Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Smoky Mountains in oktober/november
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Smoky Mountains in oktober/november
Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met het bezoeken van Smoky Mountains eind oktober/begin november? Ik zag op de site van het park dat er nog genoeg open is. Toch ben ik wel benieuwd of iemand in deze periode daar is geweest en wat de weersomstandigheden dan zijn.
Heeft iemand ervaring met het bezoeken van Smoky Mountains eind oktober/begin november? Ik zag op de site van het park dat er nog genoeg open is. Toch ben ik wel benieuwd of iemand in deze periode daar is geweest en wat de weersomstandigheden dan zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Smoky Mountains in oktober/november
Wij gaan in september naar de smokey mountains Wat ik heb gelezen is het in oktober erg druk daar omdat het vakantietijd is, maar ik geloof dat het weer sowieso nog goed is. Veel plezier met het plannen van je reis!
2012 New York
2012 West Coast
2013 Deep South
2014 New York
2017 Florida
2012 West Coast
2013 Deep South
2014 New York
2017 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Onze planning hangt af van wat wedstrijdschema's van het Amerikaanse ijshockey, maar we gaan in ieder geval van 21 oktober t/m 6 november. Hopelijk net na de vakantietijd!MissInga schreef:Wij gaan in september naar de smokey mountains Wat ik heb gelezen is het in oktober erg druk daar omdat het vakantietijd is, maar ik geloof dat het weer sowieso nog goed is. Veel plezier met het plannen van je reis!
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij zitten er vanaf 11 oktober een dag of vier. Ook ik heb begrepen dat het vanwege de herfstkleuren de drukste periode is. Volgens mij kun je in die periode ook al wel wat nachtvorst hebben.
Zie onze blog... wij waren er eind november/begin december. Wildlife zal je er niet veel meer spotten (op wat deers na) maar het blijft nog steeds een prachtig park.
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
De herfstkleuren zijn rond midden okt op hun hoogtepunt
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk van zo'n opmerking wordt ik nu gelukkig 

-
- Amerika-expert
Herfst kleuren heb je altijd wel in die periode Marja.
Er is zoveel hoogte verschil. Niet alles verkleurt tegelijkertijd.
In het dal zal het later zijn dan op de toppen van de bergen.
Er is zoveel hoogte verschil. Niet alles verkleurt tegelijkertijd.
In het dal zal het later zijn dan op de toppen van de bergen.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ja, ja maar volgens Ned. In MO zijn de kleuren op hun hoogtepunt. 

-
- Amerika-expert

Anders dan in NL zeg maar. Daar heb je 2 a 3 weken kleur.
In de bergen moet je omhoog of omlaag om kleuren te zien.
Begin november bijv. Is boven in kaal, maarin het dal zal het erg mooi zijn.
En begin oktober is het op de hoger gelegen gebieden mooi, maar het dal gewoon groen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij zijn een paar jaar geleden in november in het park geweest. Prachtig maar we hebben wel te maken gehad met afgesloten stukken vanwege de sneeuw. Vanaf hier staan onze ervaringen in mijn blog: http://washingtonorlando.wordpress.com/ ... mountains/
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-expert
De BRPW is in de winter inderdaad op bepaalde plekken gesloten vanwege sneeuw.
Op het moment is trouwens het stuk van Asheville naar Mt. Mitchel afgesloten vanwegen scheuren in de weg veroorzaakt waarschijnlijk door de regen veroorzaakte landslides.
Op het moment is trouwens het stuk van Asheville naar Mt. Mitchel afgesloten vanwegen scheuren in de weg veroorzaakt waarschijnlijk door de regen veroorzaakte landslides.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1918 Weergaves
-
Laatste bericht door schre062
-
- 3 Reacties