Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door eddepet71 »

Dear Edwin,

Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required

We are unable to confirm your recent National reservation number 68016due to an error on the website during the period 24th-28th May.  We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked.  The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly.  We hope you will consider rebooking this reservation with National.  To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.

Thank you for your business.

Kind regards

National Customer Services Team

Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

National stuurt mij nu ook mail dat booking is gecanceled ivm fout in systeem...

Helaas...
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
Lenco1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Lenco1 »

En ook National trekt de reservering terug! :twisted:

Dear.......

Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required

We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.

Thank you for your business.

Kind regards

National Customer Services Team
Afbeelding
bastichelaar
Amerika-newbie

Bericht door bastichelaar »

Helaas... Maar het was ook te mooi om waar te zijn :)
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Heb hetzelfde mailtje gekregen over National (rechtstreeks).

Toch vind ik de helpdesks niet echt betrouwbaar. Na vragen aan hun geven ze antwoord, bevestigen ze vanalles en daarna komt dus deze mail.......
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Yep, dat was het inderdaad. Gelukkig heb ik mijn andere reservering nog staan die ook helemaal niet verkeerd was. Niet zo goed als deze natuurlijk, maar toch.
AlexBibi
Amerika-ontdekker

Bericht door AlexBibi »

Hmmm,.... het grappige is wel dat als ik mijn reservation online bekijk,... hij er nog gewoon staat... kijken hoe lang die daar blijft staan. Kunnen de mensen die al hebben "ingechecked" ook reageren?
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

AlexBibi schreef:Hmmm,.... het grappige is wel dat als ik mijn reservation online bekijk,... hij er nog gewoon staat... kijken hoe lang die daar blijft staan. Kunnen de mensen die al hebben "ingechecked" ook reageren?
Ik kan niet meer inloggen op Nationalcar.com

Er staat: This reservation is cancelled.
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Ben benieuwd of iemand ze nog op FB confronteerd met hun stellige bevestiging dat alles OK .
Laatst gewijzigd door asv60 op 30 mei 2013, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen! :angry5: :angry4: :angry5: :angry4:
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

Ik kan nog steeds inloggen en de status staat op Confirmed
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

De reservering zelf hebben ze nog niet verwijderd zie ik... staat nog gewokn online met status confirmed
flex123
Amerikafan

Bericht door flex123 »

ik heb (nog) geen mail van national..
AlexBibi
Amerika-ontdekker

Bericht door AlexBibi »

DejaVu schreef:Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen! :angry5: :angry4: :angry5: :angry4:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

flex123 schreef:ik heb (nog) geen mail van national..
Ik ook niet, kan alleen niet meer inloggen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

DejaVu schreef:Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen! :angry5: :angry4: :angry5: :angry4:
Hahaha. Ik vraag me wel af of er al mensen met deze reserveringen bij de balies hebben gestaan daar.
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking. Omdat er ook andere aanbieders waren (National) die gelijke prijzen hanteerde voor dezelfde periode, heb ik ter goeder trouw het aanbod aanvaard en kan Alamo zich in mijn ogen niet beroepen op een 'herkenbare' fout. Ook al omdat de car rental branche bekend staat als vechtmarkt en het aanbieden van auto's tegen dumpprijzen regelmatig vookomt mocht ik erop vertrouwen dat het gedane aanbod reeël is.

Na de reservering heb ik ook online ingecheckt en daarbij de schriftelijke bevestiging ontvangen voor de gereserveerde auto en prijs. Als ik nu inlog, zie ik bij mijn reservering ook nog steeds deze auto en prijs staan. De reservering is volgens mij dus ook niet geannuleerd vanuit Alamo-zijde.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Volgens mij zijn er een aantal mensen op het forum die vrij binnenkort bij zo'n balie staan.
mad25
Amerika-ontdekker
Partner van: Joyco
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door mad25 »

recidivist schreef:Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking. Omdat er ook andere aanbieders waren (National) die gelijke prijzen hanteerde voor dezelfde periode, heb ik ter goeder trouw het aanbod aanvaard en kan Alamo zich in mijn ogen niet beroepen op een 'herkenbare' fout. Ook al omdat de car rental branche bekend staat als vechtmarkt en het aanbieden van auto's tegen dumpprijzen regelmatig vookomt mocht ik erop vertrouwen dat het gedane aanbod reeël is.

Na de reservering heb ik ook online ingecheckt en daarbij de schriftelijke bevestiging ontvangen voor de gereserveerde auto en prijs. Als ik nu inlog, zie ik bij mijn reservering ook nog steeds deze auto en prijs staan. De reservering is volgens mij dus ook niet geannuleerd vanuit Alamo-zijde.
Ook ik ben in de spreekwoordelijke pen geklommen; heb idd ook aangegeven dat er vergelijkbare tarieven waren (Alamo) en dat de geboden 'oplossing' voor mij niet aanvaardbaar is. Heb tevens tot verschillende malen aan toe gevraagd (en gekregen) of te tarieven klopten en niet anders zouden worden. Zal heus allemaal wel niks uitmaken, maar goed, dan maar kijken wat webcare hier mee doet ... Slechte reclame vinden ze ook vaak niet fijn...
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

ook wij hebben de mail binnen :-(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer