Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar overnachten tussen Las Vegas en Los Angeles
Waar overnachten tussen Las Vegas en Los Angeles
Wie weet er een leuke plek (hotel) waar we kunnen overnachten op de route Las Vegas - Los Angeles (november 2007)
Misschien in een park wat tussen L.A. en L.V. ?
alvast bedankt,
Mike
Misschien in een park wat tussen L.A. en L.V. ?
alvast bedankt,
Mike
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hallo Mike,
Waarom overnachten?, het is een ritje van 450 km vanaf Las Vegas tot aan LAX. met een reistijd van ongeveer 4,5 uur. Mensen die in Los Angeles wonen maken dit ritje op vrijdag na werktijd om een weekend in Las Vegas door te brengen. Ik zou een extra nacht in Las Vegas blijven.
Groeten Harry
Waarom overnachten?, het is een ritje van 450 km vanaf Las Vegas tot aan LAX. met een reistijd van ongeveer 4,5 uur. Mensen die in Los Angeles wonen maken dit ritje op vrijdag na werktijd om een weekend in Las Vegas door te brengen. Ik zou een extra nacht in Las Vegas blijven.
Groeten Harry
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben die verplichte overnachting ook, omdat we een camper huren. Dan mag je sowieso niet gaan rijden na die lange vlucht, verzekeringskwestie.Wij boeken bij een reisburo een pakket met autohuur en meestal zit daar ook 1 verplichte overnachting bij ....vandaar
Ik zou lekker een hotel dichtbij het vliegtuig nemen als het je eerste nacht is en dan gewoon je rust nemen. Dan kan je de volgende dag uitgerust op weg!
Ik verblijf bij familie (kan ik ook uitrustennieuwenoord schreef:Wij hebben die verplichte overnachting ook, omdat we een camper huren. Dan mag je sowieso niet gaan rijden na die lange vlucht, verzekeringskwestie.Wij boeken bij een reisburo een pakket met autohuur en meestal zit daar ook 1 verplichte overnachting bij ....vandaar
Ik zou lekker een hotel dichtbij het vliegtuig nemen als het je eerste nacht is en dan gewoon je rust nemen. Dan kan je de volgende dag uitgerust op weg!

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerikafan
als je naar laughlin gaat zou ik dat zeker VOOR las vegas doen, niet erna want dan valt het helemaal tegen. vanaf LAX is laughlin uurtje of 5 rijden, wel rustige route hoor! vanaf laughlin is las vegas 2 uurtjes.
misschien is er overnachting te vinden in barstow (denk grootste plaats tussen LA en LV halverwege)
anders route langer maken door zuidelijker te gaan dan nodig (via palm springs bijvoorbeeld
of route langer maken door noordelijker te gaan en overnachting te pakken in bijvoorbeeld ridgecrest of lone pine of in death valley. Maar denk dat je dan wel uur of 6 aan het rijden bent
misschien is er overnachting te vinden in barstow (denk grootste plaats tussen LA en LV halverwege)
anders route langer maken door zuidelijker te gaan dan nodig (via palm springs bijvoorbeeld
of route langer maken door noordelijker te gaan en overnachting te pakken in bijvoorbeeld ridgecrest of lone pine of in death valley. Maar denk dat je dan wel uur of 6 aan het rijden bent
Tussen LA en LV zijn weinig hotels
zolang je nog in de buurt van LA bent (de voorsteden) zijn er genoeg hotels als je de snelweg afgaat.
Ik had een flinke file en het was al donker dus TomTom mij naar het dichtsbijzijnde BestWestern laten brengen.
Outletstore in Barstow kun je volgens mij beter overslaan
ik was er begin september en de helft van de winkeltjes stond leeg
ik was na de pitstop meteen weer weg.
Die in LV is veel beter.
zolang je nog in de buurt van LA bent (de voorsteden) zijn er genoeg hotels als je de snelweg afgaat.
Ik had een flinke file en het was al donker dus TomTom mij naar het dichtsbijzijnde BestWestern laten brengen.
Outletstore in Barstow kun je volgens mij beter overslaan
ik was er begin september en de helft van de winkeltjes stond leeg
ik was na de pitstop meteen weer weg.
Die in LV is veel beter.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1215 Weergaves