Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Dear Edwin,
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number 68016due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.
Thank you for your business.
Kind regards
National Customer Services Team
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number 68016due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.
Kind regards
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
National stuurt mij nu ook mail dat booking is gecanceled ivm fout in systeem...
Helaas...
Helaas...
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
En ook National trekt de reservering terug!
Dear.......
We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.
Kind regards

Dear.......
We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit the http://www.nationalcar.com website.
Kind regards
-
- Amerika-newbie
Helaas... Maar het was ook te mooi om waar te zijn 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Heb hetzelfde mailtje gekregen over National (rechtstreeks).
Toch vind ik de helpdesks niet echt betrouwbaar. Na vragen aan hun geven ze antwoord, bevestigen ze vanalles en daarna komt dus deze mail.......
Toch vind ik de helpdesks niet echt betrouwbaar. Na vragen aan hun geven ze antwoord, bevestigen ze vanalles en daarna komt dus deze mail.......
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Yep, dat was het inderdaad. Gelukkig heb ik mijn andere reservering nog staan die ook helemaal niet verkeerd was. Niet zo goed als deze natuurlijk, maar toch.
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
Hmmm,.... het grappige is wel dat als ik mijn reservation online bekijk,... hij er nog gewoon staat... kijken hoe lang die daar blijft staan. Kunnen de mensen die al hebben "ingechecked" ook reageren?
2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
2012- Florida/Carribean Cruise
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
2011- Rocky Mountains/Custer SP/Yellowstone/Bryce/Zion/Grand Canyon/Monument Valley/Arches/Canyonland
Ik kan niet meer inloggen op Nationalcar.comAlexBibi schreef:Hmmm,.... het grappige is wel dat als ik mijn reservation online bekijk,... hij er nog gewoon staat... kijken hoe lang die daar blijft staan. Kunnen de mensen die al hebben "ingechecked" ook reageren?
Er staat: This reservation is cancelled.
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ben benieuwd of iemand ze nog op FB confronteerd met hun stellige bevestiging dat alles OK .
Laatst gewijzigd door asv60 op 30 mei 2013, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen!

-
- Amerikafan
Ik kan nog steeds inloggen en de status staat op Confirmed
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
De reservering zelf hebben ze nog niet verwijderd zie ik... staat nog gewokn online met status confirmed
ik heb (nog) geen mail van national..
- AlexBibi
- Amerika-ontdekker
DejaVu schreef:Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen!![]()
![]()
![]()

2013- Boston/Cape Cod/Adirondacks/Niagara/Finger Lakes/Gettysburg/Shenandoah/Washington
Ik ook niet, kan alleen niet meer inloggen.flex123 schreef:ik heb (nog) geen mail van national..
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hahaha. Ik vraag me wel af of er al mensen met deze reserveringen bij de balies hebben gestaan daar.DejaVu schreef:Ok waar is die Hinko?! We gaan hem lynchen!![]()
![]()
![]()
- recidivist
- Amerikafan
Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking. Omdat er ook andere aanbieders waren (National) die gelijke prijzen hanteerde voor dezelfde periode, heb ik ter goeder trouw het aanbod aanvaard en kan Alamo zich in mijn ogen niet beroepen op een 'herkenbare' fout. Ook al omdat de car rental branche bekend staat als vechtmarkt en het aanbieden van auto's tegen dumpprijzen regelmatig vookomt mocht ik erop vertrouwen dat het gedane aanbod reeël is.
Na de reservering heb ik ook online ingecheckt en daarbij de schriftelijke bevestiging ontvangen voor de gereserveerde auto en prijs. Als ik nu inlog, zie ik bij mijn reservering ook nog steeds deze auto en prijs staan. De reservering is volgens mij dus ook niet geannuleerd vanuit Alamo-zijde.
Na de reservering heb ik ook online ingecheckt en daarbij de schriftelijke bevestiging ontvangen voor de gereserveerde auto en prijs. Als ik nu inlog, zie ik bij mijn reservering ook nog steeds deze auto en prijs staan. De reservering is volgens mij dus ook niet geannuleerd vanuit Alamo-zijde.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Volgens mij zijn er een aantal mensen op het forum die vrij binnenkort bij zo'n balie staan.
- mad25
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Joyco
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Ook ik ben in de spreekwoordelijke pen geklommen; heb idd ook aangegeven dat er vergelijkbare tarieven waren (Alamo) en dat de geboden 'oplossing' voor mij niet aanvaardbaar is. Heb tevens tot verschillende malen aan toe gevraagd (en gekregen) of te tarieven klopten en niet anders zouden worden. Zal heus allemaal wel niks uitmaken, maar goed, dan maar kijken wat webcare hier mee doet ... Slechte reclame vinden ze ook vaak niet fijn...recidivist schreef:Heb de mail ook gehad. Een mail teruggestuurd dat ik niet akkoord ga met rebooking. Omdat er ook andere aanbieders waren (National) die gelijke prijzen hanteerde voor dezelfde periode, heb ik ter goeder trouw het aanbod aanvaard en kan Alamo zich in mijn ogen niet beroepen op een 'herkenbare' fout. Ook al omdat de car rental branche bekend staat als vechtmarkt en het aanbieden van auto's tegen dumpprijzen regelmatig vookomt mocht ik erop vertrouwen dat het gedane aanbod reeël is.
-
- Amerikafan
ook wij hebben de mail binnen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1639 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-