Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Tessah »

Ik heb zojuist geboekt via Expedia, waar mij gegarandeerd werd dat die prijs klopt. Mocht National toch aan de bel trekken, dan is dat iets tussen National en Expedia en zijn er voor mij geen extra kosten.
We vertrekken op 3 juni, dus volgens mij ben ik nu het proefkonijn?
Groeten, Tessah
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Tessah schreef:Ik heb zojuist geboekt via Expedia, waar mij gegarandeerd werd dat die prijs klopt.
ik zou dat per email laten bevestigen. Want als je dit enkel telefonisch hebt dan is het hun woord tegen die van jou.
Verkopers vertellen je meestal wat je wilt horen. Maar bij problemen weten ze van niks..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
mad25
Amerika-ontdekker
Partner van: Joyco
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: National car Sale of foutje??

Bericht door mad25 »

Hinko schreef: Erelid?
Lid van het jaar?
:mrgreen: :P
:clap: :clap: :clap:
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Bij Expedia heten de huidige prijzen "Speciale leveranciersprijs"

Voorbeeld

Jammer dat juli 2014 er niet bij staat. Wat een prijzen!!!
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

@hinko
Ja die zin bedoelde ik......meerdere mensen hebben die vraag.

Zoals njit zegt Zou ik het toch ook van expedia zwart op wit willen zien, want anders is het idd jouw woord tegen dat van hun als het telefonisch bevestigd is. Probeer je gelijk dan maar eens te krijgen. Het is gewoon te mooi om waar te zijn toch?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ze hebben er een formulier voor: http://goo.gl/5jOvJ . Als je daar zwart-op-wit een bevestiging kunt krijgen dat je boeking Final is dan zou ik rustig slapen..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Aarjan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Aarjan »

De aanvraag voor EC is inmiddels weg.
Altijd handig, maar is het niet zo dat in Illinois by state law geregeld is dat je geen extra kosten voor extra bestuurder hoeft te betalen in het geval hij/zij je partner is?
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Helaas staat er geen fullsize suv bij vanuit Las Vegas, alleen standard. :?
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

Hinko schreef:Bedoel je dit?
Miles will be charged on a per mile basis for all miles noted on the Rental Contract upon return of the Vehicle. Unless noted above, the Estimated Total does not include refueling, mileage, delivery, one-way charges, additional or youthful driver fees or optional products and services, which may be separately or additionally charged or collected.
waar vond je dit?
unlimited is toch unlimited ... als je begint te lezen vind je uiteraard veel verhalen die je schrik aanjagen - kosten aanrekenen die niet vermeld staan dat kan toch zomaar niet ..
Tessah
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Tessah »

Njit schreef:Ze hebben er een formulier voor: http://goo.gl/5jOvJ . Als je daar zwart-op-wit een bevestiging kunt krijgen dat je boeking Final is dan zou ik rustig slapen..
Ik heb het formulier ingevuld en zal de reactie hier melden.
Groeten, Tessah
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Ik heb de bevestgng van National via mail gekregen. Daar staan het niet op, maar bij tijdens de boeking en als je daarna je reservering online bekijkt dan weer wel! Via de bevestiging van National kun je doorlinken naar je reservering om deze te bekijken, wijzigen of annuleren. Dan komt deze regel weer tevoorschijn.

Iemand anders zag deze ook nog staan:
MILEAGE: Includes UNLIMITED free mileage (EXCEPTION: Van rate includes 150 miles/day, 825/week, then $.30/mile). Unlimited Mileage One way rates for car classes Economy through Fullsize are charged $79.00 per day. (Area differentials will apply.) Cars larger than Fullsize are charged the Local Daily Rate plus $.30 per mile from mile one. Some promotional and one way rates may include a mileage cap.
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Zojuist ook bij Expedia geboekt en per email een bevestiging met National Car Rental-bevestigingsnummer ontvangen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Ook geboekt! 235€ voor 26 dagen in augustus!
Ik ben benieuwd!
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Helaas staat er geen fullsize suv bij vanaf Las Vegas :?
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Tessah schreef:
Njit schreef:Ze hebben er een formulier voor: http://goo.gl/5jOvJ . Als je daar zwart-op-wit een bevestiging kunt krijgen dat je boeking Final is dan zou ik rustig slapen..
Ik heb het formulier ingevuld en zal de reactie hier melden.
Blijft het probleem dat, ook al bevestigen ze de prijs, als je straks moe van de vlucht bij de balie staat en ze weigeren je boeking.....dan sta je mooi zonder auto en kan je eerst expedia gaan contacten.

Ik heb eens van dichtbij meegemaakt wat een gezeur er met expedia ontstond toen een hotelboeking niet goed was doorgekomen...dat hoop ik nooit mee te maken..
Maar goed...wie niet waagt.....
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Patmanzzz schreef: waar vond je dit?
unlimited is toch unlimited ... als je begint te lezen vind je uiteraard veel verhalen die je schrik aanjagen - kosten aanrekenen die niet vermeld staan dat kan toch zomaar niet ..
gewoon bij je boeking via Nationalcar.com meteen onder je verwachte totaal bedrag.

Maar inderdaad unlimited is unlimited.
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

ina schreef:Helaas staat er geen fullsize suv bij vanaf Las Vegas :?
Misschien kjn je ter plekke nog voor een leuk bedrag upgraden.... :clap:
eddepet71
Amerikakenner

Bericht door eddepet71 »

Uitsluitsel van alamo over gratis 2e bestuurder in Nevada...

Thank you for writing- I'd be happy to assist you with this. In the state of Nevada, spouses are able to be added as additional drivers without paying the additional driver fee. Your wife will need to present her valid driver's license at the counter to be added to the rental. I hope this helps; please don't hesitate to reply with any further questions or concerns you may have, and thank you for contacting National.

Sincerely,
Anna
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

pumi1000 schreef:@hinko
Ja die zin bedoelde ik......meerdere mensen hebben die vraag.
pumi1000 schreef:Ik heb de bevestgng van National via mail gekregen. Daar staan het niet op, maar bij tijdens de boeking en als je daarna je reservering online bekijkt dan weer wel! Via de bevestiging van National kun je doorlinken naar je reservering om deze te bekijken, wijzigen of annuleren. Dan komt deze regel weer tevoorschijn.

Iemand anders zag deze ook nog staan:
MILEAGE: Includes UNLIMITED free mileage (EXCEPTION: Van rate includes 150 miles/day, 825/week, then $.30/mile). Unlimited Mileage One way rates for car classes Economy through Fullsize are charged $79.00 per day. (Area differentials will apply.) Cars larger than Fullsize are charged the Local Daily Rate plus $.30 per mile from mile one. Some promotional and one way rates may include a mileage cap.
Dit is toch iets anders volgens mij dan wat er bij mij staat.

Dus even opletten bij one way?! geen idee
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

@hinko
Die laatste zin staat verder niet bij boeking vermeld. Iemand heeft deze op site gevonden schijnbaar.
Alleen jouw regel staat bij de boeking onder estimated bedrag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer