Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar Walmart en TomTom te koop? (Navigatie in USA)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Judith-Johan
Amerika-ontdekker

Waar Walmart en TomTom te koop? (Navigatie in USA)

Bericht door Judith-Johan »

Hallo, wij gaan al bijna (nog 1,5 week) naar de westkust. Nu las ik van veel mensen dat ze een TomTom kopen bij een Walmart.
We halen hier de camper op: http://www.cruiseamerica.com/rv-rental- ... co-newark/
En willen daarna naar een Walmart rijden. Ook wel handig om te weten is dat we daarna juist naar de westkust van San Francisco rijden, dus het liefst op die route.

Weet iemand waar de dichtstbijzijnde Walmart is en of ik ergens kan zien of daar een TomTom te koop is?
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Waar Walmart en TomTom te koop? (Navigatie in USA)

Bericht door Bertorelli »

De eerste Walmart is op loopafstand :mrgreen:
http://goo.gl/maps/G4a07

Als je die Walmart opzoekt bij http://www.walmart.com, dan kun je daar dacht ik zien wat er op voorraad is.

Een goede GPS is erg handig.

Als je trouwens een smartphone hebt, kun je ook gebruik maken van de app NavFree.
https://play.google.com/store/apps/deta ... 00uVVNBIl0.

Je kunt voor je tablet of telefoon de kaarten per staat downloaden en die zijn net als de app helemaal gratis :glasses7:
Persoonlijk vind ik de TomTom makkelijker in gebruik, maar als backup is het altijd handig.

Have Fun
Bert
Laatst gewijzigd door Bertorelli op 28 mei 2013, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Zijn de gps toestellen zoveel goedkoper ginder?
Waarom niet hier een gps kopen en meenemen naar ginder? Ik veronderstel dat als je een gps gaat kopen ginder je die hier ook nog gaat gebruiken dus je moet sowieso zowel een Europese als Amerikaanse kaart kopen.
Misschien qua garantie en service naverkoop ook beter als je hem hier koopt?
Tenzij de prijzen ginder echt wel veel beter zijn :)
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Het scheelt maar een paar tientjes met hier, maar dat is ook een deel van de lol natuurlijk.
Je hebt al een TomTom met 5" scherm voor rond de $100 daar en die kost hier toch als snel zo'n €120.

Wij hebben onze TT ook daar gekocht in 2008 en nooit problemen mee gehad eigenlijk.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

frederick1984 schreef:Waarom niet hier een gps kopen en meenemen naar ginder? Ik veronderstel dat als je een gps gaat kopen ginder je die hier ook nog gaat gebruiken dus je moet sowieso zowel een Europese als Amerikaanse kaart kopen.
Kun je doen, maar mijn ervaring is dat de toestel-types die zowel de Europese als de Noord-Amerikaanse kaarten hebben (en soms zelfs kaarten van de hele wereld) vrij duur zijn.
Voor een dergelijk toestel zit je al snel boven de 275 - 300 euro.
Het (bv via sd kaart) erbij steken van losse kaarten in een bestaand toestel geeft nogal eens problemen.
Het is daarom meestal beter/goedkoper, vooral voor diegenen die regelmatig naar Amerika gaan, om naast de eigen gps voor thuisgebruik er een voor Amerika/Canada te kopen.
Een extra gps voor Amerika, zonder al te veel toeters en bellen, maar met lifetime upgrade mogelijkheid, koop je in Amerika voor 80 - 100 $

Hou er rekening mee dat men op de Walmart-site veel meer toestellen laat zien dan men in werkelijkheid in de winkels op voorraad heeft.
Ik zou dan ook eerder naar een Best Buy gaan, die winkel is enigszins vergelijkbaar met onze Mediamarkt en heeft een veel groter winkelassortiment dan Walmart
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

En vergeet vooral ook niet om een kaart mee te nemen.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Voor 120 euro koop ik hier een gewone Tomtom XL classic met Europese kaart. en voor €40 koop ik een Amerikaanse kaart via tomtom online. beide kaarten krijg je niet op de gps maar je kan er wel telkens één op je pc bewaren en degenen die je nodig hebt op je gps zetten. Stuk goedkoper dan een gps met Europese kaart én gps met Amerikaanse kaart te kopen :thumbup:
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Ik heb gewoon mijn oude TT gereanimeerd en een kaart gekocht voor de VS, was 39,95 euro en een voucher gegoogeld van TT voor 10 euro dus voor 29,95€. Geen meer liggen thuis toevallig?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer