Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De zoveelste - welk hotel in New York? - vraag :)

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Karinkazi
Amerikafan

De zoveelste - welk hotel in New York? - vraag :)

Bericht door Karinkazi »

We gaan voor de eerste keer naar New York en nu ben ik internet aan het afstruinen voor hotels. Manhattan is niet te betalen, dat is wel duidelijk. Maar ik vind redelijk betaalbare hotels in Queens, Brooklyn, Bronx, e.d.
Ik heb echt totaal geen idee wat nu een goede ligging is (ivm vervoer metro naar alle hotspots).
We reizen met 2 volwassenen en een peuter van 2. We hechten geen belang aan luxe, maar bij sommige hotels zag ik bij de referenties dat er kakkerlakken en ratten rondlopen.. dat hoeft voor mij nu ook weer niet :P

Wie heeft een paar interessante hotels/buurten voor me? We verblijven 4 nachten en ik vind € 600,- toch echt wel een maximaal bedrag.
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: De zoveelste - welk hotel in New York? - vraag :)

Bericht door flex123 »

ik ben van plan om zelf volgend jaar naar new york te gaan en mijn oog is gevallen op Country Inn & Suites Long Island City in de wijk queens,

http://www.booking.com/hotel/us/country ... 614;dcid=1
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Een hele goed keus :thumbup:
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Plus goede ondergrondse treinen om de hoek: 7, N, Q gaan allemaal naar Times Square, met de N en de Q zit je zo in de Village en Wall Street en Central Park.

Hier: http://mta.info/nyct/service/index.html

staan kaartjes met waar de verschillende ondergrondse treinen precies heengaan. (Je kunt met de Q zelfs helemaal door Brooklyn naar Coney Island, even (nou jaar een uur of twee reizen) naar de zee zwaaien plus het aquarium daar is weer open. Evenals de hotdogtenten en de verschillende kermisattracties.)
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Rietjuh86
Amerika-newbie

Bericht door Rietjuh86 »

Wij gaan in september en verblijven in Best Western Plaza Long Island City in Queens. Volgens de beoordelingen een goed hotel, inclusief ontbijt dichtbij de metro. Binnen 15 minuten op Time Square. Wij wilden ook niet de hoofdprijs betalen in Manhattan. :)

http://www.booking.com/hotel/us/best-we ... 788;dcid=1
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

die hotelletjes in Queens, maar vlakbij Manhattan zijn een prima alternatief
zelf heb ik diverse malen tot volle tevredenheid in het Country Inn gelogeerd.

waar je vooral naar moet kijken is de loopafstand naar de subway en de reviews op de diverse sites (booking.com, tripadvisor, enz)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Wij slapen in Jersey city paar minuten lopen naar Path trein, die ook halte heeft bij WTC en 33 street. Holland hotel via booking.com. Ook goede beoordelingen.
Gekozen hiervoor, omdat we daar ook gratis kunnen parkeren.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Bizze
Amerikafan

Bericht door Bizze »

wij verblijven in wolcott, vlak bij empire state. Geen idee wat er van te verwachten :)
Afbeelding
ginneshow
Amerika-newbie

Bericht door ginneshow »

Ik verblijf momenteel in het Nesva Hotel in Queens. Ik ben echt zeer tevreden over onze kamer (King room with city view), de bedden zijn perfect, en de ligging van het hotel is goed. Wij zitten op de bovenste verdieping en hebben een prachtig uitzicht op Manhattan. De metro vind je al op 5 minuten lopen en met Lijn N, Q of R ben je binnen 10 minuten op 5th avenue, central park en time square. Ook kun je met die lijnen verder naar het zuiden in Manhattan en heb je voldoende plekken om over te stappen op andere lijnen. Wat ook heerlijk is, is om 's ochtends over de brug naar 5th avenue/central park te lopen (ongeveer 45 minuten), alleen raad ik dit niet aan als je van plan bent om de rest van de dag nog veel te lopen. Het ontbijt 's ochtends is niet super maar voldoende, wat muffins, broodjes, toast, fruit, yoghurt en wat sappen, maar wij eten vaak 's ochtends ergens anders nog wat.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ik heb hier al meerdere keren de mensen de tip gegeven om een in Jersey te kijken voor een hotel...stukken goedkoper en meestal ook veel luxer.
wij komen veel in newyork...en verblijven altijd in de Sheraton Hotel in Weehawken,NJ ...de ferry vertrekt bijna om de 20 minuten bij de ingang van het hotel...en je hebt een prachtig uit zicht op Manhatten.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wij verblijven in het Verve hotel in Long Island City. Volgens tripadvisor het beste hotel in LIC. Subway om de hoek, binnen 15 minuten op Times Square. :thumbup:
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Onlangs 9 dagen in La Quinta Inn op Queens gezeten (http://www.expedia.nl/Long-Island-City- ... LGVobXVobg." onclick="window.open(this.href);return false;.), 5 min lopen van metrolijn 7 die je in 15 minuten naar Times Square brengt, ca 115 euro per nacht (4 pers kamer).

Voordeel van Queend boven Jersey vind ik dat je vanuit Queens met MTA metro kaart kunt reizen, vanuit Jersey krijg je extra kosten om in Manhattan te komen.

Tip: als je Expedia gebruikt kijk dan ook eens met de Expedia app op je tab/mobiel, regelmatig aanbiedingen met 10-20% korting op de (toch al lage) gewone expedia prijzen.
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

zoveel kost dat toch niet om vanuit jersey city naar manhattan te gaan met de trein?
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Volgens mij is dat 2,25 per rit met path.
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
hanne1112
Amerika-ontdekker

Bericht door hanne1112 »

Wij verblijven deze zomer in het Ramada East Side hotel, wel in Manhattan. Valt ook goed mee van prijs en klein ontbijt inbegrepen. Heeft goede recensies op tripadvisor ed. maar ben er zelf wel nog niet geweest :)
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

pumi1000 schreef:Volgens mij is dat 2,25 per rit met path.
Als je met 4 personen bent is dat dus 9 dollar per enkele reis dus (minstens) 18 dollar per dag. Terwijl je voor Manhattan vaak ook nog je MTA (week)kaart hebt, dus als je die kaart dan ook kan gebruiken om naar je hotel in bv Queens te reizen bespaar je toch al gauw 100 dollar ;)
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

dan scheelt het wel ja,maar ik ga maar alleen met mn vriendin en gaan maar 3dagen new york.
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Maar ik denk dat een hotel in Manhattan wel vele malen duurder is! In hoogseizoen ook nog. Wij pikken meteen de auto op bij jfk, rijden lekker naar hotel dus ook geen gehannes met koffers en kunnen meteen op doorreis naar DC na onze dagen NY zo kunnen we ook vroeg aanrijden en hoeven dan niet weer terug naar jfk om auto op te halen, scheelt ook weer 2x taxi. Gratis parkeren. Wij zijn met 3 dus 2,25 is toch niet veel en hij stopt bij WTC en 33 street dus ook meteen in de buurt van toeristische plekken.
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

In meer topics geplaatst :D maar plaats hem hier ook nog: schrijf je in bij Booking.com en ga zoeken terwijl je ingelogd bent. Dan werken cookies soms in je voordeel. Zo waren wij erg gecharmeerd van St Giles The Court (Manhattan vlakbij Grand Central en Empire) maar vonden we de die steeds te duur. Op een mooie zondagochtend was ik weer eens aan het kijken op Booking.com en kwam bovenin beeld St Giles The Court voor € 100 per nacht, niet annuleerbaar overigens. Meteen geboekt, dit was afgelopen juli.

In mei 2010 in The Roosevelt gezeten, tussen Times Square en Grand Central in, voor € 80 per nacht via Priceline.

Dit jaar verblijven we in augustus in een appartement in Greenwich (nee niet via Airbnb of aanverwanten) voor $ 180 per nacht, 2 kamer appartement, exact wat wij willen. Ik vind het zelf heerlijk om lopend mijn avond af te sluiten en aangezien we Greenwich vooral 's avonds erg leuk vinden. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om steeds met de metro Manhattan in te gaan, maar wij zitten graag middenin 'de actie'. En ik kan me goed voorstellen dat het anderen helemaal geen probleem is of zelfs veel voordeel oplevert (zoals parkeren).
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Waar heb je dat apartement dan wel geregeld?
Vind dat soort dingen zelf ook altijd erg leuk! (en zit persoonlijk idd ook liever middenin de actie ;-) )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer