Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National en alamo car Sale of foutje??
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: National en alamo car Sale of foutje??
heeft er iemand enig idee wat de impact is van dit alles ... welke landen konden genieten van deze tarieven ... over hoeveel dossiers spreken we eigenlijk ... degene met een facebook account hebben daar wellicht enig zicht op op basis van de reacties
Sowieso de landen: Nederland, België, Frankrijk, Italië, Zweden, Tsjechië en Denmarken.
Duitsland en UK waren de tarieven wel juist of duurder. Streept u maar door.
Eigenlijk denk ik heel Europa behalve Duitsland en the UK. Heb die bewuste zaterdagavond een aantal landen getest alleen toen scoorde Robben.
Geen idee wat de impact is, het valt mij mee hoeveel reacties ze publieke kregen via Facebook, misschien veel pb's?
Ik denk dat ze het wel overleven hoor.
Duitsland en UK waren de tarieven wel juist of duurder. Streept u maar door.
Eigenlijk denk ik heel Europa behalve Duitsland en the UK. Heb die bewuste zaterdagavond een aantal landen getest alleen toen scoorde Robben.
Geen idee wat de impact is, het valt mij mee hoeveel reacties ze publieke kregen via Facebook, misschien veel pb's?
Ik denk dat ze het wel overleven hoor.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ok thanks Hinko!
heb gisav ook eens hun verzekeringsopties doorgenomen (voor de zekerheid) - wat een vage omschrijvingen allemaal ... laat staan een meerwaarde
roadsize assistance --> waarom zou je dat überhaupt nemen, de gevallen waar je het nodig hebt vallen er bij wijze van spreken buiten (lekke band als je reservewiel hebt --> geen RA-ongeluk --> geen RA) of zijn quasi te gek om los te lopen (ik heb in mijn eigen land nog nooit sleutels in mijn auto laten steken dus wat zijn the odds dat ik dat in de USA voorheb) dus betalen om geen service te krijgen ... ik dacht het niet
PEC-PAI --> een soort reisverzekering als ik het goed begrijp die je normaal gezien al afgesloten hebt
bij Alamo zit je volgens mij gebeiteld met CDW en Extended protection qua verzekeringen
ik ga voor mijn vertrek nog eens bellen met de vraag of ik als Alamo Insider met een bypass ticket de additional driver aan de exit booth kan laten toevoegen
kwestie van goed voorbereid te zijn
heb gisav ook eens hun verzekeringsopties doorgenomen (voor de zekerheid) - wat een vage omschrijvingen allemaal ... laat staan een meerwaarde
roadsize assistance --> waarom zou je dat überhaupt nemen, de gevallen waar je het nodig hebt vallen er bij wijze van spreken buiten (lekke band als je reservewiel hebt --> geen RA-ongeluk --> geen RA) of zijn quasi te gek om los te lopen (ik heb in mijn eigen land nog nooit sleutels in mijn auto laten steken dus wat zijn the odds dat ik dat in de USA voorheb) dus betalen om geen service te krijgen ... ik dacht het niet
PEC-PAI --> een soort reisverzekering als ik het goed begrijp die je normaal gezien al afgesloten hebt
bij Alamo zit je volgens mij gebeiteld met CDW en Extended protection qua verzekeringen
ik ga voor mijn vertrek nog eens bellen met de vraag of ik als Alamo Insider met een bypass ticket de additional driver aan de exit booth kan laten toevoegen

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Nou ben ik weer. Net weer nieuwe mail gehad van iemand anders op reactie van de case die ik weer geopend had en die zei dat de vorige reservering niet goed geboekt was.
Nu heb ik weer een nieuw reseveringsnummer gekregen en deze is exact hetzelfde als wat ik in eerste instantie geboekt had. Dat was de vorige rebooked one niet helemaal. Kan nu ook doorlinken en kom op hun site waar ik het overzicht zie, inclusief alle verzekeringen en unlimited miles. Nu komt het met drop off fee op een totaal van $745 dollar voor standard SUV.
En ik heb hem ook per mail ontvangen.
Nu heb ik weer een nieuw reseveringsnummer gekregen en deze is exact hetzelfde als wat ik in eerste instantie geboekt had. Dat was de vorige rebooked one niet helemaal. Kan nu ook doorlinken en kom op hun site waar ik het overzicht zie, inclusief alle verzekeringen en unlimited miles. Nu komt het met drop off fee op een totaal van $745 dollar voor standard SUV.
En ik heb hem ook per mail ontvangen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Door het openen van een support case, heb Ik nu van Alamo ook bevestiging gekregen dat de geboekte rate zal behouden blijven.
Heb nogmaals schriftelijke bevestiging gevraagd daarvan, welke ik zal afprinten en meenemen naar het Alamo rental station wanneer we de auto gaan ophalen. Hopelijk zonder verdere discussies ter plaatse, maar in tussentijd lezen we hier nog wel de ervaringen van mensen die nog voor ons afreizen.
Toch wel een heuse besparing zo'n huurwagen boeken aan 1/4 van ons vooropgestelde budget
Heb nogmaals schriftelijke bevestiging gevraagd daarvan, welke ik zal afprinten en meenemen naar het Alamo rental station wanneer we de auto gaan ophalen. Hopelijk zonder verdere discussies ter plaatse, maar in tussentijd lezen we hier nog wel de ervaringen van mensen die nog voor ons afreizen.
Toch wel een heuse besparing zo'n huurwagen boeken aan 1/4 van ons vooropgestelde budget

Hier ook geboekt met die 'error' rechtstreeks op de site van National vorige week. Na wat heen en weer mailen ondertussen ook bevestiging gekregen. 
Mijn boeking stond trouwens nog steeds op 'Confirmed' op hun website.

Ja klopt, dat staat er bij mij ook. Ik heb echter een mailtje van National gehad waar in het rood 'booked' bij staat.Purga schreef:Hier ook geboekt met die 'error' rechtstreeks op de site van National vorige week. Na wat heen en weer mailen ondertussen ook bevestiging gekregen.
Geen zorgen, dikke meevaller dit.

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik kreeg net weer een mail van EHI Escalations, ik denk vanuit hoofdkantoor die alles afhandeld. Kreeg ik weer een nieuwe reservering........dus nu heb ik er dus 2. Ik direct een reply gestuurd naar EHI Escalations dat ik vanmorgen ook al een nieuwe reservering heb gekregen en welke ik nu moet gebruiken. Gelukkig meteen een antwoord terug dat ik de laatste reservering van EHI kan gebruiken.FrankS schreef:Naar aanleiding van de wel bekende email heb ik mijn reactie naar twee verschillende email adressen gestuurd en via de website van national een case aangemaakt.
Dit heeft echt er toe geleid dat ik nu van één boeking die gecancelled was, opeens met drie boekinging zit!!
Wel erg netjes van national dat ze op al mijn berichten een antwoord sturen!
Echter als ik op de vorige reservering klik van vanmorgen zie ik die ook nog steeds op confirmed staan (terwijl ik duidelijk gevraagd heb welke ik moet gebruiken). Zou ik die open moeten laten staan of zelf annuleren 1 dag voor vertrek, zodat ik alleen de laatste reservering die ik moet gebruiken heb?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
Weet iemand of je het EmeraldClub nr nog kunt toevoegen als je geboekt hebt via Expedia? Je kunt dan wel je naam en boekingsnr invullen bij National maar hij geeft dan (terecht) aan dat je via een ander geboekt hebt en daar moet wijzigen. Net 20 minuten naar het bandje van de Expedia-helpdesk geluisterd maar dat schiet niet op.
Of is met je EC-card wapperen daar in de USA ter plekke voldoende voor de gratis extra bestuurder?
Of is met je EC-card wapperen daar in de USA ter plekke voldoende voor de gratis extra bestuurder?
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Het schijnt bij 1 of 2 meneen gelukt te zijn maar mij is meerdere keren door National bevestigd dat het niet kan. Ter plekke laten zien dus.A&A schreef:Weet iemand of je het EmeraldClub nr nog kunt toevoegen als je geboekt hebt via Expedia? Je kunt dan wel je naam en boekingsnr invullen bij National maar hij geeft dan (terecht) aan dat je via een ander geboekt hebt en daar moet wijzigen. Net 20 minuten naar het bandje van de Expedia-helpdesk geluisterd maar dat schiet niet op.
Lees anders ff terug...je vraag is meerdere keren voorbij gekomen.
Heb hier op verschillende plaatsen idd iets over gelezen maar allen direct bij National gehuurd en niet via Expedia. Nou is het natuurlijk nog een koopje, zelfs als we 23 dagen een extra bestuurder moeten betalen maar voor die ruim € 200,- is het toch te proberen om uit te vinden hoe het toe te voegen zou zijn?
Naar balie lopen en je kaart laten koppelen.
We gaan het morgen op newark proberen.A&A schreef:Weet iemand of je het EmeraldClub nr nog kunt toevoegen als je geboekt hebt via Expedia? Je kunt dan wel je naam en boekingsnr invullen bij National maar hij geeft dan (terecht) aan dat je via een ander geboekt hebt en daar moet wijzigen. Net 20 minuten naar het bandje van de Expedia-helpdesk geluisterd maar dat schiet niet op.
Ik zal wel even posten hoe het is gegaan
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Mijn oude boeking is inmiddels geannuleerd!

- bedeve
- Amerika-expert
die tekst houden we erin.eddepet71 schreef: Lees anders ff terug...je vraag is meerdere keren voorbij gekomen.
Kan langzamerhand de standaard reactie worden.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Nog forumleden ondertussen zonder problemen hun auto opgehaald? 

Ja ik,eergisteren in LV, geen probleem
Geboekt bij Expedia,€ 62,00 voor 14 dagen, met volle tank terugbrengen
Geboekt bij Expedia,€ 62,00 voor 14 dagen, met volle tank terugbrengen
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Prima!
Geniet ervan, Geniet van het extraatje. Doe er leuke dingen mee
Iedereen een fijne vakantie en rij voorzichtig.
Geniet ervan, Geniet van het extraatje. Doe er leuke dingen mee

Iedereen een fijne vakantie en rij voorzichtig.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hadden ze die fout maar eens een 1,5maand geleden gemaakt
jaloers op de prijzen die ik hier voorbij zie komen haha.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1646 Weergaves
-
Laatste bericht door bigoak
-
- 4 Reacties