Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Judith-Johan: Hulp gevraagd: rondje westkust SF-SF

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
tofke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Judith-Johan: Hulp gevraagd: rondje westkust SF-SF

Bericht door tofke »

Ja Judith, die planning is lastig maar langs den andere kant ook wel leuk om te doen :thumbup:
Er kruipt wel nen berg tijd in é...

Veel succes nog met jullie planning!

Grtz
Judith-Johan
Amerika-ontdekker

Scenic Byway 12, wel of niet?

Bericht door Judith-Johan »

He allemaal,

Wij hebben in onze planning staan om van Las Vegas naar Bryce Canyon naar Page en dan naar Monument Valley te rijden met een RV.
Nu hoorde ik laatst iemand over de scenic byway 12. Hij zei dat we dan beter eerst naar Bryce, dan naar Monument Valley en daarna naar Page kunnen rijden.
Nu is dit natuurlijk wel een beetje om, ik denk zelf zo'n 4 uur. Maar vinden jullie ook dat we dit niet mogen missen? Is het met een RV goed te doen?
Tips zijn meer dan welkom!

Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door markro op 29 mei 2013, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoe mooi die route via CR ook is, ik zou zeker geen extra kilometers gaan maken. Ik zou zelfs overwegen om MV over te slaan en in plaats daarvan een nacht Zion te doen. Het is erg jammer dat je dat over slaat.
Je krijgt dan een veel rustiger route. Met een RV zou ik niet in 1 dag van Bryce naar MV rijden. Wij hebben net de 95 gereden van Monticello naar Capitol Reef, en dat was al een volle dag met allerlei uitstapjes.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hij zei dat we dan beter eerst naar Bryce, dan naar Monument Valley en daarna naar Page kunnen rijden.
Nu is dit natuurlijk wel een beetje om, ik denk zelf zo'n 4 uur. Maar vinden jullie ook dat we dit niet mogen missen? Is het met een RV goed te doen?
Misschien mis ik iets hier, maar is het de bedoeling om in één rit van Bryce via MV naar Page te rijden?????
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer