Overigens volledig akkoord met jullie mening over Valley of the Gods

Ik rijd hier met een Chevy Captiva (midsize SUV). Ik zat ermee vast in mon. Valley, even achteruit rijden en lichtjes naast het vorig spoor rijden hielp.kalaman schreef:Met welke auto rijden jullie precies? Banden? Omdat het toch wel heel erg verwonderlijk is om vast te rijden in de Valley Drive.
Overigens volledig akkoord met jullie mening over Valley of the Gods.
Precies. Wij waren hier de helling al af. Het was niet zozeer de helling die ons problemen opleverde maar de 'wash' die erna kwam! En onze campervan was een complete uitgeruste (met keuken en al...) dus zo'n ding weegt een ton!dit is wel degelijk een foto langs de zuidelijke toegangsweg hoor, maar dan als je beneden aan die helling bent, in de droge wash
Maak je inderdaad niet druk, die wegen zijn goed te doen. En ook die helling bij de Blue Canyon is prima te nemen.DERK schreef:mijn besluit staat vast, we gaan ervoor binnen 2 maanden, voor alle 3 (CC + BC + BR)
nu maar te hopen dat we de juiste weg, routes en hellingen vinden
Feit dat die helling een paar dagen voor mijn mid SUV te steil was en te zanderig wordt hier blijkbaar niet echt geloofd of zelfs met enig leedvermaak afgedaan als nonsens. Nu ja, jullie zelfverklaarde Amerika-experten zullen het wel beter weten dan iemand die er net geweest is ....Jean-Paul schreef: Maak je inderdaad niet druk, die wegen zijn goed te doen. En ook die helling bij de Blue Canyon is prima te nemen.
Mocht je er toch helemaal zeker van willen zijn, neem dan minimaal een Mid Size SUV.
Voor mij was de Blue Canyon een van de hoogtepunten van mijn reis.