Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Zolang je boeking op confirmed staat...... ik ga het denk ik ook gewoon proberen!

- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Als je de eerste keer een mail naar de helpdesk van National stuurt wordt er automatisch een casenummer aangemaakt. Hier ontvang je ook een automatische mail over. Daarna krijg je antwoord Anna of bijv. Dennis en iedere keer als je een reply sruurtmet dat casenumer krijg je antwoord van diezelfde Anna of Dennis.....eric44051 schreef:Edwin hoe kom je in contact met Anna?
Misschien helpt een mail waarin zij de prijzen bevestigt.
Daarjuist 40 minuten !!! aan de telefoon gehangen met customer service van National in US. Ongelooflijk maar waar, die zien niets verkeerd en de boeking staat netjes 'confirmed'. Ik vertel hen over de annulatie email en dan is het wachten geblazen, doorschakkelen, nog eens doorschakkelen om uiteindelijk te horen, er is geen probleem uw reservatie staat...'confirmed'...
Heb je een schriftelijke bevestiging gevraagd?
Mijn contactpersoon is dan Marketta.
Heb een mailtje terug gestuurd en haar bedankt voor de service.
Uitgelegd dat we absoluut niet willen annuleren maar graag de prijs bevestigt willen hebben.
Heb maar ontzettend geslijmd dat we al jaren tot wel drie keer per jaar een auto bij alamo huren tot groot genoegen.
En dat we vanwege het Emerald progamma nu bij National gaan huren.
En dat we de nederlandse voucher dan maar meenemen.
Wie weet helpt stroop smeren.
Heb een mailtje terug gestuurd en haar bedankt voor de service.
Uitgelegd dat we absoluut niet willen annuleren maar graag de prijs bevestigt willen hebben.
Heb maar ontzettend geslijmd dat we al jaren tot wel drie keer per jaar een auto bij alamo huren tot groot genoegen.
En dat we vanwege het Emerald progamma nu bij National gaan huren.
En dat we de nederlandse voucher dan maar meenemen.
Wie weet helpt stroop smeren.
Geen email ontvangen nee, ik heb dan maar een case geopend via de National website -> support -> email.
Duimen maar...
Duimen maar...
Dan kan National blijkbaar niet zelf annuleren en hopen ze dat na het lezen van je mail jij dat wel doet.
Dat vertelde Expedia gister ook al aan de telefoon niet annuleren of wijzigen en gewoon met je voucher naar de balie.
Wel goed je contract lezen maar dat moet je toch altijd doen.
Dat vertelde Expedia gister ook al aan de telefoon niet annuleren of wijzigen en gewoon met je voucher naar de balie.
Wel goed je contract lezen maar dat moet je toch altijd doen.
- bedeve
- Amerika-expert
Ze weten in Amerika echt niet waar je het over hebt.MR.B schreef:Daarjuist 40 minuten !!! nog eens doorschakkelen om uiteindelijk te horen, er is geen probleem uw reservatie staat...'confirmed'...
Dat bewuste emailtje van vanmiddag kwam ook niet uit Amerika, maar uit Engeland.
Ze proberen zoveel mogelijk mensen te bewegen hun oorspronkelijke booking te annuleren - herbooken.
Want in Amerika staat in het systeem gewoon : Booked.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
De profielfoto van Ger Loovan op facebook
Schitterend gewoon!
PS: Hier nog geen mail ontvangen, en de boeking staat nog op confirmed voorlopig. Fingers crossed!

PS: Hier nog geen mail ontvangen, en de boeking staat nog op confirmed voorlopig. Fingers crossed!
Ik weet dat ik misschien weinig recht van spreken heb, maar kan je op Facebook stoppen met constant te linken naar het privéprofiel van Radca? Die dame doet haar job, en probeert een inkomen voor haar gezin te voorzien, net zoals jij een ik. Geen reden om de 'uitvoerder' binnen haar privé-context te gaan aanvallen. Dat verdient niemand. Zo gaan we trouwens ECHT geen fatsoenlijke case kunnen opbouwen.
Enterprise is ons niets verschuldigd aangezien wat ze doen binnen hun terms & conditions valt. We kunnen enkel hopen (en er ook voor 'strijden') dat ze ons tenminste compenseren voor hun blunders qua aanpak. Door hen echt vijandig (ipv streng maar beleefd) te gaan aanvallen maak je het spelletje persoonlijk, en juist dan staat Enterprise veel sterker (die paar verloren klanten interesseren hen immers geen bal).
Het komt er op aan je klachten duidelijk, kordaat, maar beleefd kenbaar te maken. Speel op de bal, niet op de man.
note mod (Carine) : omwille van privacyredenen naam verwijderd. Gelieve enkel nick names te gebruiken.
Enterprise is ons niets verschuldigd aangezien wat ze doen binnen hun terms & conditions valt. We kunnen enkel hopen (en er ook voor 'strijden') dat ze ons tenminste compenseren voor hun blunders qua aanpak. Door hen echt vijandig (ipv streng maar beleefd) te gaan aanvallen maak je het spelletje persoonlijk, en juist dan staat Enterprise veel sterker (die paar verloren klanten interesseren hen immers geen bal).
Het komt er op aan je klachten duidelijk, kordaat, maar beleefd kenbaar te maken. Speel op de bal, niet op de man.
note mod (Carine) : omwille van privacyredenen naam verwijderd. Gelieve enkel nick names te gebruiken.
amen ... helaas heb ik elke dag in mijn werk te maken met boze klanten en het zou dingen alleen maar erger maken als mensen mij prive gaan benaderen ,
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- bedeve
- Amerika-expert
Schrijft mij iemand die zelf anoniem wil blijveniplf schreef:
Als je je zelf niet wilt laten kennen, wat is dan je boodschap waard ?
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
En dat voorkomen kun je zelf perfect regelenb_talens schreef:
helaas heb ik elke dag in mijn werk te maken met boze klanten en het zou dingen alleen maar erger maken als mensen mij prive gaan benaderen ,
Dat niet doen is een keus.
PS;
Om je privacy te beschermen kun jij je mooie foto's, en ook je vriendenlijst afschermen.
Zodat dat deel alleen voor vrienden zichtbaar is.
Laatst gewijzigd door bedeve op 31 mei 2013, 00:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
ondertussen 6uur later ofzo sinds de eerste mensen de cancel mailtjes kregen,mag er onderhand wel vanuit gaan dat mijn boeking gewoon blijft staan:)
- recidivist
- Amerikafan
Wij gaan pas in oktober, dus voor die tijd zijn er vast ervaringsdeskundigen die hun ervaringen hier gaan delen. Fingers-crossed dat de boeking blijft staan.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
altijd jammer dat in mensen het slechtste naar boven komt als het om financieel gewin gaat. Iedereen was het denk ik wel duidelijk dat het hier om een fout ging. Het was alleen afwachten tot men dat kenbaar ging maken.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hi,
I read your board using the Google Translator - I made the same booking from the Czech republic - price for 22 days (standard car) for 222$. I have called the Alamo info-line to ask about the price and was told that is a special deal for european countries.
Now I have recieved the email about the page error - so I have called the provided number - I was told that everything is OK and I do not need to rebook my reservation. I got a number directly to Denver airport, where is my pick-up site and they have confirmed to me to.
I am just writing an email to Radka Moricova and lets see what will happend.
Hope it will work out
Jan
I read your board using the Google Translator - I made the same booking from the Czech republic - price for 22 days (standard car) for 222$. I have called the Alamo info-line to ask about the price and was told that is a special deal for european countries.
Now I have recieved the email about the page error - so I have called the provided number - I was told that everything is OK and I do not need to rebook my reservation. I got a number directly to Denver airport, where is my pick-up site and they have confirmed to me to.
I am just writing an email to Radka Moricova and lets see what will happend.
Hope it will work out

Jan
Mee eens, het lijkt te mooi om waar te wezen. Mocht t toch lukken is het mooi meegenomen en zal ik er ook van profiteren, en zo niet dan jammer maar helaas. Tuurlijk scheelt het maar op het totaalbedrag van de vakantie voor ons (met zn vieren) maakt dit niet het verschil.Njit schreef:altijd jammer dat in mensen het slechtste naar boven komt als het om financieel gewin gaat. Iedereen was het denk ik wel duidelijk dat het hier om een fout ging. Het was alleen afwachten tot men dat kenbaar ging maken.
Ik heb gisteravond laat nog gemaild met National, als ze niet akkoord gaan dan kopieer ik het mailtje wat eddepet71 heeft gekregen. Ik zal daar dan ook bij zetten dat ik het slechte service van ze vind en National zal afraden of fora en bij vrienden en familie. Dat is het uiterste wat ik zal doen.
Ik zal bij zakelijke dingen NOOIT persoonlijk worden.. die mensen doen ook gewoon hun werk.
Ik zal bij zakelijke dingen NOOIT persoonlijk worden.. die mensen doen ook gewoon hun werk.
Ik heb nog geen e-mail ontvangen, en als ik mijn boeking opzoek staat deze ook nog gewoon op confirmed .... Vreemd dat niet iedereen een melding krijgt, of niet?
meest recente verslagen
2017 http://deepsouth2017.wordpress.com/
2022 http://rondreisnoordwestusaenzuidwestca ... press.com/
2023 https://rondreiscolombia2023.wordpress.com/
2025 https://chilienargentinie2025.wordpress.com/
2017 http://deepsouth2017.wordpress.com/
2022 http://rondreisnoordwestusaenzuidwestca ... press.com/
2023 https://rondreiscolombia2023.wordpress.com/
2025 https://chilienargentinie2025.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties