Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Met OV naar schiphol zondag.
Re: Met OV naar schiphol zondag.
Ik denk dat jullie beter apart naar Schiphol kunnen reizen. Van Utrecht via Hilversum naar Schiphol is een omweg en dus minder mogelijkheden om vroeg aan te komen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik pak de trein in Hollandsche Rading daar kan ik makkelijk parkeren en stap dan in Hilversum over.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Katja, de treinen van Weesp naar Schiphol vallen tegenwoordig regelmatig uit vanwege spoorwerkzaamheden, en er is in de afgelopen weken ook al 2 keer een stroomstoring geweest. Je zou dus kunnen overwegen eerst naar Utrecht te reizen, en dan naar Schiphol te gaan. Dat is inderdaad veiliger nu. Wel een omweg, maar met de OV kaart kost het je niets extra's. Vanuit Hollandsche Rading of Hilversum ga je met dezelfde sprinter of stoptrein naar Utrecht overigens, het is dezelfde verbinding. Ik kom er regelmatig langs met de trein vanuit Weesp.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
De rechtstreekse trein van Hollandse Rading naar Schiphol gaat via Hilversum. Voor donderdag zijn geen werkzaamheden gepland. Ik ga ook altijd via Weesp naar Schiphol, nooit problemen gehad.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
En de afgelopen weken is hij dus wel af en toe uitgevallen. Ondanks dat er geen werkzaamheden gepland zijn, er wordt wel volop gewerkt langs het spoor, en dus zijn er soms storingen. Ik reis regelmatig over die route overigens, zowel richting Schiphol als richting Utrecht.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
De trein van groningen naar schiphol gaat tegenwoordig via lelystad en almere. Dat vind ik een behoolijke verbetering. Hopelijk kan ik dat volgende week ook zeggen
. Dan gaan wij weg.

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht