Ik zal het laten weten! Als het goed is heeft het hotel waar me morgen overnachten gratis wifi.RNA schreef:Tessah wil je het hier ook laten weten?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
Re: National en alamo car Sale of foutje??
Groeten, Tessah
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
@jaydee
Zag dat jij ook een nieuw reserveringsnummer hebt gekregen, kun je die reservering online bekijken?
Ik heb ook een nieuw boekingsnummer gekregen. In de mail van ze staat dat ze dezelfde rates honoreren, maar omdat het manueel gewijzigd is kan ik het niet online bekijken. Heb dus alleen de mail van national met appology en dat ze dus rebooked hebben. Had met 1-800 national gebeld en die bevestigen wel wat ook in mail stond. Maar nu heb ik dus geen print, alleen de mail.
Zag dat jij ook een nieuw reserveringsnummer hebt gekregen, kun je die reservering online bekijken?
Ik heb ook een nieuw boekingsnummer gekregen. In de mail van ze staat dat ze dezelfde rates honoreren, maar omdat het manueel gewijzigd is kan ik het niet online bekijken. Heb dus alleen de mail van national met appology en dat ze dus rebooked hebben. Had met 1-800 national gebeld en die bevestigen wel wat ook in mail stond. Maar nu heb ik dus geen print, alleen de mail.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb niets. Mijn boeking staat ongewojzigd op confirmed. Zouden jullie om een herbevestiging vragen ? Jullie hebben blijkbaar n ander reserveringsnummer gekregen.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Als de boeking nog altijd confirmed staat zou ik die gewoon zo houden. Ik zou wel voor de zekerheid een print-screen of afdruk meenemen van de bevestiging dat het rate en de reservatie gehonoreerd worden.
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Ik heb ook een 'confirmed' boeking. Voor de zekerheid heb ik ze toch nog maar n mailtje gestuurd met de vraag om een extra bevestiging via email, je weet nooit. Daar hebben we nog niets op gehoord maar dat is ook pas vandaag verstuurd.
Hinko, als je net als wij in Groningen stad woont en het lukt allemaal zoals we hopen brengen we je hoogst persoonlijk een taart! Of een kratje bier! Of allebei!!
!!!
Hinko, als je net als wij in Groningen stad woont en het lukt allemaal zoals we hopen brengen we je hoogst persoonlijk een taart! Of een kratje bier! Of allebei!!

- bedeve
- Amerika-expert
Eerst stickers kopen.!!sep schreef:
Hinko, als je net als wij in Groningen stad woont en het lukt allemaal zoals we hopen brengen we je hoogst persoonlijk een taart! Of een kratje bier! Of allebei!!!!!
Van Scholma uut Beem
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Waar vraag jij je bevestiging?wendy1 schreef:Wat een goed nieuws! Ik heb alamo nogmaals om een bevestiging gevraagd. We hebben bij alamo een fullsize suv voor 330 euro voor 4 wkn (normaal dik 1400 euro)![]()
Zodra ik de bevestiging heb, ga ik alamo/brits annuleren.
sep schreef: Hinko, als je net als wij in Groningen stad woont en het lukt allemaal zoals we hopen brengen we je hoogst persoonlijk een taart! Of een kratje bier! Of allebei!!!!!

Ja, uut Stad.

- bedeve
- Amerika-expert
Vanmiddag/avond stickers geplakt op het terras van Peter Pan (Voor ‘t Voormalig klein Poortje 10-11)Hinko schreef:
Ja, uut Stad.
http://cafepeterpan.nl/
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Is morgen wel het omfietsen waard. 

@ pumi1000 en sachasenne
Ja, ik heb een nieuw reserveringsnummer gekregen. Ik kan dan met m'n achternaam en dat nummer inloggen op Nationalcar.com.
Hier staat precies dezelfde boeking, met precies dezelfde prijzen als mijn eerdere geannuleerde boeking. Er staat 'confirmed' bij.
Heb gister een mail gestuurd of ze een extra bevestiging willen sturen, maar het was gister zondag dus heb daarom denk ik nog geen mail terug.
Ja, ik heb een nieuw reserveringsnummer gekregen. Ik kan dan met m'n achternaam en dat nummer inloggen op Nationalcar.com.
Hier staat precies dezelfde boeking, met precies dezelfde prijzen als mijn eerdere geannuleerde boeking. Er staat 'confirmed' bij.
Heb gister een mail gestuurd of ze een extra bevestiging willen sturen, maar het was gister zondag dus heb daarom denk ik nog geen mail terug.
Ik heb geen annulatiemail gekregen, en mijn boeking staat nog steeds op 'confirmed'.
Mij lijkt dat diegenen die een nieuw reservatienummer hebben, dezelfden zijn als van wie de boeking werd geannuleerd?
Ik was niet van plan om een extra bevestiging te vragen. Het feit dat ik geen annulatiemail heb gekregen, is volgens mij alleen te danken dat ze nog niet aan mijn boeking waren..
Dus ik ga ervan uit dat ze mijn boeking gewoon aanhouden. En als er problemen zijn, verwijs ik wel naar hun eigen facebook pagina.
Mij lijkt dat diegenen die een nieuw reservatienummer hebben, dezelfden zijn als van wie de boeking werd geannuleerd?
Ik was niet van plan om een extra bevestiging te vragen. Het feit dat ik geen annulatiemail heb gekregen, is volgens mij alleen te danken dat ze nog niet aan mijn boeking waren..
Dus ik ga ervan uit dat ze mijn boeking gewoon aanhouden. En als er problemen zijn, verwijs ik wel naar hun eigen facebook pagina.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik dacht ook geen annulatiemail gehad te hebben, maar achteraf in mijn spam mail gevonden omdat de afzender niet national was maar die radvica oid.
Toch heeft mijn boeking altijd op confirmed gestaan. Voor de zekerheid ga ik toch ook maar een mail sturen.
Toch heeft mijn boeking altijd op confirmed gestaan. Voor de zekerheid ga ik toch ook maar een mail sturen.
Groetjes,
Carine
Carine
- pumi1000
- Amerika-expert
Dat is dan weer vreemd. Ik krijg bericht van ene Laberta van de helpdesk die mij dus opnieuw gebooked heeft. Maar omdat zij rates manually/handmatig veranderd heeft naar het lage tarief kan ik dus niet inloggen op de site. Als ik mijn naam en nummer daar invoer zie ik te staan modified rates call 1-800....... Ook schrijft ze in de mail dat er een notitie bij de reservering zit dat de insurances ter plekke gratis moeten worden bijgevoegd (LDW-SLI). Had wel nog gebeld met dat 1-800 nummer en die zien inderdaad de reservering staan, maar zeggen ook dat ze die reservering niet per mail kunnen sturen, "just go to the counter and say your reservationnumber" zeggen ze dan. Dus het op komt erop neer dat ik het dan maar moet vertrouwen dat het goed zal gaan. Daar moet ik toch nog maar eens over nadenken.Jaydee. schreef:@ pumi1000 en sachasenne
Dat is inderdaad wel een lastige situatie.. heb je zo'n mailtje gekregen waarin staat dat je ieder bericht van National waarin staat dat je boeking is geannuleerd moet negeren?pumi1000 schreef: Dat is dan weer vreemd. Ik krijg bericht van ene Laberta van de helpdesk die mij dus opnieuw gebooked heeft. Maar omdat zij rates manually/handmatig veranderd heeft naar het lage tarief kan ik dus niet inloggen op de site. Als ik mijn naam en nummer daar invoer zie ik te staan modified rates call 1-800....... Ook schrijft ze in de mail dat er een notitie bij de reservering zit dat de insurances ter plekke gratis moeten worden bijgevoegd (LDW-SLI). Had wel nog gebeld met dat 1-800 nummer en die zien inderdaad de reservering staan, maar zeggen ook dat ze die reservering niet per mail kunnen sturen, "just go to the counter and say your reservationnumber" zeggen ze dan. Dus het op komt erop neer dat ik het dan maar moet vertrouwen dat het goed zal gaan. Daar moet ik toch nog maar eens over nadenken.
Als ik jou was zou ik ieder mailtje wat je hebt gehad van National, zowel in je inbox als op facebook, wat in je voordeel spreekt uitprinten en meenemen wanneer je de auto ophaalt.
Volgens mij ben je dan wel ingedekt en kun je je auto meenemen voor de afgesproken prijs.
- pumi1000
- Amerika-expert
@jaydee
Ja is toch vreemd he? Spreken ze elkaar gewoon tegen. Jij hebt wel een nieuw nummer, kunt inloggen en ik niet. En dat ze dan zeggen dat het niet kan ivm handmatig wijzigen.
Heb er net nog maar 1 mail aan besteed via webcare formulier (via site) en het eerdere incidentnummer vermeld van Miss Laberta. Ik heb daarin ook gezegd dat mensen van het forum wel kunnen inloggen met nieuw nummer, zodat je dus een een print kan maken en dat ik dat dus weet. Ik wacht het antwoord even af. Maar anders houd ik gewoon mijn usareisen reservering dan heb ik zeker geen problemen
Ja is toch vreemd he? Spreken ze elkaar gewoon tegen. Jij hebt wel een nieuw nummer, kunt inloggen en ik niet. En dat ze dan zeggen dat het niet kan ivm handmatig wijzigen.
Heb er net nog maar 1 mail aan besteed via webcare formulier (via site) en het eerdere incidentnummer vermeld van Miss Laberta. Ik heb daarin ook gezegd dat mensen van het forum wel kunnen inloggen met nieuw nummer, zodat je dus een een print kan maken en dat ik dat dus weet. Ik wacht het antwoord even af. Maar anders houd ik gewoon mijn usareisen reservering dan heb ik zeker geen problemen

Voor de zekerheid had ik ook nog maar even gemaild met care@nationalcar.com, ook al hadden we tot nu toe steeds een 'confirmed' boeking staan. Vanmorgen het verlossende mailtje gekregen: we sincerely apologize (....) by honoring the original rates (...)enz. De boeking blijft dus zoals hij was. Ik kan nog steeds inloggen, er staat nog steeds confirmed en ook het lage bedrag: 39 dagen Fullsize SUV voor...€347! Omdat we in Californië huren is de tweede bestuurder automatisch inbegrepen.
Via eautohuur had ik de huur ook al iets omlaag gekregen, naar €1077 voor een midsize SUV, maar dat ga ik nu toch echt annuleren.
Blijft over een luxeprobleem: een fullsize slurpt natuurlijk veel meer benzine dan een midsize. Misschien vragen we dus wel een downgrade...
Ik vind het trouwens wel klasse van National dat ze hun verlies zo hebben genomen. Kan ook heel anders.
Via eautohuur had ik de huur ook al iets omlaag gekregen, naar €1077 voor een midsize SUV, maar dat ga ik nu toch echt annuleren.
Blijft over een luxeprobleem: een fullsize slurpt natuurlijk veel meer benzine dan een midsize. Misschien vragen we dus wel een downgrade...

Ik vind het trouwens wel klasse van National dat ze hun verlies zo hebben genomen. Kan ook heel anders.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
lol 700euro besparen en je druk maken over het brandstofverbruiksep schreef:Voor de zekerheid had ik ook nog maar even gemaild met care@nationalcar.com, ook al hadden we tot nu toe steeds een 'confirmed' boeking staan. Vanmorgen het verlossende mailtje gekregen: we sincerely apologize (....) by honoring the original rates (...)enz. De boeking blijft dus zoals hij was. Ik kan nog steeds inloggen, er staat nog steeds confirmed en ook het lage bedrag: 39 dagen Fullsize SUV voor...€347! Omdat we in Californië huren is de tweede bestuurder automatisch inbegrepen.
Blijft over een luxeprobleem: een fullsize slurpt natuurlijk veel meer benzine dan een midsize. Misschien vragen we dus wel een downgrade...![]()

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Dat snap ik niet (en had dat ook al eens eerder opgemerkt een paar bladzijden terug), ik heb in al mijn boekingen (6x; 3x Exp./3xNat.) tegen dat fijne tarief niet één keer een Fullsize SUV kunnen vinden. De grootste die we tegen zijn gekomen was de Standard SUV, Jeep Grand Cherokee or similar, en die dus ook maar geboekt.sep schreef:De boeking blijft dus zoals hij was. Ik kan nog steeds inloggen, er staat nog steeds confirmed en ook het lage bedrag: 39 dagen Fullsize SUV voor...€347! Omdat we in Californië huren is de tweede bestuurder automatisch inbegrepen.
Leg eens uit waar je die FFAR hebt gevonden a.u.b. ?
Inderdaad, dat is wel een hele goeieeddepet71 schreef:lol 700euro besparen en je druk maken over het brandstofverbruik

Heb overigens ook nog geen mail van care.National gehad dat het weer goed zit, maar ik heb pas Zaterdag gemaild, nadat ik van Radka (Donderdag gemaild) nog niks retour had ontvangen. Maar de boekingen staan nog steeds confirmed, en onder de juiste prijs, zelfs nadat ik Savetime ingevuld had. Ze zullen het wel een beetje druk hebben op de customerservice afdeling

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Haha ja, dat is wel echt knieperig he, zoveel korting en dan zeuren over het brandstofverbruik
Maar het milieu wil ook wat tenslotte.
Verder klopt het verhaal van Ta2Gerrit natuurlijk helemaal: ik dacht dat een fullsize hetzelfde was als een standaard (blond he). Maar we hebben dus een standaard SUV, inderdaad Jeep Grand Cherokee or similar. Tot nu toe huurden we altijd een midsize SUV dus het is sowieso al groter. Hoewel, vorig jaar reden we in een Equinox en dat is volgens mij ook een standaard SUV. Tegen midsize prijs.

Verder klopt het verhaal van Ta2Gerrit natuurlijk helemaal: ik dacht dat een fullsize hetzelfde was als een standaard (blond he). Maar we hebben dus een standaard SUV, inderdaad Jeep Grand Cherokee or similar. Tot nu toe huurden we altijd een midsize SUV dus het is sowieso al groter. Hoewel, vorig jaar reden we in een Equinox en dat is volgens mij ook een standaard SUV. Tegen midsize prijs.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1648 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-
- 4 Reacties