv 100.000 dollar besteden aan een reclamecampagne stop je het in verlaagde tarieven waardoor het volop in discussie is op fb, twitter, fora, blogs etc. + je database (emerald) stroomt vol met nieuwe klanten.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
geldt dit ook voor Alamo dan?
en zou ik dan nog onder die 11$ onderuit kunnen als Emerald lid?
en moet je dan bellen om je lid te maken - heb daarstraks enkele keren naar de Uk gebeld maar ze gaven niet thuis ...
en zou ik dan nog onder die 11$ onderuit kunnen als Emerald lid?
en moet je dan bellen om je lid te maken - heb daarstraks enkele keren naar de Uk gebeld maar ze gaven niet thuis ...
Dat zou ook goed kunnen natuurlijk.. meestal worden 'fouten' met vliegtickets bijvoorbeeld binnen een paar uur gevonden en weer rechtgezet.DejaVu schreef:Dit kan ook de bedoeling zijn van National ipv 100.000 dollar besteden aan een reclamecampagne stop je het in verlaagde tarieven waardoor het volop in discussie is op fb, twitter, fora, blogs etc. + je database (emerald) stroomt vol met nieuwe klanten.
Dit is alweer even een tijdje aan de gang..
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
heb ik alleen nog geen bron voor mogen ontvangenJaydee. schreef:Ik las op het Floridaforum dat ze, nadat je geboekt hebt, er na 7 dagen niet meer op terug mogen komen?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Vorig jaar alitalia voor 50 euro retour new york
daar was toen even paniek.

-
- Amerikafan
Weet iemand of de tweede bestuurder dan onder de 25 jaar mag zijnbrampo schreef:Lid worden van National Emerald club; tweede bestuurder gratis.

Heb het al gevonden.. helaas

"A daily underage fee will be charged for each driver under 25 years of age"
Laatst gewijzigd door KimDaanUSA op 27 mei 2013, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- bedeve
- Amerika-expert
Volgens Expedia al een week.Jaydee. schreef: Dit is alweer even een tijdje aan de gang..
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dan zal het een actie zijn. Tenzij ze behoorlijk aan de whisky cola zitten met ze alle.
Dan zullen ze het toch allang ontdekt hebben ondertussen lijkt me..bedeve schreef:Volgens Expedia al een week.Jaydee. schreef: Dit is alweer even een tijdje aan de gang..
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
me net Alamo Insider gemaakt en eens geprobeerd om te kijken of de 2e bestuurder gratis is en ik kreeg bij het eerste scherm "invalid product code" - er stond onderaan een code - en toen ik remove deed kreeg ik de standaard (duurdere) prijzen - ook op andere PC getest dus de actie kan slechts bij niet Alamo Insider klanten ... enfin, je hoort me niet klagen 230€ is 230€ ! (+-570€ tegenover +-800€ voor 21 dagen - volle tank, extra bestuurder en alle verzekeringen)
Ik heb zojuist ook geboekt via de site van National...
Mijn eerste boeking voor een Mid-size SUV bij e-autohuur was 640 Euro voor 26 dagen, vertrek 17 september. Ik heb hiervoor 80 Euro moeten aanbetalen. Nu heb ik bij National een Full-size SUV geboekt voor 270 Euro voor dezelfde periode (incl. tank benzine).
Mijn totale besparing is dus 640 Euro - 270 Euro is 370 Euro. De aanbetaling die ik heb gedaan bij e-autohuur krijg ik niet terug, dit is een soort boete.
Al met al bespaar ik toch 290 Euro! Toch wel de moeite lijkt me zo!
Ook ik heb de boeking bij e-autohuur nog even laten staan... Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de mensen die de auto voor mij gaan ophalen! Hopelijk gaat alles lukken en dan is de tipgever dus ook hartelijk bedankt!
Mijn eerste boeking voor een Mid-size SUV bij e-autohuur was 640 Euro voor 26 dagen, vertrek 17 september. Ik heb hiervoor 80 Euro moeten aanbetalen. Nu heb ik bij National een Full-size SUV geboekt voor 270 Euro voor dezelfde periode (incl. tank benzine).
Mijn totale besparing is dus 640 Euro - 270 Euro is 370 Euro. De aanbetaling die ik heb gedaan bij e-autohuur krijg ik niet terug, dit is een soort boete.
Al met al bespaar ik toch 290 Euro! Toch wel de moeite lijkt me zo!

Ook ik heb de boeking bij e-autohuur nog even laten staan... Ik ben benieuwd naar de ervaringen van de mensen die de auto voor mij gaan ophalen! Hopelijk gaat alles lukken en dan is de tipgever dus ook hartelijk bedankt!
Maar een centraal topic van maken: 'Kreeg jij de auto van National mee?'

-
- Amerikafan
Dit staat er op de bevestiging van Alamo.com:
Rates & Charges
1 Rental @128.94 $ 128.94
3 Day(s) @21.55 $ 64.64
2 Week(s) @129.27 $ 258.53
Sales Tax (13.25%) $ 53.54
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
Estimated Total: $ 505.65
Ik zie er niet de Facility use fee,concession recoup fee en co road safety program fee opstaan die wel op de oude Alamo/Brits bevestiging staan. Misschien toch een addertje?
Saskia
Rates & Charges
1 Rental @128.94 $ 128.94
3 Day(s) @21.55 $ 64.64
2 Week(s) @129.27 $ 258.53
Sales Tax (13.25%) $ 53.54
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
Estimated Total: $ 505.65
Ik zie er niet de Facility use fee,concession recoup fee en co road safety program fee opstaan die wel op de oude Alamo/Brits bevestiging staan. Misschien toch een addertje?
Saskia
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilt iedereen dan wel zo'n sticker op de achterkant plakken "I *hartje* Hinko" bij het uitrijden?
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Uiteraard net als bij 'op een rijtje naar Amerika', een lijstje in het eerste berichtje wanneer wie gaatJaydee. schreef:Maar een centraal topic van maken: 'Kreeg jij de auto van National mee?'

Spannend!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- bedeve
- Amerika-expert
DejaVu schreef:Wilt iedereen dan wel zo'n sticker op de achterkant plakken "I *hartje* Hinko" bij het uitrijden?

Aan de ene kant van het raam heb ik dan de "Er gaat niets boven Groningen "sticker en aan de andere kant de "I *hartje* Hinko" sticker.
Wordt rijden op de spiegels.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !

Het begint met stickers, dan petjes, t-shirts en voordat je het weet een fanclub.
Totdat alles wordt terug getrokken dan heb ik een haatclub

Laatst gewijzigd door Hinko op 27 mei 2013, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1657 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-
- 4 Reacties