Hun systeem ter plaatse kon de prijs zoals eerst verkregen niet meer weergeven, dus hebben ze er ter plaatse de nodige dollars afgetrokken om tot de originele prijs te komen. Neem dus misschien een voucher van de originele reservatie mee, want daar houden ze voor 100% rekening mee!
A&A schreef:Heb hier op verschillende plaatsen idd iets over gelezen maar allen direct bij National gehuurd en niet via Expedia. Nou is het natuurlijk nog een koopje, zelfs als we 23 dagen een extra bestuurder moeten betalen maar voor die ruim € 200,- is het toch te proberen om uit te vinden hoe het toe te voegen zou zijn?
Was opnewark geen enkel probleem. Rijden nu in een kia sorrento.
Bij de balie hadden ze gelijk mijn emerald club gegevens obv mijn achternaam. Voucher wilde ze niet eens zien.
De man bij het uitrijhokje ook niet.
Dus alles goed gegaan.
A&A schreef:Weet iemand of je het EmeraldClub nr nog kunt toevoegen als je geboekt hebt via Expedia?
Volgens "mijn" desk clerk waren(zijn) Emerald club extra's alleen voor rechstreekse Natianal boekingen, maar mijn vrouw wars zowiezo " permited" en behoeft niet te worden vermeld in het kontrakt.
Ik heb nog geen pas,wel een nummer
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
FrankS schreef:Naar aanleiding van de wel bekende email heb ik mijn reactie naar twee verschillende email adressen gestuurd en via de website van national een case aangemaakt.
Dit heeft echt er toe geleid dat ik nu van één boeking die gecancelled was, opeens met drie boekinging zit!!
Wel erg netjes van national dat ze op al mijn berichten een antwoord sturen!
Hoe is het met jouw 3 boekingen afgelopen? Heb je er 2 zelf geannuleerd?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
pumi1000 schreef:
Hoe is het met jouw 3 boekingen afgelopen? Heb je er 2 zelf geannuleerd?
Klopt, heb na de berichten van verschillende forum leden dat alles gewoon goed gaat bij uitgifte van de auto, 2 boekingen geannuleerd en voor de boeking die overbleef heb ik via de Save Time knop alles ingevuld.
Die boeking staat nu op Confirmed en daar onder staat: This reservation has been secured by my MASTERCARD (Ending in XXXX)
Bedankt, ik heb nu ook 2 boekingen en wel direct antwoord teruggehad dat ik de laatste kan gebruiken, dan annuleer ik zelf die andere paar dagen voor vertrek.
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Inmiddels zelf aangekomen in Las Vegas.
Gisteren na onze vlucht naar het rental center en meteen door naar de garage (ivm EC member) van National.
Daar aangekomen konden we kiezen uit een rij met alleen maar fullsize terwijl we een SUV geboekt hadden.
Dit dan ook aangegeven en ik moest mij even melden bij een collega even verderop die over de SUV's ging.
Bij die collega (die overigens van Alamo was) aangegeven dat we graag een SUV willen. Hadden de keuze uit 4 SUV's, echter geen enkele die er echt super uit zag.
Gevraagd of er toevallig nog een Jeep Grand Cherokee aan kwam, de medewerker haalde van achter zijn balie een set sleutels vandaan en vertelde mij dat het mijn "Lucky day" was. Er stond helemaal achteraan in de hoek dus nog 1 Jeep, met pas 5000 miles op de teller.
Met de Jeep naar het exit hokje gereden. daar mijn boeking, EC member email (pasje had ik nog niet thuis gekregen) en mijn rijbewijs en CC afgegeven.
Kreeg nog de vraag wat ik doen qua benzine maar daarna kon ik zonder opmerkingen of vragen gewoon doorrijden.
Al met al alles dus prima verlopen en wij gaan genieten van onze roadtrip.
FrankS schreef:Inmiddels zelf aangekomen in Las Vegas.
Gisteren na onze vlucht naar het rental center en meteen door naar de garage (ivm EC member) van National.
Daar aangekomen konden we kiezen uit een rij met alleen maar fullsize terwijl we een SUV geboekt hadden.
Dit dan ook aangegeven en ik moest mij even melden bij een collega even verderop die over de SUV's ging.
Bij die collega (die overigens van Alamo was) aangegeven dat we graag een SUV willen. Hadden de keuze uit 4 SUV's, echter geen enkele die er echt super uit zag.
Gevraagd of er toevallig nog een Jeep Grand Cherokee aan kwam, de medewerker haalde van achter zijn balie een set sleutels vandaan en vertelde mij dat het mijn "Lucky day" was. Er stond helemaal achteraan in de hoek dus nog 1 Jeep, met pas 5000 miles op de teller.
Met de Jeep naar het exit hokje gereden. daar mijn boeking, EC member email (pasje had ik nog niet thuis gekregen) en mijn rijbewijs en CC afgegeven.
Kreeg nog de vraag wat ik doen qua benzine maar daarna kon ik zonder opmerkingen of vragen gewoon doorrijden.
Al met al alles dus prima verlopen en wij gaan genieten van onze roadtrip.
Groetjes vanuit Las Vegas
Vaag dat ze je laten kiezen uit een rij met full size als je SUV hebt geboekt. Of heb je het over de speciale Emerald Isle?
Veel plezier in Vegas....
(ik zie je over 2,5 week )
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 11 jun 2013, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Veel plezier Frank!! Fijn dat alles zonder problemen ging, geniet ervan.
FrankS schreef:Inmiddels zelf aangekomen in Las Vegas.
In je andere post bij de topic "Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)" gaf je aan dat je bij de balie van National was geweest in Las Vegas om je vrouw als additional driver op te geven. Was je dus toch eerst naar de Counter geweest of bedoelde je met "balie" het exit-hokje?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.