Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cadeau voor voor Amerikaanse vriendin
Ja die gedachte kwam ook meteen bij mij op. Ik heb het toen ook meteen gevraagd, maar die optie is niet beschikbaar voor iemand die net binnenkomt. Ze sturen de jonkies niet zomaar naar het buitenland. Het is meer voor de posities hogerop.
En bovendien zit ik de eerst komende jaar vast aan een opleidingstraject + daarna moet ik besluiten of ik voor nog 5 jaar teken om register accountant te worden.
Dat is namelijk ook iets waar ik rekening mee moet houden, namelijk dat ik meteen een aantal jaren vast zit.
En bovendien zit ik de eerst komende jaar vast aan een opleidingstraject + daarna moet ik besluiten of ik voor nog 5 jaar teken om register accountant te worden.
Dat is namelijk ook iets waar ik rekening mee moet houden, namelijk dat ik meteen een aantal jaren vast zit.
-
- Amerika-ontdekker
Nederlands kado
Wat een leuk idee! Ik heb er meteen 3 besteld om over 2 maanden mee te nemen als kado voor onze familie in USA. Nu nog op zoek naar iets leuks voor de jongere nichtjes en neefjes daar....Jez schreef:Bij ons in de (Amerikaanse) familie doet het kookboek "Hollandse keuken / Dutch Cuisine" het altijd weer goed. Oerhollandse recepten, die er in het Nederlands en Engels in staan. Te krijgen bij de Slegte, voor ik dacht ¤12,50.
1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
2013 (New York, Nevada, Arizona, Utah, Californië en Oregon)
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Cadeau voor voor Amerikaanse vriendin
Dat topic is al 7 jaar oud

-
- Amerika-ontdekker
Ik had natuurlijk ook een nieuw topic hierover kunnen starten, maar kwam via de zoekfunctie dit bestaande onderwerp tegen, aangezien ik op zoek ben naar een leuk kado om vanuit NL mee te nemen naar US, vandaar dat ik dit draadje opgepakt hebned in MO schreef:Dat topic is al 7 jaar oud![]()
![]()

1991 USA (Californië, Nevada, Utah, New Mexico, Arizona en Oregon)
Als je iets Delfts blauw zou willen is de collectie van Blond Amsterdam Delfts blauw ook een succesnummer gebleken. Je hebt hier ook leuke prikkers van, met een kaasje, bootje enz. Voor kinderen ( ligt er natuurlijk aan hoe oud) is misschien ook een boekje of iets van een shirt met typisch Nederlandse woorden erop leuk. Daarnaast zijn Jip en Janneke voor mij ook nog wel echt typisch Nederlands.
- Bijlagen
-
- Mok
- Schermafbeelding 2013-05-30 om 19.57.54.png (45.72 KiB) 735 keer bekeken
-
- Lepeltjes
- Schermafbeelding 2013-05-30 om 19.58.09.png (55.62 KiB) 735 keer bekeken
-
- Prikkers
- Schermafbeelding 2013-05-30 om 19.58.23.png (61.29 KiB) 735 keer bekeken
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
-