Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Momo
Amerikafan

Re: Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Bericht door Momo »

Wij zijn erg goed geslaagd de afgelopen keren in de Premium en de Tanger outlets voor:

- Schoenen: Converse, Asics en Adidas
- Hardloopkleding: Adidas (2 shirts, 1 sportbroek en 1 windjack voor de prijs van 1 shirt in Nederland)
- Horloges: Fossil, ze lagen daar in een deuk toen ik vertelde wat ik in Nederland voor mijn Fossil horloge had betaald
- Kleding: Tommy, A&F en GAP.

Kortingen tov Nederland steeds minstens 50% soms nog veel meer. (2 hardloopshirts van Adidas voor $15 bijv)

Soms is het wat extra zoeken en meer maten proberen. Zo had ik 3 truien van Tommy, exact dezelfde trui alleen 3 kleuren...2 keer M en 1 keer S, zaten precies hetzelfde. Ook wil er nog wel eens iets mee mis zijn zoals naden die loshangen. Dus een beetje meer opletten.

En input in de spijkerbroeken discussie: Kyuchi, maar die heb ik in Amerika niet gevonden :( Zijn zogenaamde Fairtrade broeken maar ik koop ze vooral omdat ze perfect zitten. Volgens mij is het een Nederlands merk, wellicht dat dat verklaart waarom ik het in Amerika niet kon vinden :lol:
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Re: Shopping outlets La-Sf-Lv-La

Bericht door KevinConnolly »

wilmageerd schreef:http://www.simon.com/mall/great-mall een super grote outlet mall.
Deze mall spreekt mij heel erg aan! Winkels als forever 21, vans, hollister spreken ons erg aan.
Wij doen de reis SF-LA-LV, weten jullie een zelfde outlet met winkels op de route?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer