Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hostewim
Amerikafan

Re: welke gevaarlijke dieren in Zuidwesten?

Bericht door hostewim »

mizzy schreef: Maar zijn hier ook mensen die goede kampeer ervaringen hebben zonder dat ze gebeten zijn of enge beesten in hun tent hadden?
Wij reizen door het zuidwesten ( NP's in Utah, Arizona, California, Nevada)
Ik heb reeds 4 reizen gemaakt in deze regio, steeds met een tent.
Ik heb niks dan positieve ervaringen. gewoon zorgen dat je de tent zoveel mogelijk gesloten houd, schoenen in de tent of even uitschudden voor je ze aansteekt.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij reizen ook meestal met de tent. Nog nooit problemen met enge beesten gehad. We houden wel altijd de rits goed gesloten. Alleen als we er door moeten gaat ie open.

Elly
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Vandaag een boeking gedaan bij Lo Lo Mai Springs in Sedona, in de bevestigingsmail staat het volgende:

Our resort is located in a wooded area, and we share our place with many creatures: raccoons, skunks, spiders, ants, javelina, lizards, snakes and many different bugs. Most of these animals stay in the woods but sometimes critters will find their way into your campsite. If this closeness to the wilderness upsets you, please choose another location at which to spend your vacation. There is no extra charge for these critters and no refund will be given if you decide their presence is unacceptable.

Spinnen en slangen.. brrr.. :shock:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Die wasbeertjes en stinkdieren komen inderdaad 's avonds. Maar alleen omdat ze gevoerd worden bij de receptie. Ik kan me zo niet herinneren dat we daar last van andere beesten hadden. Hier ons verslag.

Elly
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

michelly schreef:Die wasbeertjes en stinkdieren komen inderdaad 's avonds. Maar alleen omdat ze gevoerd worden bij de receptie. Ik kan me zo niet herinneren dat we daar last van andere beesten hadden. Hier ons verslag.

Elly
Ohh.. het is vast meer bangmakerij.. Maar toch.. ze zitten er wel heh, die tarantulas
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Heb een aantal flinke ratelslangen bij Devils Tower gezien. Midden op de trail. De eerste keer heb je ook iets van wow.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer