Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Can of chocolate
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Can of chocolate
Iemand stuurt mij binnenkort een "a can of Chocolate from Ghiradelli". (It's in a powder form and you can either mix it with milk or cream and drink it or use it in baking)
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe dit smaakt en of het anders smaakt dan hier(de chocolade) , het zal denk ik wel anders smaken. Ik ben benieuwd.
Fuzzy
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe dit smaakt en of het anders smaakt dan hier(de chocolade) , het zal denk ik wel anders smaken. Ik ben benieuwd.
Fuzzy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen idee.
Zou het iets zijn zoals Nesquick?
P.S.: Fuzzy, je bent toch niet op het inbrekerspad gegaan zeker?:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 092006_071

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Fuzzy
- Amerikakenner
- Contacteer:
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik zie wel waar het naar smaaktkastelke schreef:Geen idee.
P.S.: Fuzzy, je bent toch niet op het inbrekerspad gegaan zeker?:

Fuzzy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ghirardelli is lekkere chocola, hoor. Het lijkt meer op Droste cacao poeder (hoewel misschien wel met suiker), dan op Nesquick.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra heeft gelijk. Het is inderdaad zoeter dan je misschien gewend bent maar verder wel een van lekkere (lees: smaakt meer zoals europese) chocolades.
Wat ik wel doe met die "Just add Water" mengsels is dat ik er nog een flinke hoeveelheid chocolade poeder bijdoe, terwijl het nog in het blikje zit zodat het goed mengt, om het minder zoet te maken.
Margaret
Wat ik wel doe met die "Just add Water" mengsels is dat ik er nog een flinke hoeveelheid chocolade poeder bijdoe, terwijl het nog in het blikje zit zodat het goed mengt, om het minder zoet te maken.
Margaret
- bonbonnekke
- Amerika-ontdekker
Is dat niet de beroemde chocolade uit de film Serendipity? Zelfs Oprah heeft daar in een van haar shows aandacht aan besteed. Ze heeft zelfs het recept gekregen, moet je in een blender doen met roomijs, ijsblokjes, melk een dan die chocopoeder. Dan gaat er nog slagroom op. Ik hoop ooit naar NY te gaan en hem daar zelf te proeven!
Amerikagek in hart en nieren!